پنج‌شنبه , می 9 2024

انیمه Gamera: Rebirth؛ داستان، شخصیت‌ها، نمرات

انیمه Gamera: Rebirth یکی از انیمه‌هایی است که در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با این انیمه آشنا شویم.

ژانر انیمه Gamera: rebirth ماجراجویی و علمی تخیلی است و در آن کایجو (Kaiju) یا موجود عظیم الجثه نیز وجود دارد. این انیمه بر اساس مجموعه فیلم‌های Gamera و به کارگردانی هیرویوکی سشیتا (Hiroyuki Seshita) در استودیو ENGI تولید شده است. زمان پخش انیمه Gamera: rebirth در تاریخ 7 سپتامبر 2023 برابر با 16 شهریور 1402 از نتفلیکس (Netflix) بود و همه قسمت‌های آن منتشر شد. همچنین یک اقتباس مانگای سینن (Seinen) از این انیمه در حال تولید است. تعداد قسمت های انیمه Gamera: rebirth شش اپیزود و مدت هر قسمت آن حدود 50 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی انیمه Gamera: rebirth خواهیم پرداخت و بیشتر در مورد داستان، شخصیت‌ها و نقدهای این انیمه صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان انیمه Gamera: rebirth

داستان انیمه Gamera: rebirth

وقتی که سه دانش‌آموز به اسم‌های بوکو، جو و جونیچی با برودی که پول آن‌ها را دزدیده بود روبرو می‌شوند، گروهی از Gyaos هجوم می‌آورند اما لاک پشت غول‌پیکر Gamera با آن‌ها مبارزه می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید انیمه گامرا: تولد دوباره را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

کاراکترهای انیمه Gamera: rebirth و معرفی صداپیشگان

در این بخش قصد داریم به معرفی شخصیت های انیمه Gamera: rebirth بپردازیم و با صداپیشگان آن‌ها نیز آشنا شویم.

بوکو (Boco)

کاراکترهای انیمه Gamera: rebirth

نام اصلی او هیروکی وادا است و با مادرش زندگی می‌کند. بوکو یازده ساله است و شخصیت مهربانی دارد با این حال او غیر قابل اعتمادترین شخص در بین آن‌ها است و باعث نگرانی‌های زیادی می‌شود. صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم هیساکو کانموتو (Hisako Kanemoto) است. همچنین صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه Gamera: rebirth رایان بارتلی (Ryan Bartley) نام دارد.

همچنین بخوانید :

جونیچی (Junichi)

بررسی انیمه Gamera: rebirth

نام اصلی او جون ایشیهارا است و دوازده سال دارد. جونیچی یک اوتاکو است که به داستان‌های علمی تخیلی علاقه دارد. صداپیشه این کاراکتر یک صداپیشه ژاپنی به اسم آکی تویوساکی (Aki Toyosaki) است. همچنین صداپیشه این کاراکتر در نسخه دوبله انگلیسی این انیمه ابی ترات (Abby Trott) نام دارد.

همچنین بخوانید :

جو (Joe)

دانلود انیمه Gamera: rebirth

جو دوازده ساله دارد و نام اصلی او ساتورو ماتسودا است. او با پدرش در یک آپارتمان زندگی می‌کند و از دوران مهد کودک با بوکو آشنا شده بود. جو شخصیتی دلسوز دارد و  به دلیل مهارتش در مبارزه اطرافیانش به او توجه می‌کنند. صداپیشه این کاراکتر یک صداپیشه ژاپنی به اسم یوشیتسوگو ماتسوکا (Yoshitsugu Matsuoka) است. صداپیشه این شخصیت در نسخه دوبله انگلیسی انیمه Gamera: rebirth رابی دیموند (Robbie Daymond) نام دارد.

همچنین بخوانید :

برودی (Brody)

نقد انیمه Gamera: rebirth

برودی دوازده سال دارد و نام اصلی او داگلاس کن آزبورن است. او در باشگاه فوتبال آمریکایی مدرسه نیز حضور دارد. صداپیشه این شخصیت یک صداپیشه ژاپنی به اسم سوبارو کیمورا (Subaru Kimura) است. همچنین صداپیشه این کاراکتر در نسخه دوبله انگلیسی این انیمه شان چیپلاک (Sean Chiplock) نام دارد.

همچنین بخوانید :

نقد انیمه Gamera: rebirth و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نقدها و امتیازات انیمه Gamera: rebirth در دو سایت معروف می‌پردازیم. این انیمه در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 6.7 از 10 و در سایت My Anime List نمره 6.4 از 10 را از تعداد کاربران کمی دریافت کرده است.

بعضی از افرادی که از انیمه Gamera: rebirth خوششان آمده است در نقدهای خود بیان کرده‌اند که داستان احساسی و جاه‌طلبانه انیمه گامرا: تولد دوباره، به خوبی روایت شده و شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. آن‌ها همچنین بیان کرده‌اند که با وجود بعضی از ضعف‌هایی که در تولید این انیمه وجود داشته است کاراکترهای جالبی در داستان آن حضور دارند که مخاطبان را جذب می‌کنند.

برخی از افراد دیگر که این انیمه را تماشا کرده‌اند در نقدهای خود بیان کرده‌اند که گامرا تولد دوباره، یکی دیگر از انیمه‌های نتفلیکس است که ممکن است کودکان نتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و همچنین برای بزرگسالان نیز کودکانه به نظر برسد. آن‌ها همچنین صحنه‌های مبارزه کایجوها را تا اندازه‌ای خوب توصیف کرده‌اند اما از نظر آن‌ها کاراکترهای آدم این انیمه می‌توانست به اندازه کایجوهای آن با کیفیت مناسبی آماده شوند.

بعضی از افرادی که نمرات بسیار کمی به این انیمه داده‌اند بیان کرده‌اند که کیفیت تولید انیمیشن کم بوده است و همچنین داستان آن برای افرادی که قسمت‌های دیگر مجموعه Gamera را دیده بودند ساده و ابتدایی است و همچنین توسعه کاراکترهای بزرگسال آن به خوبی انجام نشده است. می‌توانید به سایت مای انیمه لیست مراجعه کنید و نقدهای بیشتری را در مورد این انیمه بخوانید.

همچنین بخوانید :

کلام آخر 

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی انیمه گامرا: تولد دوباره پرداختیم و در مورد داستان، کاراکترها و نقدهای آن صحبت کردیم. می‌توانید تریلر انیمه Gamera: rebirth را تماشا کنید و اگر از انیمه‌هایی که کایجو در آن‌ها وجود دارد خوشتان می‌آید و می‌خواهید با شخصیت‌های دیگر این انیمه آشنا شوید، دانلود انیمه Gamera: rebirth را شروع کنید.

همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد این انیمه و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر انیمه جدید دیگری دیده‌اید که به دیگران نیز توصیه می‌کنید آن را تماشا کنند و در این سایت مقاله آن وجود ندارد، می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.


منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سه =