شنبه , می 18 2024

نسخه‌ی کنسولی Atomic Heart هنگام عرضه ری تریسینگ نخواهد داشت

[ad_1]

کارگردان بازی Atomic Heart و رئیس استودیوی ماندفیش (Mundfish) در مصاحبه‌ی اخیر خود جزئیات گرافیکی نسخه‌های مختلف این عنوان را مشخص نمود.

با توجه به گفته‌ی سازندگان، انتظار می‌رود که این بازی با پشتیبانی از NVIDIA DLSS3، ری تریسینگ، نورپردازی سراسری (global illumination)، سایه‌ها و انسداد محیطی (ambient occlusion) در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی، از نظر استفاده از فناوری‌های مختلف قدرت‌مند ظاهر شود.

رئیس استودیوی ماندفیش و کارگردان بازی یعنی رابرت باگراتونی (Robert Bagratuni) در مصاحبه‌ی اخیر خود با رسانه‌ی WCCF Tech اعلام کرد که نسخه‌ی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس بازی هنگام عرضه دارای ری تریسینگ نخواهند بود. با این حال، او می‌گوید که این نسخه‌ها به خوبی بهینه‌سازی شده‌اند.

تفاوت میان نسخه‌ی نسل نهمی و رایانه‌های شخصی Atomic Heart در آن است که رایانه‌های رده‌بالا نرخ فریم بالاتر و کیفیت بهتری ارائه می‌دهند و این نسخه تنظیمات گرافیکی بهتری را هم در اختیار بازیکنان می‌گذارد. ما مدام جدیدترین فناوری‌های تکمیل‌کننده را به بازی می‌افزاییم و بعضی را هم جایگزین می‌کنیم. کنسول‌ها در حال حاضر از ری تریسینگ پشتیبانی نمی‌کنند، اما در تلاشیم تا بهترین و بهینه‌ترین تجربه‌ی بصری را برای بازیکنان فراهم کنیم. خیالتان راحت باشد، زیرا آن‌ها با کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین گرافیک مواجه خواهند شد. با این وجود، تنظیمات گرافیکی نسل نهمی نیز متعادل‌سازی شده است و در مجموع، از نظر کیفیت بصری بسیار به کیفیت رایانه‌های رده‌بالا شباهت دارد. ما تمرکز زیادی بر بهینه‌سازی نسخه‌ی کنسولی داشتیم و حالت گرافیکی 4K پویا با نرخ فریم 60 که در بعضی از بخش‌های Atomic Heart به 4K حقیقی و نرخ فریم ثابت 60 هم می‌رسد، را ارائه داده‌ایم. کنسول ایکس باکس سری اس با وضوح 1080p و نرخ فریم 60 بازی را اجرا می‌کند. همچنین، قصد داریم که در آینده عملکرد اجرایی را ارتقا ببخشیم و زمانی که موقعش شود، جزئیاتش را اعلام می‌کنیم.

رابرت باگراتونی

این عنوان فاقد تنظیمات میدان دید (Field of View) خواهد بود، اما احتمال می‌رود که مادسازان این قابلیت را به نسخه‌ی رایانه‌های شخصی اضافه کنند. باگراتونی دلیل این تصمیم سازندگان را اینگونه توضیح می‌دهد:

نسبت به بسیاری از بازی‌ها، Atomic Heart از میدان دید وسیع‌تری بهره می‌برد؛ بنابراین، تنظیمات آن در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی وجود ندارد.

رابرت باگراتونی

بازی Atomic Heart در تاریخ 21 فوریه 2023 (2 اسفند 1401) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =