شنبه , می 18 2024

ظاهر یکی از ویلن‌های فیلم Superman فاش شد

[ad_1]

تصاویری از پشت صحنه فیلم Superman منتشر شده که ماریا گابریلا د فاریا را در قامت ویلنی تحت عنوان مهندس نشان می‌دهد.

تبلیغات

آغازگر دنیای سینمایی جدید دی‌سی به رهبری جیمز گان و پیتر سفران، پروژه Superman (سوپرمن) نام دارد که پیشتر تحت عنوان Superman: Legacy شناخته می‌شد. اثری ابرقهرمانی و مورد انتظار که فاز نخست DCU را رسماً در سال ۲۰۲۵ میلادی آغاز کرده و از بازیگرانی همچون دیوید کرنسوت، ریچل بروزناهان، نیکلاس هولت و ماریا گابریلا د فاریا بهره می‌برد.

در حالی که نیکلاس هولت ایفای نقش دشمن قسم خورده سوپرمن یعنی لکس لوتر را ایفا خواهد کرد اما شاهد حضور گروهی از ویلن‌های دی‌سی به نام The Authority (اقتدار) نیز هستیم که یکی از اعضای قدرتمند آن زنی به نام آنجلا اسپایکا/مهندس می‌باشد که توسط بازیگر ۳۱ ساله ونزوئلایی یعنی ماریا گابریلا د فاریا نقش آفرینی شده است.

با توجه به این که پروسه فیلم‌برداری فیلم سوپرمن آغاز شده، طبیعی است که تصاویری از پشت صحنه و بازیگران در فضای مجازی منتشر شود و به همین منظور نیز می‌توانیم شاهد ظاهر ماریا گابریلا د فاریا در قامت آنجلا اسپایکا باشیم. تصاویر منتشر شده از وی را می‌توانید در ادامه مشاهده نمایید.

در نگاه اول هیچ شباهتی بین تصاویر منتشر شده با ظاهر کمیکی آنجلا اسپایکا نمی‌توان پیدا کرد؛ مخصوصاً آن که بدانیم او توانایی خاصی داشته که می‌تواند اعضای بدن خود را به مایع تبدیل نماید. با این حال باید توجه داشت که پروسه فیلم‌برداری با محصول نهایی تفاوت‌های چشمگیری داشته و اضافه شدن جلوه‌های کامپیوتری می‌تواند درصد تشابه او را با کمیک افزایش دهد.

فیلم Superman برای اکران در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ ( ۲۰ تیر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

تبلیغات
[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =