یکشنبه , می 19 2024

Baldur’s Gate 3 به زودی برای Xbox منتشر می شود – مستر گیمرز

[ad_1]

خبر خوب برای ایکس باکس باز ها : Baldur’s Gate 3 به زودی برای Xbox منتشر می شود

با مسترگیمرز مرجع بازی ها و تفریحات همراه باشین .

 

Baldur’s Gate 3 به زودی برای Xbox منتشر می شود

پس از مواجه شدن با برخی مشکلات  Baldur’s Gate 3 با اکوسیستم مایکروسافت، توسعه دهنده Larian Studios اعلام کرد که بازی نقش آفرینی محبوب چند ماه پس از انتشار، در مسیر انتشار  برای کنسول های ایکس باکس در ماه دسامبر (۱۰ آذر تا ۱۰ دی) قرار دارد. علاوه بر این، تاریخ انتشار مشخصی در اوایل ماه آینده در جریان The Game Awards مشخص خواهد شد.

 

چرا در همان ابتدا روی ایکس باکس منتشر نشد؟

درست زمانی که بازی منتشر شد، چالش‌هایی وجود داشت که استودیو Larian را از انتشار Baldur’s Gate 3 روی Xbox Series X/S باز داشت. به طور خاص، سخت‌افزار کم‌قدرت سری S موانعی را برای امکان‌پذیر ساختن قابلیت Co-op با صفحه تقسیم‌بندی بازی ارائه می‌کرد، که یک مشکل بود . با این حال، پس از ملاقاتی بین سوئن وینکه، بنیانگذار Larian و فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، توافقی حاصل شد و توسعه دهندگان اعلام کردند که Baldur’s Gate 3 به ایکس‌باکس می‌آید – اما بدون تقسیم صفحه‌ای در سری S.

این تیم در تاریخ ۱۵ نوامبر در حساب X/Twitter خود پستی ارسال کرد تا تایید کند که Baldur’s Gate 3 تا پایان سال ۲۰۲۳ به ایکس‌باکس می‌آید، همانطور که استودیو Larian قبلاً قول داده بود. یک پنجره انتشار در ماه دسامبر محکم شد و توسعه دهندگان اعلام کردند که یک تریلر World Premiere در ماه آینده The Game Awards تاریخ نهایی زمان عرضه Baldur’s Gate 3 را به کنسول های Xbox به ما می دهد.

Larian Studios گفت: “بازیکنان Xbox، ما می شنویم که شما به دنبال اخبار بیشتری در مورد Baldur’s Gate 3 هستید. Baldur’s Gate 3 به زودی برای Xbox منتشر می شود .” “ما شما را در The Game Awards برای World Premiere و اعلام تاریخ دقیق انتشار خواهیم دید.”

Baldur’s Gate 3 که به طور یکسان مورد تحسین منتقدان و طرفداران قرار می گیرد، هم برای استودیوی Larian و هم برای ژانر RPG نوبتی، چیزی شبیه به یک پیروزی بوده است. مردم این بازی را بسیار دوست دارند، آنها نه تنها به سرعت از آن لذت می برند، بلکه دسته بندی های جدید خود را نیز برای دستاوردهای جالب و دلهره آمیز ایجاد می کنند.

مشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به گیم نیوز  زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

MrG insta following banner copy



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =