یکشنبه , می 19 2024

راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی Tiny Tina’s Wonderlands

[ad_1]

بازی Tiny Tina’s Wonderlands که آن را به عنوان یک نسخه فرعی از مجموعه Borderlands می‌شناسیم، یک اثر شوتر اول شخص است که فرمول مجموعه مذکور را می‌گیرد و آن را در یک محیط فانتزی‌تر پیاده می‌کند. تاینی تیناز واندرلندز به عنوان یک بازی اکشن، محتویات سرگرم کننده حجیمی دارد که می‌توانید در کنار آزاد کردن تروفی‌ها و اچیومنت‌ها، از آن‌ها لذت ببرید. به هر حال، اگر علاقه زیادی به کسب تروفی‌های این بازی دارید، ما در سری مقالات راهنمای تروفی بازی ها و در مقاله راهنمای تروفی‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands شما را در این مسیر راهنمایی خواهیم کرد.

بازی Tiny Tina’s Wonderlands یک نسخه فرعی یا Spin-off از مجموعه Borderlands به شمار می‌رود، از مکانیک‌های مجموعه اصلی الهام می‌گیرد و آن‌ها را در یک محیط و ساختار متفاوت پیاده می‌کند. این بازی که عناصر مجزای آن درست مانند یک بازی کارتی به هم متصل شده‌اند، به شما اجازه می‌دهد که ماموریت‌های اصلی و فرعی موردعلاقه خود را انتخاب کرده و به سراغ آن‌ها بروید. این انتخاب در قالب محیط با نام «Overworld» ممکن می‌شود که در طی آن، محیط‌های اصلی و فرعی بازی به یکدیگر متصل شده‌اند. بنا بر همین موضوع، راهنمای تروفی‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands به نسبت سرراست بوده و زیاد سردرگم کننده نخواهد بود.

روند ساده است؛ داستان اصلی را به اتمام برسانید، ماموریت‌های فرعی را انجام دهید، 20 عدد از Dungeonهای پایان بازی با نام Chaos Trial را به اتمام برسانید و بدین ترتیب، حجم قابل توجهی از تروفی‌ها یا اچیومنت‌ها را آزاد کنید. هنگامی که این کارها را انجام دهید، بسیاری از تروفی‌های دیگر به صورت طبیعی برای شما آزاد می‌شوند و برای به دست آوردن آن‌ها، نیاز به کار خاصی ندارید. البته درست مانند سایر نسخه‌های سری، می‌توانید با استفاده از حالت Co-op و تجربه بازی به صورت دونفره (چه آنلاین و چه Split-Screen)، روند همه کارها را تسریع دهید. اگر روند را به این شکل پیش ببرید، پول و آیتم‌های بیش‌تری به دست می‌آورید و همین گونه، همه چیز سریع‌تر اتفاق می‌افتد. با وجود تمامی این نکته‌ها نیازی به نگرانی نیست و می‌توانید خیلی راحت از روند بازی لذت ببرید؛ چرا که هیچ تروفی از دست دادنی خاصی وجود ندارد و قادر هستید پس از اتمام داستان به عقب بازگردید و آن‌ها را آزاد کنید.

نقشه کلی تروفی‌های بازی Tiny Tina's Wonderlands

نقشه کلی تروفی‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands

  • میزان سختی رسیدن به تمام تروفی‌ها: 5 از 10 (اگر به صورت Co-op بازی کنید، می‌توانید درجه سختی 4 از 10 را در نظر بگیریم)
  • زمان تقریبی برای رسیدن به تمام تروفی‌ها: بین 40 تا 60 ساعت (این موضوع به مهارت شما و تنهایی یا آنلاین بازی کردن بستگی دارد)
  • تعداد تروفی‌های آفلاین: 39 (1، 5، 4 و 29)
  • تعداد تروفی‌های آنلاین: صفر؛ چرا که می‌توانید تروفی‌های مربوط به تبادل آیتم و Revive کردن هم‌تیمی‌ها را به صورت Split-Screen هم انجام دهید
  • تعداد تروفی‌های از دست دادنی: صفر؛ چرا که می‌توانید حتی پس از اتمام داستان آزادانه در نقشه بگردید و کارهای باقی مانده را به پایان برسانید
  • تعداد تروفی‌های گلیچ شده: دو عدد (دو تروفی Parasite Lost و Completionist Is Next to Godlines با اینکه برای اکثر بازیکنان آزاد می‌شوند، اما برای برخی دیگر گلیچ شده هستند. در ادامه بیش‌تر به این دو تروفی خواهیم پرداخت)
  • آیا درجه سختی روی کسب تروفی‌ها تاثیر می‌گذارد؟ خیر؛ شما می‌توانید تمامی تروفی‌ها را روی درجه سختی یا Difficultyهای پایین‌تر به دست آورید
  • سخت‌ترین تروفی موجود: تروفی Controlled Chaos
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را به پایان برسانید: یک بار؛ شما می‌توانید تمامی تروفی‌ها را با یک بار تمام کردن داستان به دست آورید
  • آیا پس از اتمام بازی می‌توان به صورت آزادانه در محیط گشت و گذار کرد و تروفی‌های باقی‌مانده را به دست آورد؟ بله؛ شما آزاد هستید پس از اتمام داستان آزادانه در نقشه گشت و گذار کنید و به فعالیت‌های مختلف بپردازید

