سه‌شنبه , می 14 2024

با پایان فصل اول سریال ونزدی / این سوالات مهم بی پاسخ ماندند

سریال پرطرفدار نتفلیکس “ونزدی” اکنون در بین 10 تا  از بهترین سرویس استریم های دنیا قرار گرفته است. در سرتاسر فصل 1 سریال ونزدی مجموعه ای از رازهای تاریک از گذشته که روی آکادمی Nevermore سنگینی می کرد، آشکار شدند. اما برخی از سوالات همچنان بی پاسخ مانده‌اند.

 

هشدار: در صورتیکه سریال ونزدی را تاکنون تماشا نکرده اید، ادامه مطلب باعث اسپویل سریال خواهد شد.

تصویر آکادمی Nevermore

سوال اول: تاریخ آکادمی Nevermore در چه زمانی بود؟

ونزدی به عنوان بخشی از تحقیقات خود و از طریق بینش های خود، متوجه می شود که جوزف کراکستون (ویلیام هیوستون) قرن ها اجداد خانواده آدامز را هدف قرار داده است. تا آن زمان پدر مشهور جریکو، آدامزها و دیگر افراد خارجی را به جادوگری متهم کرد و آنها را با هم در آلونک سوزاند. تنها اجداد ونزدی که موفق به فرار شدند، گودی آدامز بود.

پیشنهاد مطالعه مطلب مرتبط با این خبر:

سوال دوم: آیا او به Nevermore بازخواهد گشت؟

خاویر در سریال ونزدی کمی قبل از ترک آکادمی Nevermore یک سوال مهم پرسید: آیا کارآگاه در سال تحصیلی آینده اصلاً به آکادمی Nevermore بازخواهد گشت؟ پس از اینکه او به طور مرموزی پاسخی به این موضوع نداد، این سوال از آن زمان تاکنون در ذهن ما بوده است.

اما واقعا چقدر محتمل است که ونزدی در فصل 2 راه جدیدی را ایجاد کند و این مدرسه شبانه روزی عجیب و غریبی را پشت سر بگذارد؟ اگرچه اولین پرونده بزرگ آنها در حال حاضر حل شده است، اما تهدیدهای ونزدی و مدرسه هنوز به پایان نرسیده است.

پایان فصل اول سریال ونزدی

سوال سوم: قاتل کیست؟

در قسمت آخر فصل 1 ونزدی، به دوستش یوجین (موسا مصطفی) می‌پیوندد تا متوجه این موضوع شود که معلم گیاه‌شناسی که قبلاً مرلین تورن‌هیل نام داشت، در واقع همان لورل گیتس است. او یکی از اعضای خانواده گیتس است که به گمان مرده است. اما هدف خود را تکمیل کار جوزف کراکستون در حذف همه افراد خارجی قرار داده است.

برای این منظور، او همچنین کنترل هیولای هاید را به دست گرفته است، تایلر گالپین (هانتر دوهان) که عاشق ونزدی است. از طریق یک مراسم، Crackstone را احیا می کند تا ماموریت خود را کامل کند. با این حال ونزدی و همراهانش موفق می شوند کرک استون را نابود کنند و تایلر و لورل را دستگیر کنند.

در حالی که لورل به ظاهر ناک اوت شده است، تایلر دوباره به هاید تبدیل می شود. ما تا به حال فکر می کردیم لورل او را کنترل می کند، اما اکنون ظاهراً می تواند به تنهایی تغییر شکل دهد! پس آیا قدرتی خیلی بیشتر از این در آن وجود دارد؟ آیا ممکن است لورل و تایلر فقط عروسک های یک قدرت کاملاً متفاوت و بزرگتر باشند؟ بیایید امیدوار باشیم که فصل دوم “ونزدی” پاسخی به این سوالات بدهد!

سریال ونزدی

سوال چهارم: ​​استاکر کیست؟

شکارچی در «ونزدی» چه کسی ممکن است باشد؟ در پایان فصل، خاویر به ونزدی یک تلفن همراه به عنوان هدیه می دهد، زیرا او قبلاً این فناوری مدرن را رد کرده بود.

اما حالا او برخلاف میلش یک موبایل دارد و بلافاصله پیام تهدیدآمیزی دریافت می کند؛ چند عکس از خودش و چند همکلاسی که از یک کمین گرفته شده و پیامی با این عنوان که “من تو را تماشا می کنم”؛ بنابراین مشخص است که کسی آنها را تعقیب می کند و سعی می کند آنها را بترساند، اما چه کسی؟ آیا مرلین تورنهیل با نام مستعار لورل گیتس شاید نمرده باشد و اکنون در حال نقشه کشیدن برای انتقام است؟ یا خود خاویر پشت آن است؟

پیشنهاد مطالعه مطلب مرتبط با این خبر:


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =