دوشنبه , می 20 2024

تاریخ انتشار The Lord of the Rings: Gollum اعلام شد – مستر گیمرز

[ad_1]

پس از چندین تاخیر تاریخ انتشار The Lord of the Rings: Gollum اعلام شد .

با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین تا جزئیات این خبر را با هم ببینیم.

تاریخ انتشار The Lord of the Rings: Gollum اعلام شد

The Lord of the Rings: Gollum سال‌هاست که در سرزمین میانه سرگردان بوده و به دنبال تاریخ دقیقی برای اکران است و به نظر می‌رسد که بالاخره یک تاریخ انتشار پیدا کرده است. این بازی مخفی کاری در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد ۱۴۰۳)برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X|S و رایانه شخصی منتشر می شود. نسخه نینتندو سوییچ مدتی بعد در سال ۲۰۲۳ عرضه می شود.

این تاریخ جدید مطابق با پنجره ای است که Nacon در گزارش مالی اخیر ارائه کرده است. و در حالی که شرکت گفته است که فیلم‌های بیشتری بعداً در Twitch در ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت محلی در دسترس خواهد بود، به نظر می‌رسد این تریلر قبلاً از طریق یک پیوند فهرست نشده منتشر شده است. با این حال، تاریخ در تریلر حدود یک ماه پس از روزی است که Nacon ارائه کرد، به این معنی که به نظر می‌رسد انتشار متناوب آن بین مناطق مختلف باشد.

 

 

و در حالی که این تریلر لو رفته دارای متن ژاپنی است، دیالوگ به زبان انگلیسی است. این بازی شخصیت هایی مانند گاندولف را هم دارد.

ارباب حلقه ها: گولوم سال هاست که در دست ساخت است. در ابتدا در مارس ۲۰۱۹ اعلام شد و قرار بود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود و پس از شروع سال جدید به سرعت به سال ۲۰۲۲ منتقل شود. Nacon تاریخ انتشار را در ماه مه ۲۰۲۲ اعلام کرد و مدت کوتاهی پس از آن در ژوئیه اعلام کرد که باید بازی را «چند ماه» به تعویق بیاندازد.

مشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

Baziwall Banner Wide2

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به  گیم نیوز ” تاریخ انتشار The Lord of the Rings: Gollum اعلام شد ” زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

MrG insta following banner copy



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 9 =