دوشنبه , می 20 2024

معرفی بازی The Crew Motorfest

[ad_1]

در ادامه همراه مجله سرگرمی پلازا باشید تا به شکل دقیق‌تری به بررسی بازی The Crew Motorfest بپردازیم. تمامی اطلاعات مهم و کلیدی را در این مطلب برای شما جمع آوری کرده‌ایم.

بالاخره یوبی‌سافت از بزرگ‌ترین و مورد انتظارترین بازی مسابقه‌ای رونمایی کرد. تا به الان بازی‌هایی که به این سبک منتشر شده‌اند، از نقشه بزرگ آمریکا و علی الخصوص ایالت‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند. جالب است بدانید که نسخه دوم از این مجموعه از بازی اینقدر بزرگ بود که برخی از گیمرها عنوان می‌کردند که از تجربه کامل آن خسته شده‌اند! حال به نظر می‌رسد که بازی The Crew Motorfest قرار است تا به زودی به شکل رسمی منتشر شود. این بار کمپانی یوبی سافت قصد دارد تا این بازی را بزرگتر و با جزئیات بیشتری بسازد. نیازی نیست نگران باشید، یوبی سافت این وعده را داده که ساختار اصلی بازی حفظ خواهد شد و تنها ابعاد نقشه بزرگ‌تر و پر جزئیات‌تر خواهد شد.

فهرست مطالب

معرفی بازی The Crew Motorfest

بازی The Crew Motorfest

  • تاریخ انتشار: 11 سپاتمبر 2023 میلادی (20 شهریور ماه سال 1402)
  • مود بازی: مولتی پلیر
  • ژانر بازی: مسابقه‌ای، ماجراجویی
  • توسعه دهنده: Ivory Tower
  • منتشر کننده: Ubisoft

در هنگام بررسی بازی The Crew Motorfest بایستی به تاریخ انتشار توجه کنید. این اثر مشهور مسابقه‌ای و موردانتظار در شهریور ماه امسال به شکل رسمی منتشر شد.

نکته بسیار جالبی که از ابتدا درمورد معرفی این بازی وجود داشت این است که یوبی‌سافت برخلاف آثار گذشته، قصد نداشت تا آن را به سرعت منتشر کند. در واقع به نظر می‌رسد که اکنون یوبی سافت درک می‌کند که زمان بیشتری را صرف بالا بردن کیفیت بازی‌ها بکند. برخی از طرفداران یوبی سافت در چند سال اخیر به علت انتشار زودهنگام بازی‌ها و کیفیت پایین آن‌ها، از دست این کمپانی دل چرکین شده بودند. حال شاید بتوان گفت که آثار جدید یوبی سافت، مخصوصا بازی د کرو، می‌تواند آشتی دوباره با طرفداران باشد.

پلتفرم‌هایی که بازی برای آن‌ها منتشر خواهد شد

طبق گفته سازندگان و شرکت یوبی سافت به نظر می‌رسد که کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پی اس فور و پی اس فایو به عنوان پلتفرم های بازی The Crew Motorfest درنظر گرفته شده‌اند.

همچنین بخوانید :

آیا این بازی را می‌توانید بر روی پی‌سی نیز تجربه کنید؟ بله. شما می‌توانید از طریق سایت اپیک گیمز و فروشگاه یوبی سافت به این بازی دسترسی پیدا کنید. ممکن است در آینده امکان خریداری آن از طریق دیگر فروشگاه‌ها فراهم شود؛ اما آن‌طور که به نظر می‌رسد، یوبی سافت قصد ندارد تا این بازی را بر روی استیم منتشر کند.

درمورد گیم پلی بازی چه می‌دانیم؟

 بازی The Crew Motorfest

این قسمت از مجموعه بازی های کرو، به مانند قسمت‌های گذشته به شما دسترسی به لیستی مخصوص را می‌دهد. در این لیست تعداد مشخصی از رویدادها و مسابقات قرار داده شده‌اند. شما با شرکت در هر رویداد، می‌توانید در فضای متفاوتی به رقابت با دیگران بپردازید. به عنوان مثال در گیم پلی بازی The Crew Motorfest، پلی لیستی تحت عنوان “در ژاپن” وجود دارد که در طی آن شما می‌توانید در فضایی غرق شده در رنگ‌‎‌هایی ماورایی نئونی شکل با ماشین افسانه‌ای خودتان با دیگران مسابقه دهید. اما تمامی مسابقات و ماموریت‌ها به یکسری پلی لیست ختم نمی‌شود و شما درست به مانند نسخه‌های گذشته می‌توانید مجموعه مختلفی از ماموریت‌ها و رویدادهای جانبی را تجربه کنید.

همچنین بخوانید :

به نظر می‌رسد بسیاری از مشکلات و کم و کاستی‌های نسخه قبلی بهبود پیدا کرده‌اند. همچنین عکس‌ها و تریلرهای بازی نشان می‌دهد که سازندگان این بار به جزئیات داخل ماشین‌ها بسیار توجه کرده‌اند. کنترل فرمان ماشین بهتر شده است و از این حیث شما می‌توانید سرعت بیشتری را در بازی شاهد باشید. بنابراین می‎‌توان انتظار داشت که این بار یوبی سافت قصد دارد تا به تمام وعده‌هایش عمل کند!

دنیای بازی The Crew Motorfest

بازی The Crew Motorfest، در مقایسه با عناوین قبلی، قرار نیست که نقشه کامل ایالات متحده را در بر گیرد. این بازی در مجمع‌الجزایر هاوایی و به طور خاص در جزیره O’ahu زمینه ماجراجویی بزرگ را برای شما فراهم می‌کند. اگرچه نقشه بازی کوچک‌تر خواهد شد، اما سطح جزئیات آن به گونه‌ای است که می‌تواند با بازی‌هایی همچون Forza Horizon رقابت کند. بسیاری از افراد که مجموعه د کرو را دنبال می‌کردند، پیش‌تر از این موضوع گلایه می‌کردند که چرا این نسخه‌‍ از بازی‌های مسابقه‌ای نمی‌‌تواند در حد و اندازه فورزا ظاهر شود. حال به نظر می‌رسد با توجه به تصاویر منتشر شده و اطلاعاتی که یوبی سافت منتشر کرد، نسخه جدید The crew قرار است تا تجربه‌ای همچون فورزا را برای شما رقم بزند. شاید این بازی از لحاظ رانندگی در طبیعت، بتواند تجربه‌ای متفاوت به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند.

شرایط بازی

 بازی The Crew Motorfest

بازی The Crew Motorfest شامل چندین رویداد، چالش و مسابقه به شدت عجیب و غریب است. همچنین بایستی اشاره کنیم که در این بازی، بیش از صد مدل وسیله نقلیه خارق‌العاده و کلاسیک برای رانندگی به‌شکل انفرادی یا با دوستان در دسترس شما قرار دارد. سازندگان اعلام کرده‌اند، که پیش از انتشار نسخه عمومی بازی، برنامه اینسایدر به گیمرها امکان شرکت در تست‌های خصوصی در چند مرحله را می‌دهد. در مرحله اول، تنها ۲ هزار نفر از کاربران کامپیوتر قادر به تجربه بازی خواهند بود. در نهایت و در مراحل انتهایی، کاربران آنلاین در کنسول‌های مختلف می‌توانند نسخه آزمایشی این بازی را تجربه کنند.

چه ماشین‌هایی در این نسخه از بازی وجود دارد؟

طبق گفته یوبی سافت به نظر می‌رسد که بازی The Crew Motorfest، از بیش از 600 وسیله نقلیه مختلف پشتیبانی می‌کند. مزیت بسیار خوبی که این بازی نسبت به سایر نسخه‌های مسابقه‌ای دارد این است که شما می‌توانید از انواع وسایل نقلیه زمینی، هوایی و دریایی برای شرکت در مراحل جانبی و اصلی استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که بسیاری از وسایل نقلیه و اتوموبیل‌های موجود در سری‌های قبلی در این نسخه وجود دارند. بنابراین اگر در نسخه‌های قبلی عادت داشتید که با وسیله نقلیه خاصی به مسابقه بپردازید، می‌توانید امید داشته باشید که بار دیگر رانندگی با وسیله موردنظر خودتان را تجربه کنید. البته سازندگان اشاره کرده‌اند که وجود وسایل نقلیه سری‌های گذشته در بازی، این امکان را به کاربران قدیمی می‌دهد تا بدون صرف هزینه زیادی، دسترسی به اتوموبیل‌ها را پیدا کنند. بنابراین پس از خرید نسخه جدید، بدون نگرانی و حتی اندکی تلاش، به راحتی می‌توانید اتوموبیل‌های قدیمی خودتان را به نسخه جدید منتقل کنید. شما کدام حالت را ترجیح می‌دهید؟ دوست دارید تا دوباره بازی را از نو تجربه کنید یا می‌خواهید از اتوموبیل‌های قدیمی خودتان برای مسابقات استفاده کنید؟

برخی از اتوموبیل‌های مشهور بازی

شرکت یوبی سافت نام تعدادی از اتوموبیل‌های مشهور موجود در بازی را منتشر کرده است. نام برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • لامبورگینی روولتو
  • دو نسل از تویوتا سوپرا
  • لوتوس اویجا برقی
  • بوگاتی بولید
  • کادیلاک الدورادو بروغام
  • فراری اف ۴۰
  • فورد برونکو
  • جی‌ام‌سی هامر ای‌وی
  • هوندا ان‌اس‌ایکس 1992
  • هوندا سیویک تایپ آر

دسته بندی خودروها در بازی The Crew

در این بازی به مانند نسخه‌های گذشته، دسته بندی‌های مختلف و متنوعی وجود دارد. از جمله دسته بندی‌های موجود در بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتوموبیل‌های سوپرکارها
  • ماشین‌های عضلانی و پرقدرت آمریکایی
  • اس یو وی‌ها
  • ماشین‌های تک سرنشین
  • خودروهای برقی پیشرفته
  • تیونر ژاپنی

حالت‌های مختلف بازی د کرو

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم بازی The Crew Motorfest، از پلی لیست‌های مختلف با حال و هوای متفاوتی برای مسابقه بهره می‌برد. جدا از حالت پلی لیست، مودهای دیگری در بازی وجود دارند که می‌توانید آن‌‎ها را تجربه کنید. به عنوان مثال چالش‌هایی همچون عکس‌های کنترل سرعت، مسابقات محلی و… برای تجربه کردن وجود خواهند داشت. دقیقا همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از طرفداران قدیمی، انتظار بسیار زیادی از این بازی داشته باشند.

همچنین بخوانید :

از میان حالات جدید بازی، می‌توانیم به مود Demolition Royale اشاره کنیم. در این حالت، 32 بازیکن به شکل آنلاین در قالب 8 تیم 4 نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند. در واقع هر تیم باید تلاش کند تا در این بازی مقام اول را کسب کند. نخستین ماشین از هر تیم که در جایگاه اول قرار بگیرد، آن تیم برنده خواهد شد. بنابراین به نظر می‌رسد که در این قابلیت اعضای تیم باید کارشکنی کنند تا ماشین‌های دیگر به مقصد نرسند و یکی از خودشان در نهایت اول شود!

سوالات متداول

تاریخ انتشار بازی The Crew Motorfest چه زمانی است؟

این بازی در انتهای ماه شهریور سال 1402 عرضه خواهد شد.

نسخه جدید از بازی The Crew برای چه پلتفرم‌هایی منتشر خواهد شد؟

نسخه جدید از این بازی برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن‌های 4 و 5 عرضه خواهد شد.

جمع بندی

با توجه به اطلاعاتی که تا به الان توسط تولید کنندگان منتشر شده است، به نظر می‌رسد که بازی The Crew Motorfest حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. عده‌ای تصور می‌کنند که این بازی احتمال آن را دارد که بهترین اثر مسابقه‌ای در سال 2023 تبدیل شود. با این حال با وجود انتظارات بسیار بالا از این بازی، باید تا زمان انتشار آن صبر کنیم. امیدوار هستیم که تجربه این بازی بتواند برای شما یادآور خاطرات خوش روزهای رانندگی در جاده‌های آمریکا باشد! در این بلاگ پست از پلازا تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی از این بازی به شما بدهیم. در نهایت باید گفت که اگر به دنبال تجربه بازی مهیج در انتهای تابستان یا پاییز هستید، بازی The crew می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =