سه‌شنبه , می 14 2024

بازی Final Fantasy 16 دو DLC پولی دریافت خواهد کرد

نائوکی یوشیدا در اظهارات اخیرش تایید کرده است که طبق بازخورد بازیکنان بازی Final Fantasy 16، آن‌ها تمایل بیشتری به دیدن و تجربه‌ی داستان‌های بیشتر از سرزمین Valisthea و ساکنانش دارند.

بازی Final Fantasy 16 در کنار تمام تلاش خود برای تحول گیم‌پلی سری پس از سال‌ها و البته تعریف یک جهان غنی و کاملا جدید توانست تا یک داستان بسیار جذاب و عمیق را برای آن تدارک ببیند. قصه‌ی جنگ قدرت‌ها بر سر منابعی با نام Mothercrystal و البته غافل شدن از نیروی بشری خود کافی بود تا آرامش بسیاری در سرزمین پهناور Valisthea به هم بخورد و در این بین، کلایو نیز برای اجرای رسالت انسانی خود وارد عمل شود؛ خب باید بگوییم که برای عاشقان داستان بازی خبرهای خوشی در راه است.

نائوکی یوشیدا تهیه‌کننده‌ی بازی در مصاحبه‌ی اخیر خود در رویداد PAX West 2023 اعلام کرد که اکنون توسعه‌ی دو بسته الحاقی پولی قابل دانلود توسط تیم سازنده در حال انجام است که جزییات بیشتر آن تا پایان سال جاری میلادی مشخص خواهد شد.

یوشیدا درباره‌ی بازخوردهای دریافتی از سوی طرفداران بیان داشت:

چیزی که به شدت مورد توجه قرار گرفت این بود که مردم چگونه می‌خواستند که داستان‌های بیشتری از Valisthea ببینند و زمان بیشتری را با ساکنان آن بگذرانند

با توجه به اینکه توسعه‌ی DLC ها به تازگی آغاز شده احتمالا باید زمان قابل توجهی را منتظر ماند تا در دسترس قرار بگیرند.

کمپانی اسکوئر انیکس علی‌رغم فروش بسیار خوب سه میلیون واحدی بازی در هفته‌ی ابتدایی عرضه‌ی خود هنوز از فروش بازی راضی نیست و اخیرا با قرار دادن ۲۰ درصد تخفیف در استور پلی‌ استیشن احتمالا از این طریق به دنبال رقم زدن فروشی بیشتر برای این بازی اکشن نقش آفرینی است.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس ارنا بخوانید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =