یکشنبه , آوریل 28 2024

کوجیما بازی Physint را به درخواست طرفداران متال گیر سالید می‌سازد

هیدئو کوجیما در قسمت تازه State of Play سونی، نه‌تنها تریلر جدید Death Stranding 2 را نمایش داد، بلکه از یک بازی اکشن جاسوسی هم رونمایی کرد. این بازی جدید که Physint نام دارد، ادامه‌دهنده مسیر متال گیر سالید به شکل سینمایی خواهد بود. هیدئو کوجیما در ویدیو تازه کانال یوتیوبش به جزئیات این بازی اشاره کرده است.

طرفداران متال گیر سالید سال‌ها است درخواست ساخت بازی دیگر یا مشابه آن را از کوجیما کرده‌اند. جدایی وی از کونامی باعث شد تا وی تصمیم به ساخت بازی‌های متفاوتی مانند دث استرندینگ بگیرد. اما وی بار دیگر می‌خواهد به ژانر اکشن جاسوسی برگردد و طرفداران خود را سورپرایز کند. کوجیما در این ویدیو می‌گوید که بازی Physint و متال گیر در یک ژانر قرار دارند و اینکه بسیاری از طرفداران درخواست ساخت چنین بازی‌ای داشته‌اند و او تصمیم گرفته تا به این درخواست‌ها پاسخ دهد.

کوجیما در این مورد گفت: «هشت سال است که مردم هر روز در شبکه‌های اجتماعی درخواست ساخت متال گیر را می‌کنند.» و در ادامه گفت که سال 2020 مبتلا به کرونا شده و بیماری در حدی شدید بوده که تصمیم گرفته تا وصیت‌نامه بنویسد. او متوجه شده که عمر زیادی برایش نمانده و در نتیجه تصمیم گرفته تا یک بازی مشابه متال گیر بسازد. البته وی می‌خواهد تا خود را به چالش بکشد و ببیند آیا می‌تواند به‌عنوان یک بازی‌ساز مستقل، چنین ایده‌ای را تبدیل به واقعیت کند.

بازی Physint کوجیما متال گیرساخت Physint به درخواست طرفداران متال گیر

خالق متال گیر پا فراتر از یک بازی‌ساز مستقل گذاشته است. او در حال ساخت بازی ترسناک OD با همکاری مایکروسافت است. این بازی یک تجربه سینمایی خواهد بود و به نظر با یک فیلم تعاملی روبه‌رو هستیم. بازی Physint نیز به همین شکل خواهد بود و با روند متال گیر سالید تفاوت‌های اساسی خواهد داشت. کوجیما می‌گوید که بازی آن‌قدر شبیه فیلم است که مادرتان ممکن است فکر کند که در حال تماشا فیلم هستید و بازی نمی‌کنید.

کوجیما در ادامه به میزان علاقه طرفداران به متال گیر اشاره کرد و افزود: «اگر کاربران این‌قدر کشته مرده بازی هستند، با خودم گفتم که باید اولویت‌هایم را اندکی تغییر دهم.» او می‌گوید که گیلرمو دل تورو وی را مجاب به ساخت بازی‌های سینمایی کرده و همین باعث شده تا وی پا فراتر از پروژه‌های قبلی بردارد. شرکت کونامی در عین حال مشغول بازسازی Metal Gear Solid 3 است و بازی مشابه نیز توسط کوجیما در راه است. ماجراجویی مهیجی در طی سال‌های آتی پیش روی طرفداران این ژانر قرار دارد. نظر شما چیست؟ چه انتظاری از بازی Physint دارید؟

منبع: Tech4Gamers


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 4 =