دوشنبه , می 20 2024

معرفی انیمه دختری که دوستش دارم عینکش رو فراموش کرده

[ad_1]

در تابستان 2023، انیمه‌های بی شماری اکران شده‌اند که انیمه دختری که دوستش دارم عینکش رو فراموش کرده یکی از آن‌ها است. این انیمه عاشقانه و مدرسه‌ای داستان بسیار زیبا و جدیدی را روایت می‌کند. با ما در معرفی انیمه The Girl I Like Forgot Her Glasses همراه باشید.

انیمه دختری که دوستش دارم عینکش رو فراموش کرده با نام ژاپنیSuki na Ko ga Megane wo Wasureta ، یکی از انیمه های تابستان 2023 است. این انیمه از روی مانگایی با همین نام نوشته کومی فوجیچیکا (Koume Fujichika) نوشته شده است. فوجیچیکا ابتدا در آوریل 2018 انتشار این مانگا را در حساب توییتر خود آغاز کرد و در ماه نوامبر همان سال در مجله ماهانه Gangan Joker Square Enix نیز منتشر شد. این مانگا هنوز در حال انتشار است.

زمان پخش انیمه دختری که دوستش دارم عینکش رو فراموش کرده 4 جولای 2023 است. تعداد قسمت های انیمه دختری که دوستش دارم عینکش رو فراموش کرده نیز 13 اپیزود است. اگر یک انیمه عاشقانه بامزه با لحظات شیرین هستید، در بررسی انیمه The Girl I Like Forgot Her Glasses با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

داستان انیمه The Girl I Like Forgot Her Glasses

دانلود انیمه The Girl I Like Forgot Her Glasses

کائده کومورا (Kaede Komura) پسری است که علاقه پنهانی به دختر بغل دستیش میه آی (Ai Mie) دارد. میه دختری جذاب، بامزه و کمی عجیب است. با این حال کومورا او را بسیار دوست دارد. اما میه یک مشکل کوچک دارد. او چشمان بسیار ضعیفی دارد و بدون عینک نمی‌تواند چیزها را ببیند.

همچنین بخوانید :

یک روز میه بدون عینک سر کلاس حاضر می‌شود. از آن‌جایی که نمی‌تواند چیزها را به درستی ببیند، کومورا به او کمک می‌کند کتاب‌هایش را حاضر کرده و درس بخواند. فراموش کردن عینک، سبب نزدیک شدن او به میه می‌شود.

به طور غیر منتظره‌ای، بارها و بارها بدون عینک به مدرسه می‌آید و هر روز هم با مشکلات بیشتری روبرو می‌شود. خوشبختانه، کامورو همیشه برای کمک به او حضور دارد. او با خود عهد می‌بندد که با تمام وجود از حمایت کند. با شروع این داستان، احساسات کامورو به میه عمیق‌تر می‌شوند. میه نیز با گذشت زمان به کامورو احساساتی پیدا می‌کند. او متوجه می‌شود که زمانی که عینک ندارد تنها چهره‌ای که می‌تواند ببیند، چهره کامورو است.

داستان این انیمه، زندگی روزمره این دو زوج جوان را روایت می‌کند. مشکلاتی که میه با نداشتن عینک برای خود به وجود می‌آورد و کامورویی که سعی می‌کند به او کمک کند، ماجراهای بسیار بامزه و خنده‌داری را پدید می‌آورند. با دانلود انیمه The Girl I Like Forgot Her Glasses می‌توانید در دنیای جوانانه و دوست داشتنی این دو غرق شوید.

شخصیت های انیمه دختری که دوستش دارم عینکش رو فراموش کرده

انیمه دختری که دوستش دارم عینکش رو فراموش کرده شخصیت‌های زیادی ندارد. داستان بیشتر حول محور دو شخصیت اصلی می‌چرخد و چالش‌های این دو را بیان می‌کند. کاراکترهای انیمه The Girl I Like Forgot Her Glasses به شرح زیر هستند:

همچنین بخوانید :

کائده کومورا (Kaede Komura)

کاراکترهای انیمه The Girl I Like Forgot Her Glasses

یک پسر مدرسه‌ای خجالتی و خوش اخلاق است. او از روز اول مدرسه به آی علاقه داشت، اما به دلیل ترس از رد شدن، نمی‌تواند عشقش را به او ابراز کند. او با کوچک‌ترین حرف یا حرکتی از سوی میه سرخ می‌شود. از ویژگی‌های ظاهری او می‌توان به موها و چشمان قهوه‌ای اشاره کرد. همچنین کائده 167 سانتی متر قد و 57 کیلو وزن دارد.

کومورا عاشق بازی‌های ویدئویی است. میه، کائده را همانند پدرش می‌داند؛ چرا که بسیار مهربان و حمایت‌گر است. ظاهرا، او برای اولین بار با آی، زمانی که هر دو 8 ساله بودند، در یک بستنی فروشی ملاقات کرد.

ویس اکتور این شخصیت ماساهیرو ایتو (Masahiro Itō) است. این ویس اکتور با استعداد کارش را از سال 2020 و با انیمه From Argonavis شروع کرده است. او در این انیمه به جای رن ناناهوشی (Ren Nanahoshi) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

آی میه (Ai Mie)

شخصیت های انیمه دختری که دوستش دارم عینکش رو فراموش کرده

آی یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه The Girl I Like Forgot Her Glasses است. او یک دختر بسیار بامزه و دوست داشتنی است که چشمان بسیار ضعیفی دارد. او بین هم کلاسی‌ها محبوب است و همه به خصوص کائده، او را دوست دارند. او از لنز گذاشتن متنفر است، پس ترجیح می‌دهد با وجود حواس پرت بودن و گم کردن وسایلش، از عینک استفاده کند.

او به لطف نزدیک بودن خانه‌اش به مدرسه، می‌تواند بدون عینک مسیر را طی کند. او گاهی مانند یک جنگجو صحبت می‌کند که این را از پدرش آموخته است. او عاشق بازدید از آکواریوم و یادگیری چیزهای جدید در مورد موجودات دریایی است. هر زمان که آی عینک خود را فراموش می‌کند، درک فاصله را از دست می دهد. بنابراین برای این که بتواند چهره کومورا را ببیند به سوی او خم می‌شود و این سبب سرخ و دستپاچه شدن کومورا می‌شود.

شیون واکایاما (Shion Wakayama) صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. او در انیمه محبوب تناسخ یک بیکار به جای شخصیت شیزوکو ناناهوشی (Shizuka Nanahoshi) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

رن آزوما (Ren Azuma)

رن یکی از پسرهای کلاس و محبوب‌ترین دانش‌ آموز مدرسه است. او از احساسات کائده و آی نسبت به یکدیگر آگاه است. اغلب دختران به دلیل ظاهر جذاب و مهربانی رن، به او اعتراف عشقی می‌کنند که همیشه با مهربانی آن را رد می‌کند. او گاهی اوقات سعی می‌کند به آی کمک کند، که باعث برانگیخته شدن حسادت کائده می‌شود. او از آی و کائده حمایت می‌کند و گاهی اوقات سعی می‌کند آن‌ها را به هم برساند.

صداپیشگی این شخصیت را ریوهی کیمورا (Ryōhei Kimura) برعهده دارد. کیمورا در انیمه بهشت جهنمیان به جای شخصیت چوبی آزا (Chōbei Aza) و در فصل اول انیمه سایکو پس نیز به جای شخصیت ریوگو کوزوکی (Ryogo Kozuki) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

نارومی سومیا (Narumi Someya)

او یکی از همکلاسی‌های آی و کائده است. او دختری موهای دم اسبی است که بارها باعث می‌شود آی به او حسادت کند. زیرا یا کائده سعی می‌کند به او کمک کند یا به طور تصادفی خیلی به او نزدیک می‌شود. ویس اکتور این شخصیت شینو شیموجی (Shino Shimoji) است. این ویس اکتور در انیمه خاطرات وانیتاس به جای شخصیت لوکا (Lucius “Luca” Oriflamme) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

امتیازات انیمه دختری که دوستش دارم عینکش رو فراموش کرده

ژانر انیمه The Girl I Like Forgot Her Glasses درام، کمدی و روزمره است. ممکن است تصور کنید با داشتن چنین ژانرهایی یک انیمه کلیشه باشد. اما اگر نگاهی به نمرات این انیمه بیاندازید، متوجه خواهید شد که این انیمه مورد توجه بسیاری از مخاطبین و منتقدان قرار گرفته است.

انیمه دختری که دوستش دارم عینکش رو فراموش کرده موفق به کسب نمرات بالایی در سایت‌های مختلف شده است. این انیمه در سایت IMDb نمره 8.1 و در سایت MyAnimeList نمره 7.1 از 10 نمره را کسب کرده است. همچنین در سایت معتبر Crunchyroll نیز از 5 نمره 4.7 را از آن خود کرده است.

کلام آخر

معرفی انیمه دختری که دوستش دارم عینکش رو فراموش کرده به پایان رسید. اگر عاشق داستان‌های درام و دوست داشتنی هستید می‌توانید این انیمه را به لیست تماشای خود اضافه کنید. با داشتن داستانی زیبا و آرتی جذاب تعجبی ندارد که این انیمه جز 10 انیمه محبوب تابستان 2023 قرار گرفته است. نظر شما درباره انیمه The Girl I Like Forgot Her Glasses چیست؟

[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − یک =