جمعه , می 17 2024

نقدها و نمرات بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر شدند

[ad_1]

پس از پایان مهلت ا‌ِمبارگو یا همان محدودیت زمان انتشار نقدها و امتیازات، شاهد اعلام امتیاز متا و نقدهای بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon از سوی رسانه‌های گیمینگ هستیم. با ما همراه باشید.

استودیو فرام سافتور پس از انتشار الدن رینگ و کار روی بسته‌ی الحاقی مورد انتظار آن یعنی Shadow of the Erdtree، به صورت موازی توسعه‌ی بازی اکشن مکا Armored Core 6: Fires of Rubicon را ادامه داد و در کامل شگفتی، مورد استفبال بسیاری از رسانه‌ها و منتقدان قرار گرفته است. با اعلام ۴۷ نقد، بازی در میان پلتفرم‌های مقصد به بالاترین امتیاز ممکن روی پلتفرم PC با عدد ۸۸ دست پیدا کرده است. اکنون قصد داریم تا به بررسی نقدهای منتشر شده بپردازیم.

Malditos Nerds – 100/100:

Armored Core VI: Fires of Rubicon یک بازی چالش برانگیز است و تجربه‌ی آن برای همه‌ی کسانی که عاشق بازی‌های FromSoftware هستند ضروری است. نبردهای باور نکردنی، سطح شخصی‌ سازی بالا و البته باس‌فایت‌های درخشان از جمله مواردی هستند که آن را در میان بهترین بازی‌های سال قرار می‌دهد.

WellPlayed – 95/100:

Armored Core VI: Fires of Rubicon با مهم‌ترین عناصر هویتی و انگیزشی استودیو فرام‌سافتور به مخاطبان ارائه می‌شود. مبارزات غنی و باارزش با امضای سفارشی سازی بازی‌های استودیو و البته داستان سرایی مبتنی بر بازیکن، عرضه می‌شود تا یک بازی سطح بالا در حوزه‌ی سرگرمی اصیل و البته فلسفه‌ی دیزاین باشد.

GamesRadar+ – 90/100:

Armored Core 6 یک بازی فرام سافتوری است که بسیار ناب و خاص به نظر می‌رسد. پس از ۱۰ سال، با ضربات قدرتی مکانیکی خود بازگشته است. این یک بازی هیجان انگیز است که به وعده‌های اکشن خود عمل می‌کند و ماشین‌ها را در مسیر تحقق وعده‌های خود به کار می‌گیرد. این بازی یک تجربه‌ی کوتاه و قابل بازی اما دارای مجموعه‌ای از عمق‌هاست.

GRYOnline.pl – 90/100:

با Armored Core VI: Fires of Rubicon لحظات فوق‌العاده‌ای داشتم؛ گیم‌پلی بازی واقعا اعتیاد آور است و ساختار داستان به گونه‌ای است که پس از هر ماموریت بلافاصله می‌خواستم وارد مرحله‌ی بعدی شوم تا ببینم مرحله‌ی بعدی چه جذابیتی دارد. این سندرم «یک ماموریت دیگر» [اشاره به شوق بالا برای دست نکشیدن از بازی و وارد مرحله‌ی بعدی شدن] آن‌قدر قوی عمل می‌کند که با هر ساعتی که در بازی می‌گذرانید، تجربه‌ی آن جذاب‌تر می‌شود و برای همین، کنار گذاشتن گیم‌پد برایم سخت بود. بازی بسیار سرگرم کننده است و اگر یک جزیان بی‌وقفه از اکشن‌های سرعتی را دوست دارید، باید از آخرین محصول FromSoftware خوشحال باشید. لحظاتی که آدرنالین در رگ‌ها در مرز انفجار است، کم نیستند.

Game Informer – 83/100:

Armored Core VI بازگشتی محکم برای یکی از فرنچایزهای قدیمی فرام‌سافتور است. هنوز هم بسیاری از عناصر هویت اصلی ژانر مکانیک از جمله ساختار ماموریت عمومی و همچنین کلیت قابل پیش بینی خود را حفظ کرده است. با این حال، بخش مکانیکی بازی را اندکی مدرن کرده تا آن را به نسل جدید معرفی کند. در حالی که برخی از طرفداران قدیمی ممکن است درباره‌ی رشد و تعالی سری Armored Core از این بازی شکایت داشته باشند، در نهایت من خوشحالم که این سری بازگشته و تمام کارت‌های خود را به خوبی خرج کرده است.

GAMES.CH – 80/100:

Armored Core 6 یک دنباله‌ی موفق است که فرمول معمولی سری را با برخی از الهامات مهم خود به خصوص از بازی Sekiro ترکیب می‌کند. بازی سریع، ضربتی و البته چالش برانگیز است که شاید برای برخی از گیمرهای معمولی اندکی چالش برانگیز باشد.

IGN – 80/100:

طراحی ابتدایی مبارزات بازی Armored Core 6: Fires of Rubico، مبارزات مکانیکی جذابی را رقم می‌زند و در نتیجه، معماهای مبارزاتی چالش برانگیزی را رقم می‌زند که من را در طی ۱۵ ساعت تجربه و بیش از آن برای تداوم تجربه‌ی بازی حفظ می‌کند. البته با داستان کسل کننده ناامید خواهید شد اما درست در نقاط مهم خود جذاب و قابل قبول ظاهر می‌شود.

Push Square – 70/100:

Armored Core VI: Fires of Rubicon به طور تحسین برانگیزی با نبردهای راضی کننده و شخصی سازی مکانیکی گسترده همراه است؛ همچنان که با ماموریت‌های کوتاه این اجازه را می‌دهد تا ایده‌ها و البته ساخت‌های جدیدی را تجربه کنید. البته شاید حضور در بخش loadout بهینه از میزان هیجان و سرعت بازی کم کند اما در نهایت، نتیجه یک بازی است که به همان اندازه که خسته کننده است می‌تواند لذت بخش باشد. انبوهی از باس‌فایت‌های جذاب و البته عملکرد عالی آن روی پلی استیشن ۵ آن را به یک تجربه‌ی ارزشمند تبدیل کرده است. Armored Core VI: Fires of Rubicon مانند سایر عناوین FromSoftware در دهه‌ی گذشته به عنوان یک اثر کلاسیک، باارزش و جذاب است.

نقدها و نمرات بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon منتشر شدند

 


بازی اکشن مکا Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۲۵ آگوست ۲۰۲۳ (سوم شهریور) برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری و همچنین کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

آخرین اخبار بازی را در سایت پی‌اس ارنا بخوانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + نه =