یکشنبه , می 19 2024

Warzone در تایوان رده‌بندی سنی شد

[ad_1]

مجموعه بازی The Division یکی از مهم‌ترین ساخته‌های یوبی‌سافت که میلیون‌ها نفر بازی‌کننده را سرگرم کرده است. کمیته‌ رده‌بندی سنی آثار سرگرمی تایوان به‌تازگی اسنادی را در مورد بازی The Division: Warzone منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت به دنبال معرفی یک اثر فرعی از مجموعه دیویژن است و این بازی در مراحل نهایی تولید قرار دارد.

شرکت فرانسوی یوبی‌سافت دو سال پیش از یک بازی فرعی دیویژن به نام The Division Heartland رونمایی کرد. این بازی فرعی جهان‌باز قرار است امسال به‌طور رسمی منتشر شود. اسناد جدید نشان می‌دهد که بازی دیگری نیز در حال ساخت است. این بازی که با اسم The Division: Warzone شناخته می‌شود، توسط کمیته بررسی آثار ویدیویی تایوان مورد بررسی قرار گرفته و سند رده‌بندی سنی برای آن صادر شده است. بازی‌ها معمولاً در مرحله پایان و قبل از انتشار چنین سندی را دریافت می‌کنند.

رده‌بندی سنی بازی جدید نشان می‌دهد که این اثر برای کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و 5، ایکس‌باکس سری و وان منتشر خواهد شد. به عبارت دیگر یک اثر میان نسلی خواهیم دید که به دنبال جذب اکثریت گیمرها است. جف گراب در سال 2022 به یک پروژه مخفی با اسم رمز Reaper اشاره کرد. طبق گزارش‌ها، این بازی یک اسپین‌آف در ژانر بتل رویال بود که به‌عنوان و پلتفرم‌های بازی جدید دیویژن وارزون می‌خورد. البته بازی هارتلند که امسال منتشر می‌شود هم المان‌های بتل رویال خواهد داشت و مشخص نیست که یوبی‌سافت چه ایده‌های تازه‌ای در بازی جدید تزریق کرده است.

بازی The Division: Warzone بازی جدید The Division: Warzone 

رده‌بندی سنی بازی The Division: Warzone نشان می‌دهد که به‌زودی اطلاعات رسمی دریافت خواهیم کرد. رده‌بندی سنی یک بازی زمانی انجام می‌شود که بتوان اکثر محتوا را تجربه کرد و در نتیجه این بازی باید حداقل چند سال در حال توسعه بوده باشد. سند جدید نشان می‌دهد که این بازی باید سال 2024 منتشر شود و احتمال آنکه عنوان رسمی بازی هارتلند تغییر کرده باشد هم وجود دارد. شرکت یوبی‌سافت سال گذشته از ساخت بازی The Division 3 خبر داد و این اثر در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و بعید است که با بازی جدید مرتبط باشد.

یوبی‌سافت این بار از عنوان وارزون استفاده کرده است. اکتیویژن بازی مشابهی به کالاف دیوتی وارزون را توسعه می‌دهد و انتخاب اسم مشابه توسط یوبی‌سافت تعجب‌برانگیز است. سند رده‌بندی سنی نشان می‌دهد که یوبی‌سافت برنامه‌های زیادی برای مجموعه دیویژن دارد و طرفداران باید انتظار دریافت بازی‌های متعدد را داشته باشند. بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی از جمله سونی به بازی‌های لایو سرویس رو آورده‌اند و یوبی‌سافت نیز سرمایه‌گذاری زیادی در این زمینه انجام داده است. منتظر دریافت اطلاعات بیشتر باشید. نظر شما چیست؟ بازی The Division: Warzone چه می‌تواند باشد؟

رده بندی سنی بازی دیویژن وارزونمنبع: Tech4Gamers

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 6 =