جمعه , می 17 2024

داستان فیلم آزاد – freelance با بازی جان سینا 【بیوگرافی بازیگران، داستان و زمان اکران】

[ad_1]

freelance فیلمی با کارگردانی پیر مورل، نویسندگی جیکب لنتز، تهیه‌کنندگی استیو ریچاردز، رنه تاب، کریستوفر تافین و کامیلو بوئندیا ویلاویسس است. در این مقاله از تایم سیتی به داستان فیلم آزاد – Freelance می‌پردازیم.

بازیگران اصلی فیلم شامل جان سینا، آلیسون بری، خوان پابلو رابا، آلیس ایو و مارتون چوکاس است. تصویربرداری فیلم توسط تییری آربوگاست و ویرایش آن توسط کریس تونیک انجام شد.

شرکت‌های تولیدکننده این فیلم شامل استودیوهای AGC، اندورانس مدیا و واید‌آنگل فیلمز است. توزیع‌کننده فیلم شرکت رلتیویتی مدیاست. بودجهٔ تخمینی این فیلم ۴۰ میلیون دلار است.

جدول پخش فیلم Freelance

  • روز انتشار فیلم Freelancr (فریلنس): ۶ اکتبر ۲۰۲۳

تاریخ انتشار فیلم مورخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ است و کشور سازندهٔ آن ایالات متحده و زبان آن انگلیسی است.

خلاصه داستان فیلم Freelance

یک اپراتور سابق نیروهای ویژه، برای فراهم کردن امنیت یک خبرنگار در حین مصاحبه‌اش با یک دیکتاتور به عنوان محافظ او مشغول می‌شود؛ اما در حین مصاحبه، یک کودتای نظامی رخ می‌دهد و آن‌ها مجبور می‌شوند به جنگل فرار کنند، جایی که باید برای زنده ماندن تلاش کنند.

بیوگرافی هنرپیشه های فیلم آزاد – Freelance

در ادامه مقاله داستان فیلم freelance به بررسی بیوگرافی بازیگران فیلم آزاد – Freelance پرداخته‌ایم. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با اطلاعات بیشتری از زندگینامه هنرپیشه‌های فیلم سینمایی فریلنس به دست آوردید.

بیوگرافی بازیگران freelance ؛ جان سینا - John Cena

جان سینا – John Cena

جان فلیکس آنتونی سینا (/ˈsiːnə/ SEE-nə؛ متولد ۲۳ آوریل ۱۹۷۷) کشتی‌گیر حرفه‌ای، بازیگر و رپر سابق آمریکایی است که در حال حاضر با کمپانی WWE قرارداد دارد. با بیشترین تعداد قهرمانی در تاریخ WWE، سینا به عنوان یکی از بزرگترین کشتی‌گیران حرفه‌ای تمام دوران شناخته می‌شود.

سینا در سال ۱۹۹۸ به کالیفرنیا نقل مکان کرد تا به عنوان بدنساز حرفه‌ای فعالیت کند و در سال ۱۹۹۹ به کشتی‌گیری حرفه‌ای روی آورد و در Ultimate Pro Wrestling (UPW) به مبارزه پرداخت.

با ۱۶ بار قهرمانی جهانی، سینا ۱۳ بار قهرمان WWE و سه بار قهرمان سنگین‌وزن جهان است. او همچنین پنج بار قهرمان ایالات متحده WWE، دو بار قهرمان تیمی WWE، دو بار قهرمان تیمی جهان، دو بار برندهٔ رویال رامبل و یک بار برندهٔ پول در بانک است.

علاوه بر ورزش حرفه‌ای سینا در چندین اثر سینمایی نیز نقش‌آفرینی کرده است.

بیوگرافی بازیگران freelance ؛ آلیسون بری - Alison Brie

آلیسون بری – Alison Brie

آلیسون بری شرمرهورن (متولد ۲۹ دسامبر ۱۹۸۲) یک بازیگر آمریکایی است. شهرت او با نقش ترودی کمپبل در سریال درام مد مردان (۲۰۰۷-۲۰۱۵) به دست آمد که او را دارنده جایزه اتحادیه بازیگران صفحه نمایش سازمان صنعت فیلم شدند.

او به خاطر بازی در نقش آنی ادیسون در سیتکام شبکه ان‌بی‌سی با عنوان کمیونیتی (۲۰۰۹-۲۰۱۵) و صداپیشگی به شخصیت دایان نویین در سریال کمدی انیمیشن بوجک اسب (۲۰۱۴-۲۰۲۰) شناخته شد. برای بازی در نقش روث وایلدر در سریال کمدی-درام جلاو (۲۰۱۷-۲۰۱۹)، او دو نامزدی برای جایزهٔ گلدن گلوب و دو نامزدی برای جوایز انتخاب منتقدان دریافت کرد.

علاوه بر کارهای تلویزیونی، بری همچنین در فیلم‌هایی مانند فریاد ۴ (۲۰۱۱)، مراسم عروسی پنج ساله (۲۰۱۲)، فیلم لگو (۲۰۱۴)، چگونه تنها بمانیم (۲۰۱۶)، ساعات کوچک (۲۰۱۷) و زن جوانی با وعده (۲۰۲۰) نقش داشته است.

بیوگرافی بازیگران freelance ؛ آلیس ایو - Alice Eve

آلیس ایو – Alice Eve

آلیس صوفیا ایو بازیگر بریتانیایی متولد ۶ فوریه ۱۹۸۲ است که در مقاله معرفی داستان فیلم Freelance به بررسی بیوگرافی آن پرداخته‌ایم. ایو در لندن به دنیا آمد و دختر بازیگران ترور ایو و شارون موهان است. حضور او در صنعت فیلم شامل نقش‌هایی در فیلم‌های She’s Out of My League، Men in Black 3، Star Trek Into Darkness و Before We Go است. او نقش‌های تکراری در سریال‌های تلویزیونی Entourage و Iron Fist داشته است.

بیوگرافی بازیگران freelance ؛ کریستین اسلیتر - Christian Slater

کریستین اسلیتر – Christian Slater

کریستیان مایکل لئونارد اسلیتر (متولد ۱۸ اوت ۱۹۶۹) یک بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. وی با نقش اصلی خود در فیلم The Legend of Billie Jean (۱۹۸۵) به سینما وارد شد و شهرت گسترده‌تری را به خاطر نقش نمایشنامه‌نویس جیسون “جی‌دی” دین، یک دانش‌آموز سوسیوپاتیک در طنز Heathers (۱۹۸۹) به دست آورد.

او به خاطر نقش اصلی خود در سریال تلویزیونی شبکه USA با عنوان Mr. Robot (۲۰۱۵-۲۰۱۹) تحسین‌برانگیز شده‌است و برای این نقش در سال ۲۰۱۶ جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل – مجموعه تلویزیونی، مینی‌سری یا فیلم تلویزیونی را دریافت کرد.

بیوگرافی بازیگران freelance ؛ مارتون چوکاس - Marton Csokas

مارتون چوکاس – Marton Csokas

مارتون پاول چوکاش (با تلفظ /ˈtʃoʊkɑːʃ/، نام مجارستانی: Csókás Márton Pál؛ متولد ۳۰ ژوئن ۱۹۶۶) یک بازیگر فیلم، تئاتر و تلویزیون نیوزیلندی است. وی فارغ‌التحصیل مدرسه درام Toi Whakaari است و به طور گسترده در استرالیا و هالیوود، همراه با کشور محل تولدش فعالیت داشته است و اغلب نقش‌های شرورانه را بازی می‌کند.

چوکاش سه‌بار نامزد جایزه AACTA بوده و برای بازی در فیلم Romulus My Father جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را دریافت کرده است. او همچنین در مراسم Helpmann Awards ۲۰۰۸ برای بازی در نمایش بهترین بازیگر مرد در یک نمایش نامزد شده بود.

بیوگرافی بازیگران freelance ؛ جوان پابلو رابا - Juan Pablo Raba

جوان پابلو رابا – Juan Pablo Raba

جوان پابلو رابا ویدال (متولد ۱۴ ژانویه ۱۹۷۷) بازیگر فیلم، تلویزیون و تله‌نوولا کلمبیایی است که به خاطر نقش گوستاوو گاویریا در

در سال ۲۰۰۳، با خبرنگار کلمبیایی پائولا کینتروس آشنا شد که در تاریخ ۶ دسامبر در مراسم سلتیک بدون کفش در لوس روکس، ونزوئلا ازدواج کردند. در سال ۲۰۰۶، اعلام جدایی او و پائولا صورت گرفت که در نتیجه به طلاق آن‌ها در سال ۲۰۰۷ منجر شد.

در ماه اوت سال ۲۰۱۱، او با مجری تلویزیونی مونیکا فونسکا در یک مراسم خصوصی در میامی، ایالات متحده ازدواج کرد. در تاریخ ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۲، همسرش فرزند پسرشان، خوآکین رابا فونسکا را به دنیا آورد. رابا یک دوچرخه‌سوار فعال است و در حال حاضر در میامی ساکن است. او و خانواده‌اش در سازمان‌های حقوق بشر و حقوق حیوانات فعالیت فراوانی دارند.

بیوگرافی بازیگران freelance ؛ دنیل تورو - Daniel Toro

دنیل تورو – Daniel Toro

دانیل تورو که در مدلین، آنتیوکیا بزرگ شده است از جوانی در حین تئاتر به عنوان یک بازیگر آغاز به کار کرد. همانطور که فارغ‌التحصیل دبیرستان شد، در برنامه هنرهای نمایشی دانشگاه آنتیوکیا ثبت‌نام کرد و در سال ۲۰۱۳ مدرک خود را دریافت کرد. او در سال ۲۰۱۷ به بوگوتا نقل مکان کرد و در سریال‌های تلویزیونی مانند Wild District، Crime Diaries: Night Out، Always a Witch و فصل دوم برنده جایزه امی بین‌المللی، The Queen of Flow، شرکت کرد.

روبرتو کانو – Roberto Cano

روبرتو کانو بخارانو (بوگوتا، ۵ فوریه ۱۹۷۳) بازیگر و نقاش کلمبیایی است. روبرتو کانو از سنین بسیار کودکی استعداد خود را در بازیگری کشف کرد. وی در سن ۷ سالگی در سریال “دونفرهای کوچک” شروع به فعالیت کرد.

همچنین در رشته طراحی گرافیک تحصیل کرد. وی در سال ۲۰۰۲ با همسر خود، کارولینا اسهدو، که دو سال قبل در حالی که در نقش اصلی سریال “پابلو فقیر” بازی می‌کردند، به او پیشنهاد ازدواج کردند. آن‌ها در سال ۲۰۰۴ جدا شدند.

سایر بازیگران فیلم فریلنس

  • جولیان آریتا – Julianne Arrieta
  • سباستین اسلاوا – Sebastian Eslava

فیلم Freelance چند دقیقه است؟

فیلم سینمایی فریلنس 109 دقیقه است.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 17 =