پنج‌شنبه , می 9 2024

طبق اعلام بانجی اسکین‌هایی از گرالت به بازی Destiny 2 اضافه خواهند شد

استودیو بانجی اعلام کرد که که یک کراس‌اوور بین سری بازی Destiny 2 و ویچر در دست برنامه‌ریزی دارد و قرار است اسکین‌های شخصیت گرالت را به Destiny 2 اضافه کند.

این کراس‌اوور همراه با آغاز فصل آرزو (Season Of The Wish) در هفته آینده برای بازیکنان قابل دسترس خواهد بود. استودیو بانجی زیورآلات زره، پوسته روح، کشتی، اسپارو، اموت و حرکت تمام کننده جدیدی را با الهام گیری از سری بازی ویچر و شخصیت گرالت برای بازی سرنوشت 2 طراحی کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کراس اوور بازی Destiny 2 و ویچر

بانجی همچنین اعلام کرده است که دو روز دیگر بزرگ‌ترین فروش خود را برگزار خواهد کرد و هر بازیکنی که خریدی انجام دهد، یک نشان Darkstar رایگان دریافت خواهد کرد. همچنین، استودیو قصد دارد بسته الحاقی Lightfall را با تخفیف قابل توجهی روی پلی استیشن، ایکس باکس و استیم در دسترس قرار دهد.

بازی Destiny 2

به گزارش منتشر شده چندی پیش، درآمد Destiny 2 پس از عرضه بسته الحاقی Lightfall کاهش حدود ۴۵ درصدی را تجربه کرده است. به علت این افت در درآمد، بانجی مجبور شد 100 نفر از کارکنان خود را اخراج کند و 8 درصد از نیروی کاری استودیو را کاهش دهد. همچنین، در روز گذشته مشاهده شده که تعداد بازیکنان Destiny 2 در پلتفرم استیم به کمترین سطح خود رسیده است. Destiny 2 در دسترس کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کراس اوور Destiny 2 و ویچر چیست؟ آیا از طرفداران این دو بازی هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =