دوشنبه , می 20 2024

تیپ غیر اخلاقی صدف عسگری بازیگر فیلم ایرانی حاضر در جشنواره کن 2023 [+فیلم]

[ad_1]

هنجارشکنی صدف عسگری بازیگر فیلم آیه های زمینی در جشنواره کن بازتاب گسترده‌ای داشته. با نوشتار استایل نامشروع صدف عسگری همراه ما بمانید.

«آیه‌های زمینی» دومین نوشته مشترک علی عسگری و علیرضا خاتمی است که به عنوان تنها نماینده ی رسمی ایران در جشنواره ی کن امسال حضور دارد؛ صدف عسگری که سوژه‌ی اصلی این خبر هم می‌باشد بازیگر زن این فیلم است.

بیوگرافی صدف عسگری بازیگر فیلم آیه های زمینی

تیپ غیر اخلاقی صدف عسگری بازیگر فیلم ایرانی حاضر در جشنواره کن 2023 [+فیلم]

7 14 Copy

پتو مسافرتی؟ کرم ابریشم؟ لباس خواب؟ و… اگر فکر می‌کنید این سوال‌ها مربوط به اجرای یک پانتومیم است؛ سخت اشتباه می‌کنید. این‌ها چند کامنتِ البته منفی زیر عکس صدف عسگری بازیگر ۲۴ساله سینما است که به خاطر بازی در فیلم سینمایی «تافردا» به جشنواره برلین ۲۰۲۲رفته بود. صدف در مراسم فوتوکال یک ست بلوز و شلوار راه راه گشاد، به رنگ زرد- خاکستری با کتانی پوشیده بود که با خود این انتقاد و کنایه‌ها را در فضای مجازی و زیر عکس‌های او نشاند.

تیپ غیر اخلاقی صدف عسگری بازیگر فیلم ایرانی حاضر در جشنواره کن 2023 [+فیلم]

استایل جنجالی صدف عسگری امشب در جشنواره کَن فرانسه غوغا بپا کرد! ویدئوی فرش قرمز فیلم “آیه‌ های زمینی” را در ادامه ببینید:

استایل نامشروع صدف عسگری بازیگر فیلم آیه های زمینی در جشنواره کن 2023 [+فیلم]

استایل غیر اخلاقی صدف عسگری

Untitled Copy 66

صدف عسگری (زادهٔ ۵ مهر ۱۳۷۶) یک هنرپیشهٔ ایرانی است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های ناپدید شدن (۲۰۱۷)، یلدا (۲۰۱۹) و دسته دختران (۲۰۲۲) شناخته شده‌است. او جایزه بهترین بازیگر زن در یک فیلم کوتاه را در جشنواره فیلم ساندنس ۲۰۲۰ برای بازی در امتحان (۲۰۱۹) دریافت کرد. او در سال ۲۰۲۲ در فیلم تا فردا به کارگردانی علی عسگری بازی کرد.

استایل غیر اخلاقی صدف عسگری
استایل غیر اخلاقی صدف عسگری

در این تصاویر که با واکنش های منفی گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده، صدف عسگری در اقدامی هنجارشکنانه روی فرش قرمز جشنواره کن حاضر شد و در آغوش مردان غریبه قرار گرفت. در ادامه برخی از این تصاویر را با رعایت تمامی شئونات اسلامی ملاحظه بفرمایید:

 

فیلم تشویق بی امان مجید صالحی روی فرش قرمز جشنواره کن 2023 را ببینید:

حضور مجید صالحی و عوامل فیلم سینمایی آیه‌های زمینی/ امروز در فوتوکال فیلم فستیوال کَن ۲۰۲۳ فرانسه

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =