جمعه , می 17 2024

بازی Quantum Error به انتقادات و نمرات پایین واکنش تندی نشان داد

[ad_1]

اعضای تیم سازنده بازی Quantum Error در استودیو TeamKill Media نسبت به انتقادات و نمراتی ضعیفی که به این اثر نسبت داده شده، واکنش نشان دادند. آن‌ها اعتقاد دارند که با توجه به امکانات و بودجه خود کار بزرگی انجام داده‌اند و نمرات ضعیف روی حس آن‌ها تاثیر منفی نمی‌گذارد.

بازی Quantum Error که یک شوتر ترسناک فضایی است که پس از معرفی در سال 2020، قرار است تا چند روز دیگر به طور رسمی منتشر شود. این بازی در ماه اوت سال جاری گلد شد و چند روز زودتر در دسترس منتقدان قرار گرفت. در ادامه همین روند منتقدها دیروز نمرات بازی کوانتوم ارور را منتشر کردند که اصلا نمایانگر اعداد و ارقام جالبی نیستند. میانگین نمرات این بازی در دو سایت متاکریتیک و اپن کریتیک به ترتیب عدد 47 و 49 را نشان می‌دهد.

به خاطر همین نمرات ضعیف واکنش‌های منفی زیادی به سوی استودیو Media TeamKill روانه شد تا آن‌ها مجبور به واکنش نشان دادن شوند. به گفته حساب اکس(توییتر سابق) استودیو مذکور آن‌ها این نمرات ضعیف را به عنوان «تشویق» در نظر می‌گیرند. در واقع آن‌ها فکر می‌کنند که با توجه به بودجه و امکانات محدود خود کار بزرگی انجام داده‌اند و قاعدتا نمی‌توانند در حد و اندازه ویدیو گیم‌های تراز اول با بودجه‌های بزرگ ظاهر شوند.

بازی Quantum Error

استودیو TeamKill به واکنش‌های منفی اهمیت نمی‌دهد

حساب توییتر استودیو TeamKill این گونه توضیح می‌دهد:«ما به بازی خود افتخار می‌کنیم و تمام انتقادات را به فال تشویق می‌گیریم، چرا که در حال قضاوت و مقایسه با آثار تراز اول هستیم. ما یک استودیو مستقل با بودجه محدود هستیم که محدودیت‌هایی را به همراه می‌آورد. خطاب به هر کسی که ما را در شبکه‌های اجتماعی تخریب می‌کند یا از تخریب کردن ما لذت می‌برد باید بگوییم که این کار ما را متوقف نمی‌کند و آنچه که انجام می‌دهیم را تغییر نمی‌دهد. ما نمی‌توانیم منتظر تجربه بازی Quantum Error توسط بازیکنان باشیم.»

حساب توییتر استودیو TeamKill ادامه داد که آن‌ها برای عرضه بازی خود هیجان زده هستند و هیچ چیز نمی‌تواند هیجان آن‌ها را متوقف کند. این استودیو مستقل قصد دارد در آینده بودجه بیش‌تر برای ساخته‌های خود در نظر بگیرد و رفته رفته به استودیو بزرگ‌تری تبدیل شود. به اعتقاد اعضای این استودیو اینکه یک سری افراد از بازی آن‌ها لذت نبرد یک امر طبیعی است؛ اما این افراد ناراضی باعث توقف کار استودیو TeamKill و ادامه دادن آن‌ها نخواهند شد.

البته در ادامه صحبت‌های تندی که از حساب توییتر این استودیو دیدیم، آن‌ها اشاره کردند که از نقدهای سازنده استقبال می‌کنند. با این حال سازنده Quantum Error اعتقاد دارد که این بازی یک اثر اصطلاحا Old School است و خود را به استانداردهای دنیای مدرن محدود نمی‌کند. بنا بر همین موضوع اگر کسی بخواهد متوجه هدف حقیقی استودیو مورد بحث شود، باید در محیط بازی به گشت و گذار بپردازد و به شخصه غافلگیری‌های موجود در آن را کشف نماید.

با وجود تمامی این حرف‌ها می‌توان واکنش تیم سازنده بازی Quantum Error را کمی احساسی و به دور از انتظار برداشت کرد. در چنین مواقعی که یک بازی موفق به کسب نمرات و واکنش‌های خوب نمی‌شود، تیم سازنده نسبت به اشتباهات پروژه خود اعتراف می‌کند و تلاشش را برای بهبود اوضاع به کار می‌گیرد. اما ظاهرا استودیو TeamKill روش متفاوتی را در پیش گرفته و نمی‌تواند نمرات مطرح شده را قبول کند.

بازی Quantum Error در تاریخ 12 آبان 1402 (3 نوامبر) برای پلی استیشن 5 در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه پی سی این بازی هم در دست توسعه قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود. نظرات خود را در مورد سازنده کوانتوم ارور و واکنش تندشان را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 3 =