پنج‌شنبه , می 16 2024

بازگشت علی ضیا به صدا و سیما صحت دارد؟ ؛ ساخت برنامه‌ای درباره زنان موفق ایران

[ad_1]

درواقع خبر بازگشت علی ضیا به صدا و سیما کمی ایراد دارد. علی ضیا بعد از یک سال و نیم برنامه‌ای ساخته و آن را اجرا خواهد کرد، اما نه در تلویزیون!

علی ضیا مجری تلویزیون و تهیه‌کننده و گوینده رادیو ، زاده ۲۶ شهریور ۱۳۶۴ در کاشان است. وی کار خود را با اجرای برنامه خوشا شیراز در شبکه استانی فارس آغاز کرد و پس از آن به تهران آمد و مجری برنامه نیمروز شد. ضیا پس از اجرای برنامه ویتامین ۳ به شهرت رسید. اما علی ضیا کجاست ؟ وی که مدتی بود برنامه‌ای نمی‌ساخت و یا اجرا نمی‌کرد، با تیتر بازگشت علی ضیا به تلویزیون پس از یک سال و نیم سوژه خبری شد.

بازگشت علی ضیا به صدا و سیما صحت دارد؟

ساخت برنامه ای درباره زنان موفق توسط علی ضیا تایید شده است. علی ضیا درباره زنان موفق برنامه می‌سازد. سیدعلی ضیا مجری و برنامه ساز تلویزیون، پس از یک سال و نیم غیبت با یک پادکست به عرصه اجرا و برنامه سازی برمی‌گردد.

در این پادکست ضیا میزبان زنان تاثیرگذار و موفق ایرانی در رشته‌های مختلف است و مسیر موفقیت زنان ایرانی را در برنامه “با ضیا” دوره می‌کند. در واقع بازگشت علی ضیا به تلویزیون پس از یک سال و نیم حقیقت ندارد، او برگشته، اما در یوتیوب و اپ‌های پادگیر، صدای او را خواهید شنید.

نخستین قسمت از جدیدترین ساخته این مجری باسابقه ۲۰ شهریور ماه پخش می‌شود و او در این پادکست میزبان مستانه مهاجر تدوینگر سرشناس و مطرح سینمای ایران است که دستی بر تهیه کنندگی و همچنین کارگردانی نیز دارد.

زمان پخش پادکست با ضیا

“با ضیا” با تهیه کنندگی، کارگردانی و اجرای علی ضیا، از ساعت ۲۱ بیستم شهریور ماه در تمامی اپ‌های پادگیر و یوتیوب قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + دو =