سه‌شنبه , می 21 2024

محبوب ترین کاراکترهای گیم اف ترونز کدام هستند؟

[ad_1]

همانطور که ما منفورترین شخصیت های گیم اف ترونز را به کمک شما عزیزان شناسایی کردیم ، قصد داریم دراین مطلب محبوب ترین کاراکترهای بازی تاج و تخت را نیز مشخص کنیم.

روال معرفی کردن همانند همیشه است :
ما تعدادی از کاراکترهای مثبت سریال را لیست میکنیم و سایر لیست بر اساس آرای شما عزیزان تکمیل میگردد . شما میتوانید دیدگاه ارزشمند خودتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و در تکمیل کردن این مطلب به ما کمک نمایید .

 

Game of thrones Best characters

 

گیم اف ترونز نخستین بار حدود 8 سال پیش از شبکه HBO منتشر شد و در همان روزهای نخست نگاه های زیادی را به خود معطوف کرد .

کاراکترهای بسیار زیادی که در این سریال وجود داشتند و حذف ناگهانی و بیرحمانه آنها از سریال یکی از عوامل موفقیت این مجموعه بوده است . شناسایی و لیست کردن کاراکترهای سریال میتواند به نوبه‌ی خود چالش جالبی باشد و ما در تایم سیتی تصمیم گرفته‌ایم که این شخصیت‌ها را با کمک شما همراهان عزیز کامل نماییم .

 

[banner-1]

 


 

تیریون لنیستر – Tyrion Lannister

 

Tyrion Lannister

 

تیریون لنیستر یکی از مهم ترین و محبوب ترین کاراکترهای گیم اف ترونز بود تا آخر سریال زنده ماند و نهایتا جان سالم به در برد . تیریون از ستون های اصلی بازی تاج و تخت حساب میشد و از همان قسمت های اول تصمیمات بسیار مهمی گرفت .
از تأثیرگذارترین حرکات تیریون میتوان نجات دادن « وستروس » در برار استنیس باراتیون نام برد . او با استفاده از آتش وحشی نقش بسزایی در حفظ لنیسترها علیه باراتیون ها بود .
مشاوره‌های دو طرفه ای که تیریون در طول سریال به پادشاهان و ملکه‌ها میداد بسیار شیرین و دلنشین بودند .

 

[ad-1]

 


 

آریا استارک – Arya Stark

 

Arya stark

 

آریا استارک یکی دیگر از کاراکترهای مثبت گیم اف ترونز بود که همانند تیریون جان سالم به در برد . از همان اولین سکانس‌هایی که آریا در آن حضور داشت مشخص بود که تبدیل به چهره ای محبوب میشود . اخلاق پسرانه و شیطنت آریا یکی از عواملی بود که اورا به شدت در دل طرفداران جاکرد .
از نکات جالب راجب آریا « لیست مرگ » معروفش بود که تقریبا تمام آنها را یا خودش به قتل رساند ، یا به نحوی از سریال حذف شدند . البته سندور کلیگن نیز یکی از کاندیدای مرگ آریا بود که نهایتا دوستی عمیقی بینشان به وجود آمد و سکانس‌های احساسی در فصل آخر به وجود آوردند .
از مهمترین تأثیرهای آریا میتوان حذف نایت کینگ را نام برد .

 


 

هودور – Hodor

 

Hodor

 


 

جان اسنو – Jon Snow

 

Jon Snow

 

جان اسنو یا « اگون تارگرین » را میتوان دلسوزترین کاراکتر بازی تاج و تخت دانست . از همان قسمت های نخست دیدیم که با سختی‌های زیادی روبه‌رو میشد و در طول سریال عملکرد بسیار مثبتی داشت . اقدام‌هایی که علیه وایت واکرها انجام داد ، زمانی که مرد شمال دیوار را به داخل قلمروی پادشاهی آورد و از سلاخی شدن آنها جلوگیری کرد و نهایتا کشتن دنریس و نجات دادن دنیا از کارهای مهم این کاراکتر بود .
نهایتا هم دیدیم که با کم لطفی سازندگان مواجه شد .

 


 

ادارد استارک – Edard Stark

 

Edard stark

 

دیگر کاراکتر محبوب گیم اف ترونز « ادارد استارک » است که عمر زیادی در طول داستان نداشت . این کاراکتر با ایفای نقش « Sean Bean » همراه بود و میتوان آن را مشهورترین بازیگر سریال دانست . ادارد استارک پادشاه شمال « وینترفل » بود که به دستور رابرت باراتیون به وستروس فراخوانده شد تا شاید بتواند از توطئه‌های لنیسترها جلوگیری کند که نتوانست این امر را محقق کند و خود قربانی این توطئه شد.
ادارد استارک نهایتا در قسمت پایانی فصل 1 به دستور جافری اعدام شد و نخستین شوک را به طرفداران وارد کرد .

 

[ad-2]

 


 

دنریس تارگرین – Daenerys Targaryen

 

Daenerys Targaryen

 

یکی دیگر از کاراکترهای محبوب بازی تاج و تخت « دنریس تارگرین » بود که از قسمت های اول محبوبیت زیادی را میان طرفداران به دست آورد .
در طول سریال او بارها و بارها اقدام‌هایی به نفع مردم قشر پایین انجام داد و آرزو و هدف بزرگ او بازپس گیری تاج و تخت پدری‌اش از دست سرسی بود . او چندین بار توانست اقوام مختلف سریال مانند « دوتراکی‌ها – آنسالیدها – اهالی مرین » و … را باخود متحد کند و نهایتا به وستروس حمله کرد که دیووانگی او در لحظه‌های آخر کار دستش داد .
دنریس در قسمت پایانی سریال توسط جان اسنو کشته شد و یکی از احساسی‌ترین سکانس‌های سریال را در زمان مرگ خود به وجود آورد .

 


 

لیدی برین – Lady Brieene

 

Lady Brieene

 

لیدی برین یکی از بهترین شحصیت های گیم اف ترونز بود که از نقش‌های اصلی سریال حساب میشد . او در ابتدا یکی از اعضای گارد رنلی باراتیون « برادر رابرت و استنیس » بود که قسم خورده بود از رنلی محافظت کند . سپس بعد از مرگ رنلی ، کتلین استارک اورا نجات داد و اینبار بانو برین قسمت خورد که تا پای جان از دختران استارک محافظت کند .
او در تمام سریال این وظیفه را انجام داد و نخستین بار آریا را از سندور کلیگن گرفت و بعد از آزاد شدن سانسا از دست رمزی ، وظیفه محافظت از اورا عملی کرد .
سرنوشت ناراحت کننده‌ای برای بانو برین درنظر گرفته شده بود ، او عاشق جیمی لنیستر شد و نهایتا دیدیم که جیمی اورا ترک کرد و ترجیح داد درکنار عشق خود « سرسی » بمیرد .

 


 

جیمی لنیستر – Jaime Lannister

 

 

یکی دیگر از محبوب ترین کاراکترهای گیم اف ترونز جیمی لنیستر است . جیمی علی‌رغم شروع ناامید کننده‌ و منفی که داشت ، توانست کم کم خودرا به سمت مثبت سریال بکشاند و در فصل‌های پایانی شاهد بودیم که تصمیماتی گرفت که کاملا به نفع مردم و آزادی انسان‌ها بود .
او نخستین بار زمانی که برن را از بالای برج به پایین پرتاب کرد ، و سپس زمانی که در وستروس با ادارد استارک جنگید منفور بودن خود را نشان داد . اما بعدها « زمانی که بانو برین را از حمله‌ی خرس نجات داد » به سمت محبوب شدن حرکت کرد .
مرگ احساسی که در قسمت 7 فصل 8 نصیب او شد یکی از زیباترین سکانس‌های سریال بود . او پس از جنگ با وایت واکرها ، مسافت زیادی را طی کرد تا بتواند خواهر و معشوقه‌ی خودرا از حمله‌ی دنریس نجات دهد که نهایتا در زیر آوار قلعه‌ی سرخ گرفتار شد و در آغوش عشق خود از سریال حذف شد .

 


 

سندور کلیگن « سگ شکاری » – Sandor Clegane

 

Sandor Clegane

 

سندور کلیگن « سگ شکاری » یکی دیگر از محبوب ترین کاراکترهای گیم اف ترونز محسوب میشود . در ابتدا تمامی مخاطبین گمان میکردند که سندور یکی از منفورترین شخصیت‌های داستان است ، اما با گذشت زمان ثابت شد که او نیت‌های خوبی در سر دارد و کم کم در میان طرفداران محبوب شد .
سندور داستان سخت و غم انگیزی داشت ، او در کودکی توسط برادر بزرگتر خود « کوه – Mountain » مورد اذیت قرار گرفته بود و سمت راست صورتش با آتش از بین رفته بود .
در طول سریال انگیزه‌ی بزرگ سندور کشتن برادرش بود و در قسمت 7 فصل 8 این اتفاق افتاد . در یک نبرد رودرو این دو برادر مقابل هم قرار گرفتند و نهایتا از بالای قلعه سرخ به پایین پرتاب شدند . مرگ سندور یکی دیگر از لحظات احساسی فصل آخر بازی تاج و تخت بود .

 


 

جوراه مورمانت – Jorah Mormont

 

Jorah Mormont

 

جوراه مورمانت یکی دیگر از کاراکترهای محبوب بازی تاج و تخت است که از قسمت‌های نخست سریال نقش پررنگی داشت .
او به عنوان یک تبعیدی نزد دنریس رفت و در تمام ماجراجویی‌های دنریس خودرا شریک کرد . در واقع جوراه عاشق دنریس شده بود و نمیتوانست آن را بیان کند . هنگامی که دنریس متوجه شد « جوراه مورمانت » به عنوان جاسوس نزدش فرستاده شده بسیار خشمگین شد و اورا تبعید کرد ، اما جوراه با وجود تمام سختی‌ها دوباره نزد دنریس برگشت .
مرگ جوراه یکی از تلخ‌ترین مرگ های گیم اف ترونز بود . او در اپیزود 3 فصل 8 ، در نبرد با وایت واکر ها کشته شد و جان خودش را برای محافظت از مادر اژدهایان فدا کرد .

 


 

سم وایز تارلی – Samwise Tarly

 

Samwise Tarly

 

یکی دیگر از محبوب ترین کاراکترهای گیم اف ترونز سم وایز تارلی است . سم از قسمت‌های نخست سریال وارد شد و کم کم به جایگاهی که باید رسید .
در ابتدا سم به عنوان یکی از نگهبانان شب وارد نایت واچ شد و تقریبا میتوان گفت دست و پا چلفتی ترین سرباز در قلعه بود . او به صمیمی‌ترین دوست جان اسنو تبدیل شد و یکی از همراهان اصلی جان بود . سم از ابتدا علاقه خود به مطالعه را نشان داد و در این مسیر توانست به کتابخانه‌ی بزرگ سیتادل راه پیدا کند .
سم در سیتادل به اطلاعات مهمی دست پیدا کرد ، درمان بیماری جزام ، حقیقت در مورد جان اسنو و راز ازبین بردن وایت واکرها .
نهایتا سم به عنوان یکی از مشاوران پادشاه جدید « برن » کار خودرا پایان داد .

 


 

نظر شما عزیزان چیست ؟ فکر میکنید کدام یک از کاراکترهای سریال گیم اف ترونز را میتوان به لیست فوق اضافه کرد ؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید و درنظر داشته باشید که شخصیت‌های بعدی این لیست بر اساس آرای شما عزیزان انتخاب میشوند

 

بیشتر بخوانید

 

 

 

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =