یکشنبه , می 19 2024

معرفی سریال شب عاشقی با تو | داستان، بازیگران و نمرات

[ad_1]

سریال شب عاشقی با تو یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی کشور چین محسوب می‌شود که در سال 2022 پخش شد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی سریال چینی شب عاشقی با تو بپردازیم.

در سال 2022 بود که کمپانی Tencent Video خبر از تولید یک مجموعه تلویزیونی جدید به نام Night of Love With You داد. این سریال جذاب و تماشایی در همین سال بر روی آنتن رفت و خیلی زود تبدیل به یکی از تماشایی‌ترین سریال‌های این کشور شد. ژانر سریال شب عاشقی با تو، عاشقانه، درام و فانتزی است.

کارگردانی سریال محبوب و تماشایی شب عاشقی با تو را آن دونگ (An Dong) برعهده داشته است. شاید بتوان گفت که یکی از علل موفقیت این سریال چینی کارگردانی بی‌نظیر آن بوده است. همچنین خالی از لطف نیست که بدانید فیلم‌نامه این سریال چینی جذاب به قلم آن جی ار (An Ji Er) نوشته شده است. فیلم‌نامه‌ای قدرتمند که یکی از نقاط قوت سریال عشق فراموش نشدنی محسوب می‌‌شود. البته بدون تردید حضور بازیگران مشهور و حرفه‌ای سینمای چین به این فیلم‌نامه عمق بیشتری داده است و این دو موضوع در کنار هم باعث جذابیت بسیار زیاد این سریال چینی شده است.

در مورد زمان پخش سریال چینی شب عاشقی با تو باید گفت که این سریال جذاب و تماشایی برای اولین بار در تاریخ 2 ژولای 2022 معادل 11 تیر 1401 در این کشور پخش شد. تعداد قسمت‌های سریال شب عاشقی با تو نیز 24 اپیزود است. سرانجام این سریال پس از پخش 24 قسمت، در تاریخ 19 ژولای 2022 معادل 28 تیر 1401 به کار خود پایان داد. مدت زمان پخش هر قسمت سریال Night of Love With You 2022 نیز در حدود 9 دقیقه است! در ادامه این مقاله از پلازا با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه داستان این سریال چینی عاشقانه بپردازیم.

فهرست مطالب:

داستان سریال شب عاشقی با تو

سریال چینی عشق فراموش نشدنی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، فیلم‌نامه سریال چینی Night of Love With You 2022 به قلم آن جی ار، نویسنده مشهور و زبردست چینی به ویژه در ژانر عاشقانه، نوشته شده است. داستان سریال شب عاشقی با تو در واقع از یک شخصیت مانگایی منفی و مشهور به نام کی کی سرچشمه می‌‌گیرد! برحسب یک اتفاق غیرمنتظره، این شخصیت مانگایی مشهور وارد دنیای کمیک جدید شب عاشقی با تو، شد و یک داستان جدید را خلق کرد که از محبوبیت بالایی در میان مردم چین برخوردار شد.

در سریال شب عاشقی با تو خواهیم دید که کی‌کی تحت عنوان شخصیتی به نام لو چینگ حضور دارد که از او به عنوان یک قهرمان یاد می‌شود. شخصیت اصلی این سریال چینی زنی به نام لو چینگ است که در جست‌وجوی معنای خوشبختی زندگیش است! در این میان با مرد دیگری آشنا می‌شویم که درگیر رابطه‌ی عاشقانه‌ای نیست. اما همانطور که اشاره کردیم تمرکز اصلی سریال بر روی شخصیت لو چینگ است و در طول سریال شاهد جست‌وجوی این شخصیت، در پی یافتن خوشبختی و شادی در زندگی‌اش خواهیم بود!

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال شب عاشقی با تو

در بخش‌های ابتدایی مقاله به معرفی سریال چینی شب عاشقی با تو پرداختیم. همانطور که اشاره کردیم هنرپیشه‌های مشهور و نامداری در این سریال چینی به ایفای نقش پرداخته‌اند که موجب محبوبیت بیشتر آن شده است؛ از جمله این هنرپیشگان می‌توان به لیو ژیه نینگ (Liu Xie Ning) و گوآن یوئه (Guan Yue) اشاره کرد. ما نیز قصد داریم تا در این بخش از مقاله به معرفی برخی از این بازیگران بپردازیم و بیوگرافی کوتاهی از هنرپیشه های سریال عاشقی با تو، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

لیو ژیه نینگ؛ بازیگر زن اصلی سریال چینی شب عاشقی با تو

سریال Night of Love With You

هنرپیشه خوش‌چهره و مشهور سینما و تلویزیون چین، لیو ژیه نینگ (Liu Xie Ning)، در تاریخ 23 اکتبر 1996 معادل 2 آبان 1375 در شهر  شنژن چین چشم به جهان گشود. وی به دلیل چهره زیبایی که دارد از همان دوران کودکی وارد دنیای هنر شد. لیو ژیه در ابتدای شروع فعالیت حرفه‌ای خود، در چند موزیک ویدئو حضور پیدا کرد و بعد از آن وارد دنیای بازیگری شد. البته باید اشاره کرد که لیو ژیه علاوه بر بازیگری، در حرفه مدلینگ نیز بسیار فعال است.

همانطور که اشاره کردیم لیو ژیه از چهره زیبا و جذابی برخوردار است که همین موضوع سبب شده تا از او به عنوان یک ایدل چینی یاد شود! لیو ژیه نینگ عضو چندین گروه بازیگری در سینمای چین است و امروزه یکی از سوپراستارهای صنعت سینمای این کشور محسوب می‌شود. آثار بسیار زیاد و متعددی در کارنامه هنری لیو ژیه نینگ به چشم می‌خورد. از جمله مشهورترین آن‌ها باید به Give You My Heart ،Story of Kunning Palace و Only for Love اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

گوآن یوئه؛ بازیگر مرد اصلی سریال Night of Love With You 2022

معرفی سریال چینی عشق فراموش نشدنی

هنرپیشه محبوب و دوست‌داشتنی چینی، گوآن یوئه (Guan Yue)، در تاریخ 16 ژانویه 1994 معادل 26 دی 1372 در این کشور متولد شد. گوآن یوئه از همان دوران جوانی به دلیل چهره زیبا و جذابی که داشت مورد توجه بخش‌های بسیاری از صنعت سینمای این کشور قرار گرفت. ابتدا او را به عنوان یک آیدل چینی معرفی کرده و وارد مسابقات مختلفی کردند که از یکی از معتبرترین این مسابقات باید به Chinese idol survival show اشاره کرد. گوآن یوئه با شرکت در این مسابقه موفق شد تا مقام چهارم را کسب کند و همین موضوع باعث شد تا مرکز توجهات قرار بگیرد.

پس از آن گوآن یوئه به گروه پسران چینی پیوست. در نهایت پای او به دنیای سینما و بازیگری باز شد و در آثار چندی به ایفای نقش پرداخت. وی همچنین در سریال شب عاشقی با تو که با استقبال خوبی مواجه شد، به عنوان شخصیت اصلی حضور پیدا کرد. از جمله مهم‌ترین آثار گوآن یوئه باید به It’s Nothing More Than Love ،San Sheng Wu Shang و The Delicious Food and Live اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

لیو یا کان؛ بازیگر سریال شب عاشقی با تو

بازیگران سریال عشق فراموش نشدنی

هنرپیشه جوان و تازه‌کار سینما و تلویزیون چین، لیو یا کان (Liu Ya Kun)، یکی از جدیدترین چهره‌های این صنعت محسوب می‌شود که حضور درخشانی در سریال شب عاشقی با تو داشته است. لیو از جمله بازیگرانی بود که از همان ابتدای کار، فرصت‌های کوتاه حضور در آثار سینمایی را غنیمت شمرد و رزومه قابل قبولی برای خود ساخت. همین موضوع سبب شد که عوامل فیلم‌سازی در سینمای چین به این بازیگر جوان و مستعد نگاه ویژه‌ای داشته باشند. لیو یا کان تاکنون موفق به حضور در آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی چندی شده است که از جمله مشهورترین آن‌ها باید به The Heart of Genius ،Heartbeat Love و The Dreamlike Seal اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

پو یو تونگ؛ کاراکتر سریال چینی شب عاشقی با تو

داستان سریال عشق فراموش نشدنی

هنرپیشه تازه‌کار و مستعد سینما و تلویزیون چین، پو یو تونگ (Pu Yu Tong)، در تاریخ 15 ژانویه 2000 معادل 25 دی 1378 در این کشور چشم به جهان گشود. علاقه پو یو تونگ به هنرپیشگی باعث شد که او از همان سن کم به تحصیل و مهارت‌جویی در این رشته مشغول شود. وی یکی از جوان‌ترین و جدیدترین چهره‌های سینمای چین محسوب می‌شود که در کلاس‌های آموزش مهارت بازیگری شرکت کرده و این هنر را به صورت آکادمیک مطالعه کرده است. پو یو تونگ تاکنون موفق به حضور در آثار چندی شده است که از جمله مشهورترین آثار سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی او باید به Wanru’s Journey ،Let’s Meet Now و Heartbeat Love اشاره کرد.

نقد و بررسی سریال شب عاشقی با تو

نقد سریال Unforgettable Love 2021

تا به این بخش از مقاله به معرفی و بررسی سریال Night of Love With You 2022 پرداختیم. در ادامه متن نیز با ما همراه باشید تا به نقد سریال Night of Love With You 2022 بپردازیم. همچنین در ادامه به بررسی نمرات سریال شب عاشقی با تو خواهیم پرداخت.

سریال چینی شب عاشقی با تو یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی چین در تابستان 2022 بود که توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرد. سریال شب عاشقی با تو با داستان جالب و عاشقانه خود، همچنین با حضور بازیگران محبوبی همچون لیو ژیه نینگ، خیلی سریع در میان بینندگان و دوست‌داران آثار سینمای چین، محبوبیت پیدا کرد. همانطور که اشاره کردیم، این سریال چینی در تابستان 2022 بر روی آنتن رفت و در قالب 24 قسمت کوتاه و 9 دقیقه‌ای، داستانی عاشقانه و جذاب را روایت کرد.

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سینمای چین هستید و آثار سینمایی و تلویزیونی این کشور را دنبال می‌کنید، بی‌شک از تماشای سریال چینی شب عاشقی با تو لذت خواهید برد. تماشای این سریال عاشقانه و جذاب را به همه شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. کافی‌ست تنها به تماشای چند قسمت ابتدایی این سریال چینی بنشینید تا غرق داستان زیبا و هیجان‌انگیز آن شوید. اگر شما نیز هنوز سریال شب عاشقی با تو را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه زودتر نسبت به دانلود سریال Night of Love With You 2022 اقدام کنید و از تماشای این سریال عاشقانه و درام در کنار دوستان و خانواده خود لذت ببرید.

در مورد نمرات سریال شب عاشقی با تو نیز باید اشاره کنیم که این سریال در سایت IMDB امتیاز 7.2 از 10 را به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر این سریال چینی عاشقانه در سایت MyDramaList توانسته امتیاز 8 از 10 را بگیرد.

سخن پایانی

دانلود سریال Unforgettable Love 2021

در این مقاله از پلازا به معرفی سریال چینی شب عاشقی با تو پرداختیم. سپس به خلاصه سریال چینی شب عاشقی با تو، هنرپیشگان، نمرات و تاریخ پخش این سریال چینی اشاره کردیم. همچنین در طول متن به تریلر سریال Night of Love With You 2022 نیز اشاره کردیم. سپس به بسیاری از سوالات رایج شما عزیزان، از قبیل ژانر سریال Night of Love With You 2022 چیست؟ بازیگران سریال چینی شب عاشقی با تو چه کسانی هستند؟! تعداد قسمت های سریال شب عاشقی با تو چقدر است؟! و… پاسخ دادیم.

همچنین بخوانید :

سریال شب عاشقی با تو با داستان جذاب و هیجان‌انگیز خود به راحتی شما را در عمق دنیای خود غرق خواهد کرد، به گونه‌ای که احساس کنید بخشی از دنیای این سریال تلویزیونی هستید! پیشنهاد می‌کنیم که تماشای این سریال درام و عاشقانه چینی را از دست ندهید چراکه شما عزیزان را برای ساعت‌ها مشغول خواهد کرد. باید با این سریال چینی عاشقانه همراه شوید تا ببینید سرانجام زندگی لو چینگ چه خواهد شد؟! آیا او سرانجام موفق به یافتن خوشبختی حقیقی در زندگی خود خواهد شد؟! آیا عشق واقعی، همان چیزی‌ست که لو چینگ به دنبال آن است؟! سریال شب عاشقی با تو در زمان اکران، بسیار فراتر از انتظار ظاهر شد و منتقدان سینمای چین را حسابی هیجان‌زده کرد. همین موضوع سبب شده تا این سریال چینی، جایگاه ویژه‌ای در میان سریال‌های جدید سینمای این کشور پیدا کند.

ممنون که در طول این مقاله با ما همراه بودید. لطفاً نظرات و نقدهای خود در مورد سریال چینی شب عاشقی با تو را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 12 =