سه‌شنبه , می 21 2024

Open World Heists هم سبک و سیاق GTA

[ad_1]

گیمرها میدانند که در سبک جهان باز ، بازی روی دست جی تی ای نخواهد آمد اما میدانیم که همگی قادر به اجرای سری بازی های GTA نیستند و به همین دلیل قصد معرفی بازی PROJECT AMERICAS: Open World Heists که تا حدودی مشابه به جی تی ای است را خواهیم داشت.

در دنیای امروزی ژانر جهان باز و اکشن جزو محبوب ترین سبک هایی بوده که روزانه میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان بوده است. بازی PROJECT AMERICAS: Open World Heists با برخورداری از داستانی عالی و گیم پلی جذاب میتواند گزینه خوبی برای گیمرها باشد. بدنیست بدانید که سبک هنری و دوست داشتنی بازی میتواند شما را با چالش های بسیاری مواجه کند که در آن قادر به سرگرم شدن برای مدت زمان طولانی خواهید بود. در ادامه با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی PROJECT AMERICAS: Open World Heists

شاید بازی PROJECT AMERICAS: Open World Heists در لیست بهترین بازی های جهان حضور نداشته باشد اما باید بدانید که میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد. این بازی از سوی شرکت Cyber Devils Games در دست توسعه قرار دارد و بدنیست بدانید که شرکت Cyber Gaming ناشر آن خواهد بود. «پروژه آمریکا: دزدی های جهان باز» عنوان پارسی این بازی بوده که در ادامه میتوانید با مزیت های برجسته آن آشنا شوید.

بررسی بازی PROJECT AMERICAS: Open World Heists

با پایان معرفی بازی PROJECT AMERICAS: Open World Heists حال تصمیم داریم شما را به ترتیب با بخش های اصلی و مهم بازی آشنا کنیم. در شبکه های اجتماعی و سایت های بسیاری شاهد نقد بازی PROJECT AMERICAS: Open World Heists بودیم. زیرا گیمرها براین باور هستند که این محصول با الهام گیری و کپی برداری از جی تی ای توسعه یافته است که این موضوع از سوی توسعه دهنده بطور کامل رد شده است.

project americas open world heists review 2

بی تردید این بازی یک محصول مورد انتظار از سوی گیمرها بوده که میتواند جایگاه خود را در لیست های بسیاری پیدا کند. شعار اصلی این بازی آزادی مطلق بوده که در آن میتوانید سرقت های جسورانه بسیاری را انجام دهید. و یا به دنبال تعقیب و گریز های دیوانه وار باشید. جنگ های گروهی و یا گروه های مافیایی میتوانند شما را با یک اتمسفر و گیم پلی منحصر به فرد آشنا کند. بی تردید در چنین گیم پلی ی میتوانید آدرنالین بسیاری کسب کنید و در دنیای بازی غرق شوید.

همچنین بخوانید :

گیم پلی بازی PROJECT AMERICAS: Open World Heists دنیای موجود را بطور کامل در اختیار شما قرار میدهد. اگر بهترین سکانس های فیلم های جنایی را دیده باشید قطعا پیش خود گفته اید که ای کاش جای آن بودم. حال فرصت تازه ای بدست آمده که میتوانید سرنوشت خود را در دنیای بازی تعیین کنید. یک دوراهی سخت پیش روی شماست و در ابتدا باید تعیین کنید که دوست دارید اخلاقی مراحل بازی را پیش ببرید یا خیر جنایی. هر یک از این موارد با داستان و نگرش های مختلفی همراه هستند.

داستان و گیم پلی بازی وابسته به شما بوده که دوست دارید مراحل را چگونه به پایان رسانید. هر اقدامی که در بازی انجام دهید روی داستان تاثیر خود را نشان خواهد داد. لازم به ذکر است بدانید که سایر شخصیت های بازی PROJECT AMERICAS: Open World Heists نیز میتوانند برای شما دردسرهای جدیدی را بوجود آورند. در این طور مواقع پیشنهاد میشود با ساده ترین روش ها به سراغ نابودی آنها باشید زیرا اگر غرق جنایت های جدید شوید داستان بازی را فراموش خواهید نمود.

PROJECT AMERICAS Open World Heists

با مشخص شدن سبک بازی PROJECT AMERICAS: Open World Heists باید بدانید که داستان در شهر آفتابی لوس ریوروس جریان داشته است. این شهر از مناظر زیبایی بهرهمند بوده که میتواند شما را با شگفتی های بسیاری مواجه کند. دنیای اطراف و خارج از شهر نسبت به پوشش گیاهی کاملا متفاوت بوده است. دقت داشته باشید که در محله های فقیر نشین نباید زیادی خونریزی کنید زیرا در چنین مواقعی انسان های بیگناه نیز درخطر خواهند بود.

همچنین بخوانید :

در بخش دیگر میتوانید به محله های مجلل و پولدار سفر کنید و اشخاصی که به نظرتان از راه درست به این ثروت نرسیده اند را نابود کنید. به لطف گرافیک دیدنی شاهد صحنه های واقع گرایانه بسیاری در طول بازی خواهیم بود. گیم پلی اعتیادآور و منحصر به فرد آن میتواند هر شخصی را برای مدت زمان طولانی سرگرم کند. به همین دلیل بود که اعلام کردیم ژانر بازی PROJECT AMERICAS: Open World Heists میتواند سبک جدیدی از بازی های جهان باز را به ارمغان بیاورد.

صداگذاری بازی وابسته به ایستگاه های رادیویی شهر بوده است. نویسنده و کارگردان بازی تلاش کرده اند تا در تمامی بخش های بازی موسیقی های زنده و جذابی را برای گیمر پخش کنند. سبک موسیقی های موجود مربوط به دهه 1980 بوده است که در آن زمان میتوانید شاهد خیابان هایی پر از نئون و عناصر قدیمی باشید. سبک کلاسیک با موسیقی قدیمی بی شک سبب خواهد شد تا نگاه دیگری به این بازی داشته باشید.

تاریخ انتشار بازی‌ PROJECT AMERICAS: Open World Heists

project americas open world heists review 1

شرکت Cyber Gaming محصول جدید خود را در 19 مرداد 1402 منتشر خواهد نمود که به محض انتشار گروه های بسیاری اقدام به کرک بازی خواهند نمود که باید منتظر ماند و دید که آیا بازی کرک میشود یا خیر.

سیستم اجرایی بازی

حداقل سیستم مورد نیاز بازی‌ PROJECT AMERICAS: Open World Heists

  • OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
  • Processor: Intel Core i3-4340 / AMD FX-6300
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
  • DirectX: Version 10
  • Storage: 1 GB available space
  • Sound Card: 100% DirectX 10
همچنین بخوانید :

سیستم پیشنهادی بازی

  • OS: 64-bit Windows 7, Windows 8.1, Windows 10
  • Processor: Intel Core i5-6400 / AMD FX-8300
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: nVidia GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7850 2GB
  • DirectX: Version 10
  • Storage: 1 GB available space
  • Sound Card: 100% DirectX 10

پلتفرم های بازی‌ PROJECT AMERICAS: Open World Heists

در حال حاضر فقط بازی برای مایکروسافت ویندوز درنظر گرفته شده است.

سخن پایانی

بررسی بازی PROJECT AMERICAS: Open World Heists به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید به بخش های مختلفی از این بازی اشاره شد. شما عزیزان میتوانید نظر خود را نسبت به این بازی ویدیویی و جهان باز اعلام کنید و بگویید که در چنین شرایطی با اخبار ساخت جی تی ای 6، این محصول میتواند جایگاهی در میان گیمرها داشته باشد یا خیر. بی شک نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت تاثیر بسزایی خواهد داشت.

[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =