یکشنبه , می 19 2024

سلنا گومز: امکان دارد آلبوم پیش رو، آلبوم آخرم باشد

[ad_1]

خواننده و بازیگر معروف سلنا گومز ، اخیراً اعلام کرده که آلبوم پیش‌روی او، آخرین کار و آلبومی خواهد بود که در زمینه موسیقی منتشر خواهد کرد.

«سلنا گومز» خواننده و بازیگر معروف، با حضور در پادکست SmartLess تأیید کرد که احتمالاً قصد دارد پس از انتشار آلبوم بعدی خود، از موسیقی کناره‌گیری کرده و فقط روی بازیگری تمرکز کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کناره‌گیری سلنا گومز از موسیقی

«گومز» به مجریان برنامه‌ی «جیسون بیتمن»، «شان هیز» و «ویل آرنت» گفت:

زمانی که در رشته موسیقی شروع به کار کردم، واقعا برایم سرگرم کننده بود و از اجرای تور هم لذت بردم؛ من در همان زمان درگیر برنامه تلویزیونی خود به نام جادوگران شهر ویورلی بودم و این برای من خیلی جالب بود؛ پس به این راه ادامه دادم؛ اما هر چه سن‌ام بالاتر می‌رفت، بیشتر دوست داشتم به دنبال چیزی بروم که فقط به آن بسنده کنم. احساس می‌کنم که توانایی انتشار یک آلبوم دیگر را دارم، اما احتمالاً بین بازیگری و موسیقی، بازیگری را انتخاب کنم.

«گومز» همچنین در مورد ضربات سنگینی که بار کاری به او وارد کرده بود، صحبت کرد و گفت:

من به یک موسسه روانی رفتم و مجبور شدم که یکی از تورهایم را لغو کنم. این ضربه سنگینی به من وارد کرد چون من عاشق کارم هستم.

سلنا گومز

او به سریال پرطرفدار خود در کمپانی «دیزنی» به نام جادوگران شهر ویورلی که باعث شده بود وی به سمت و سوی یک حرفه کاری نامتناسب برود، اشاره کرد:

به جرات می‌توانم بگویم که دیزنی یک ماشین است و من را مجبور می‌کرد که طوری آواز بخوانم تا بتوانم تم آهنگ را اجرا کنم. آن‌ها می‌دانند که چگونه یک فرد را بسته‌بندی کرده و از او استفاده کنند.

«گومز» افزود:

من از همان ابتدا می‌خواستم که بازیگر شوم و هرگز قصد نداشتم یک خواننده تمام وقت باشم؛ اما ظاهراً این سرگرمی برای من به چیز دیگری تبدیل شد. فکر نمی‌کنم که خواننده خیلی خوبی باشم؛ اما می‌دانم چگونه داستان بگویم و دوست دارم که آهنگ بسازم.

آخرین آلبوم او به نام Rare، در سال 2020 منتشر شد و در ماه اوت، «گومز» آهنگ جدیدی به نام Single Soon را منتشر کرد. همچنین در حال حاضر، او در سریال Hulu Only Murders in the Building به عنوان Mabel بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارهای سلنا گومز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Rollingstone

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =