یکشنبه , می 19 2024

Horizon Forbidden West برای انتشار در PC تایید شد – مستر گیمرز

[ad_1]

امروز Horizon Forbidden West برای انتشار در PC تایید شد و یک بازی بزرگ انحصاری دیگر هم به PC خواهد آمد . با مسترگیمرز مرجع بازی  ها همراه باشین .

Horizon Forbidden West برای انتشار در PC تایید شد

شرکت  هلندی Nixxes Software امروز تایید کرد که Horizon Forbidden West در «اوایل سال ۲۰۲۴» برای رایانه شخصی عرضه خواهد شد. این بازی علمی-تخیلی اکشن-RPGجدیدترین انحصاری شخص اول سونی است که از پلی‌استیشن ۵ به استیم و فروشگاه Epic Games می‌رود.

Nixxes با Guerrilla Games روی نسخه رایانه‌های شخصی بازی ForBidden West در سال ۲۰۲۲ کار خواهد کرد. نسخه رایانه شخصی، نسخه “کامل” بازی خواهد بود که کمپین پایه را با دی ال سی Burning Shores در سال ۲۰۲۳ ترکیب می کند که بازیکنان را به لس آنجلس پسا آخرالزمانی می آورد.

 

سیستم مورد نیاز Horizon Forbidden West ؟

هنوز هیچ مشخصات حداقل یا توصیه‌شده‌ای برای رایانه شخصی به اشتراک گذاشته نشده است، اما به نظر می‌رسد جهان باز خیره‌کننده این بازی احتمالاً به یک کامپیوتر پر قدرت نیاز دارد. به استثنای The Last of Us Part 1 که در زمان راه اندازی مشکلات زیادی داشت، اکثر پورت های PC سونی همگی نسبتاً خوب کار کرده اند.

اولین بازی از این سری، Horizon Zero Dawn، همچنین اولین بازی بزرگ انحصاری پلی استیشن بود که سونی روی استیم قرار داد. پس از آن Days Gone، God of War و مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves قرار گرفتند. این شرکت تقریباً دو سال بین عرضه کنسول هر بازی و پورت رایانه شخصی منتظر مانده است، به این معنی که احتمالاً سال آینده نیز God of War Ragnarök را روی استیم ببینیم.

Horizon Forbidden West یک بازی نقشه گسترده در مورد شکار ربات های غول پیکر دینو مانند و کشف رمز و راز آنچه برای زمین اتفاق افتاده است است. در حالی که تا حد زیادی رویکرد «بیشتر یکسان اما بهتر» برای تکرار در بازی اول داشت، سخت است که با دنیای بسیار دقیق آن و تنوع بسیار زیاد کارهایی که می‌توانید در آن انجام دهید برنده نشوید.

سونی در ماه می اعلام کرد که بازی بیش از ۸ میلیون نسخه فروخته است و شایعه شده است که چندین اسپین آف در دست ساخت است. Guerrilla Games علاوه بر یک بازی واقعیت مجازی برای PS VR2 به نام Call of the Mountain، در حال کار بر روی یک بازی آنلاین چند نفره Horizon و همچنین سومین بازی از سه گانه موجود است.

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

نظر خودتان زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

MrG insta following banner copy

 



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − نوزده =