پنج‌شنبه , می 9 2024

تماشا کنید: گیم پلی بازی efootball 2024

پس از اینکه شرکت EA Sport تریلر بازی انحصاری خودش را به همراه تاریخ عرضه اعلام کرد، در ادامه این نوشتار، به گیم پلی بازی efootball 2024 را خواهیم دید.

ویدئو تازه منتشر شده از صفحه امیرسورن تحت عنوان اف سی 24 نسخه بتا دربی منچستر نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. در این ویدئو تازه منتشر شده تغییرات در این بازی را به همراه چالش‌های آن مشاهده خواهید کرد. در ادامه با فیگار همراه باشید.

گیم پلی بازی efootball 2024

گیم پلی فیفا 24

تغییر نام تجاری به EA Sports FC در ماه می سال گذشته اعلام شد. زمانی که فیفا و EA Sports به توافقنامه مجوزی با همدیگر نرسیدند، پایان همکاری نزدیک به 30 ساله این نهادها بود. EA Sports در بیانیه‌ای به طرفداران سال گذشته اعلام کرد که بازی ویدئویی فوتبالش پس از تغییر نام تجاری به همان شکل باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:

تریلر بازی ea sports fc 24 منتشر شد !

تاریخ انتشار بازی ea sports fc 24 مشخص شد !

در ادامه می‌توانید گیم پلی fc 24 را ببینید:

ادعایی که با بیش از 300 قرارداد مجوز این برند با باشگاه‌ها و لیگ‌های بین‌المللی پشتیبانی می‌شود. اولین گیم پلی FC 24 نسخه بتا دربی منچستردر ابتدا تغییری که مشاهده خواهید کرد منو بازی است که بعد از حدودا 15 سال این اتفاق جالبی می‌تواند باشد.

گیم پلی اف سی ۲۴

فیلم نسخه بتای اف سی 24 روی کامپیوتر

جالب است بدانید قیمت نسخه بتا رایگان است ، اما خود EA کد را می‌فرستد و شانسی!، مثلا خریدارای پارسال فیفا 23 اولویت دارند. در این ویدیو تغییرات گیم پلی اف سی 24 با فیفا 23 که بیشتر تغییرات روی هایپرموشن V پیاده شدند و مختص به نسل نهم هستند و همچنین روی نسل هشتم وجود ندارند را مشاهده خواهید کرد.

گیم پلی فیفا 24

مذاکراتی برای تمدید قرارداد بین EA Sports و فیفا به مدت حداقل دو سال صورت گرفت، که به EA Sports اجازه می‌دهد از نام فیفا برای بازی ویدئویی فوتبال سالانه خود استفاده کند. EA Sports پیش از فروپاشی، بزرگترین شریک تجاری فیفا بود. اریک اسکاراویج، سخنگوی EA، در سال گذشته به مجله فوربس گفت که تصمیم جدایی از فیفا یک تصمیم دوستانه بود و سازنده بازی به خاطر سال‌ها همکاری با فیفا تشکر کرد.

بیشتر بخوانید:

افت اورال مسی و رونالدو در ea sports fc 24

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران

آخرین قسمت از این فرنچایز، FIFA 23، یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های این سری است. طبق گزارش Circana، از ابتدای سال تا پایان ماه مه، FIFA 23 به عنوان هشتمین بازی پرفروش جهان رتبه‌بندی شده است و در مقایسه با بازی‌های ورزشی دیگری مانند Madden NFL 23 و NBA 2K23، جلوی آنها را گرفته است.

دیدگاه شما در خصوص گیم پلی بازی efootball 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 5 =