یکشنبه , می 19 2024

مهم ترین فیلم هایی که این هفته منتشر می شود (هفته سوم تیر 1402)

[ad_1]

از این پس در سایت مووی مگ به صورت هفتگی به فیلم هایی خواهیم پرداخت که به صورت بلو ری و نسخه کیفیت خوب منتشر خواهند شد. بنابراین در اولین مطلب از سلسله مطالب «مهم ترین فیلم هایی که این هفته منتشر می شوند» به سراغ آثاری رفته ایم که در هفته سوم تیر ماه 1402 منتشر خواهند شد.

 

کیفیت خوب چه فیلم هایی در هفته سوم تیرماه 1402 (July 2023) منتشر می شود؟

Transformers: Rise of the Beasts

1- تبدیل شوندگان: ظهور جانوران (Transformers: Rise of the Beasts): جدیدترین قسمت از سری فیلم های اکشن « Transformers» در هفته سوم تیرماه 1402 منتشر خواهد شد.

در این قسمت، Autobots و Decepticons وارد نزاعی بزرگ شده اند و اهالی زمین باید راهی برای مقابله با این وضعیت بحرانی پیدا کنند.Transformers: Rise of the Beasts را استیو کاپل جونیور کارگردانی کرده و بازیگرانی از جمله پت دیودسون، میشل یو و پیتر دینکلیج در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

دختر سار (The Starling Girl):

2- دختر سار (The Starling Girl): درام مذهبی « The Starling Girl» در هفته سوم تیرماه 1402 منتشر خواهد شد.

این فیلم داستان دختری 17 ساله به نام استارلینگ را روایت می کند که با ورود یک کشیش جوان به کلیسا، زندگیش دچار تغییراتی می شود. لاورل پالمت، کارگردان این فیلم توانسته برای ساخت این فیلم از جشنواره « Palm Springs International Film Festival» جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کند.

3- کارمن (Carmen):

3- کارمن (Carmen): درام – موزیکال «کارمن» یکی دیگر از فیلم هایی است که در هفته سوم تیرماه 1402 منتشر خواهد شد.

داستان این فیلم درباره زنی به نام کارمن است که علی رغم فقر شدیدی که در زندگی تجربه می کند، صدای بسیار زیبایی دارد و از کودکی آرزوی خواننده شدن داشت اما زمانی که با یک مرد ارتشی آشنا می شود زندگی اش تغییر می کند و…

بنجامین مایلپید، با اولین ساخته بلند خود توانست مورد توجه جشنواره تورنتو در سال 2022 قرار بگیرد و نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.

4- قاشق شکر (Spoonful of Sugar):

4- قاشق شکر (Spoonful of Sugar): فیلم ترسناک «قاشق شکر» آخرین فیلمی است که در هفته سوم تیرماه 1402 منتشر خواهد شد.

داستان این فیلم درباره میلیسنت است که یک ترم از تحصیل خود را ترک می کند تا از جانی، کودکی بیمار و لال با آلرژی شدید مراقبت کند اما …

«قاشق شکر» را مرسدس بریس مورگان کارگردانی کرده است. فیلمی که چندان با نقدهای مثبتی مواجه نشده است.

[ad_2]
منبع moviemag.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 2 =