راهنمای تروفی بازی Tiny Tina's Wonderlands

قدم اول: اتمام بخش داستانی (15 تا 20 ساعت)

اول از همه تمرکز خود را روی به پایان رساندن داستان اصلی بگذارید. جالب است بدانید که شما می‌توانید این کار را روی درجه سختی Relaxed بگذارید تا کار راحت‌تری در روند داستان و پشت سر گذاشتن دشمنان داشته باشید. حال بهتر است در همین بین و ادامه دادن روند اصلی، به تکمیل ماموریت‌های فرعی هم بپردازید. در واقع اگر این کار را انجام ندهید و به Side Questها نپردازید، نمی‌توانید Level-Up کنید و به همین دلیل، حتی روی درجه سختی پایین هم به مشکل می‌خورید. شما می‌توانید ماموریت‌های فرعی را با علامت تعجب زرد رنگی که روی نقشه ظاهر می‌شود شناسایی کرده و به سمت آن‌ها بروید. همچنین لازم به ذکر است که در راهنمای تروفی‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands خبری از آیتم‌های جمع کردنی یا Collectibleها نیست و به همین دلیل، می‌توانید بدون نگرانی و وسواس خاصی راه خود را در بین مراحل جذاب بازی ادامه دهید. البته اگر در این میان ماموریت فرعی خاصی فراموش شد، می‌توانید بعد از اتمام داستان یا هر زمانی که خواستید به سراغ آن بروید تا چیزی را برای آزاد کردن تروفی‌های مربوط از دست نداده باشید.

حالا که این نکات را مرور کردیم باید بدانید که بهترین کلاس ممکن برای شروع بازی، کلاس Spellshot است. شما نمی‌توانید کلاس شخصیت خود را در ادامه تغییر دهید و بنا بر همین موضوع، باید هنگام انتخاب اولیه حساب خود را حسابی جمع کنید. البته باید اشاره کنیم که پس از اتمام داستان اصلی می‌توانید Skill Pointهای خود را ریست کرده و درخت مهارت‌ها را از اول پی‌ریزی کنید. اما با این حال خبری از تغییر اساسی کلاس شخصیت اصلی نیست و تنها راه این کار، شروع مجدد بازی از ابتدا است. علاوه بر موارد ذکر شده، توجه داشته باشید که پس از اتمام ماموریت اصلی پنجم با نام Emotion of the Ocean، شما قادر به آزاد کردن یک کلاس ثانویه هستید. پیشنهاد ما این است که برای کلاس ثانویه یا Secondary Class گزینه Spore Warden را انتخاب کنید.

قدم دوم

قدم دوم: اتمام ماموریت‌های فرعی، Dungeon Doorها و Encampmentها (15 تا 20 ساعت)

پس از اینکه داستان اصلی بازی Tiny Tina’s Wonderlands را تمام کردید، به سراغ ماموریت‌های فرعی باقی‌مانده بروید و تک‌تک آن‌ها را هم نیز به پایان برسانید. حال از آنجایی که پس از اتمام خط اصلی داستان امکان گشت و گذار در نقشه همچنان وجود دارد، به Overworld بروید و Dungeon Doorها و Encampmentها را هم به پایان برسانید. به طور کلی در بازی مورد بحث هفت عدد Dungeon Door وجود دارد که برای کسب تروفی مربوطه باید همه آن‌ها را تمام کنید. در طرفی دیگر، باید 10 عدد از Encampmentهای موجود را هم به سرانجام برسانید تا این بخش را هم پشت سر بگذارید (البته که تعداد Encampmentها از عدد 10 بیش‌تر است، ولی رسیدگی به 10 عدد از آن‌ها برای کسب تروفی پلاتینیوم بازی Tiny Tina’s Wonderlands کافی خواهد بود).

قدم سوم در تروفی های بازی Tiny Tina's Wonderlands

قدم سوم: سطح Inventory خود را به بالاترین حد ممکن برسانید (یک ساعت)

یکی از مهم‌ترین اقدامات برای استقبال از Chaos Trialها (Dungeonهایی که در پایان بازی با آن‌ها برخورد می‌کنید، ارتقا Inventory به بالاترین سطح ممکن و خرید تمامی Upgradeهای موجود است. شما می‌توانید این Upgradeها را در شهر Brighthoof و با مبلغ سیصد و شش میلیون و صد و هفتاد و سه هزار واحد طلا (Gold) بخرید. همان‌طور که مشخص است، جمع کردن این حجم زیاد از طلا می‌تواند حسابی چالش برانگیز باشد. به همین خاطر بهتر است بازی را به صورت Co-op تجربه کنید تا نسبت به حالت معمولی طلای بیش‌تری به دست آورید. حال ارتقا Inventory به چه دردی می‌خورد؟ هنگامی که شما Inventory خود را ارتقا دهید، شخصیت قابل کنترل بازی می‌تواند مهمات و اسلحه‌های بیش‌تری را با خود حمل کند و به همین ترتیب، در نبردهای طولانی حداقل از لحاظ میزان مهمات کم نخواهید آورد.

قدم چهارم

قدم چهارم: رسیدن به سطح 20 در Chaos Level

رسیدن به سطح 20 در Chaos Level یکی از آخرین کارهایی است که باید در راهنمای تروفی بازی Tiny Tina’s Wonderlands انجام دهید. هنگامی که داستان اصلی به پایان رسید، یک علامت جدید برای Main Questها روی نقشه ظاهر می‌شود که با دنبال کردن آن‌ها، می‌توانید به تجربه چپتر پایانی بازی بپردازید. اگر این علامت‌ها را دنبال کنید در نهایت به Chamber of Chaos می‌رسید و در طی آن‌، یک آموزش کلی در مورد Chaos Trialها می‌بینید.

پس از پشت سر گذاشتن روند ذکر شده، باید با NPC موجود در Chamber of Chaos صحبت کرده و گزینه Chaos Trial را انتخاب کنید. حالا به سراغ این Trailها رفته و تک‌تک آن‌ها را به پایان برسانید. تکمیل هر یک از این Chaos Trialها، Chaos Level شما را یک واحد افزایش می‌دهد تا به کسب تروفی Controlled Chaos نزدیک‌تر شوید. به عبارتی دیگر، هنگامی که بیست عدد از این Chaos Trialها را پشت سر بگذارید تروفی ذکر شده را به دست خواهید آورد.

در ادامه می‌توانید لیست راهنمای تروفی‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands را به ترتیب و با توضیحات جامع مشاهده کنید:

لیست تروفی‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands

Bunker-Mastered

Bunker Mastered

تمام تروفی‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands را به دست آورید. لازم به ذکر است که برای کسب تروفی پلاتینیوم این بازی نیازی به خرید DLCها نخواهد بود.

A-Recent-Hope

A Recent Hope

به Level یا سطح 10 برسید. برای اطلاعات بیش‌تر به تروفی Living Legend مراجعه کنید.

Hero-Protagonist

Hero Protagonist

به Level یا سطح 20 برسید. برای اطلاعات بیش‌تر به تروفی Living Legend مراجعه کنید.

Wyvernheart

Wyvenheart

به Level یا سطح 30 برسید. برای اطلاعات بیش‌تر به تروفی Living Legend مراجعه کنید.

Living Legend

Living Legend

به Level یا سطح 40 برسید. شما برای اینکه بتوانید سطح خود را ارتقا دهید تا به عدد 40 برسید، به مقادیر زیادی از XP نیاز خواهید داشت. شما می‌توانید XP مورد نیاز را با تکمیل ماموریت‌های اصلی، ماموریت‌های فرعی، فعالیت‌های Overorld و شکست دادن دشمنان به دست آورید. حال برای اینکه بتوانید به سطح 40 دست پیدا کنید، باید در ابتدا داستان اصلی را به سرانجام برسانید، همه ماموریت‌های فرعی را تکمیل کنید و پس از آن‌ها به سراغ تجربه Chaos Trialها بروید.

با وجود تمامی حرف‌هایی که زده شد، اگر در حین تجربه بازی به صورت مرتب به سمت ماموریت‌های فرعی بروید، در پایان داستان اصلی به سطح 30 الی 40 (بستگی به سبک بازی شما، این عدد متغیر خواهد بود) دست پیدا خواهید کرد. اگر به عدد دلخواه نرسیدید کافی است به سمت Side Questها و Chaos Rank Trailهای باقی‌مانده بروید؛ چرا که به هر حال باید آن‌ها را برای تروفی‌های دیگر تمام کنید. اگر نکات ذکر شده را به صورت کامل به کرسی بنشانید در پایان کار به سطح 40 می‌رسید تا نیازی به کارها و زمان اضافه نباشد. در این میان باید اشاره کنیم که اگر Purple Shrine موجود در Overworld را احیا کنید، یک Boost حدودا 10 درصدی برای کسب XP کسب خواهید کرد.

Quest-Get

Quest Get!

اولین ماموریت اصلی بازی با نام Bunkers & Badasses را به اتمام برسانید. این تروفی به صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام ماموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد.

Brighthoof-Calls-for-Aid

Brighthoof Calls for Aid

دومین ماموریت اصلی بازی با نام Hero of Brighthoof را به اتمام برسانید. این تروفی به صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام ماموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد.

Short Rein

Short Rein

سومین ماموریت اصلی بازی Tiny Tina’s Wonderlands با نام A Hard’s Day Knight را به اتمام برسانید. این تروفی به صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام ماموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد.

Friend-to-the-Forest

Friend to the Forest

چهارمین ماموریت اصلی بازی با نام Thy Bird, With a Vengeance را به اتمام برسانید. این تروفی به صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام ماموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد.

Bomb-Voyage

Bomb Voyage

پنجمین ماموریت اصلی بازی با نام Emotion of the Ocean را به اتمام برسانید. این تروفی به صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام ماموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد.

Rude-Sails-of-Magic

Rude Sails of Magic

ششمین ماموریت اصلی بازی با نام Ballad of Bones را به اتمام برسانید. این تروفی به صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام ماموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد.

Brutal-Narrative-Dissonance

Brutal Narrative Dissonance

هفتمین ماموریت اصلی بازی بازی با نام Mortal Coil را به اتمام برسانید. این تروفی به صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام ماموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد.

Body-Unsnatcher

Body Unsnatcher

هشتمین ماموریت اصلی بازی با نام The Son of a Witch را به اتمام برسانید. این تروفی به صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام ماموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد.

The-First-Session

The First Session

نهمین ماموریت اصلی بازی با نام Soul Purpose را به اتمام برسانید. این تروفی به صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام ماموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد.

At-the-Top-of-All-Things

At the Top of All Things

دهمین و آخرین ماموریت اصلی بازی با نام Fatebreaker را به اتمام برسانید. این تروفی به صورت خودکار با پیشروی در بخش داستانی و انجام ماموریت‌های اصلی به دست خواهد آمد.

Gob-Darn-Good-Work

God Darn Good Work

سه ماموریت فرعی Working Blueprint، Goblins Tired of Forced Oppression و The Slayer of Vorcanar را تکمیل کنید. برای کسب این تروفی باید در ابتدا به نقشه Overworld بروید و سپس ماموریت Working Blueprint را به اتمام برسانید. پس از این کار به دو ماموریت فرعی دیگر دسترسی پیدا خواهید کرد که اگر آن‌ها را انجام دهید، تروفی God Darn Good Work برای شما آزاد می‌شود. اگر در حین کسب این تروفی به مشکل خاصی برخوردید، می‌توانید از ویدیوی قرارداده شده بهره ببرید:

لینک Youtube

Parasites-Lost

Parasites Lost

تروفی گلیچ شده

ماموریت فرعی Walk the Stalk را به تکمیل کنید. فقط توجه داشته باشید که تروفی Parasites Lost جزو تروفی‌های گلیچ شده به شمار می‌رود و هنگامی که در بخش Co-op قرار دارید و میزبان هم نیستید (به عنوان مهمان وارد بازی یک نفر دیگر شده‌اید)، ممکن است در دریافت آن به مشکل بخورید. بنابراین بهتر است برای کسب این تروفی بازی را به صورت Solo تجربه کنید و پس از آزاد کردن آن به حالت Co-op باز گردید.

به هر حال، شما باید برای کسب تروفی مذکور یک ماموریت فرعی با نام Walk the Stalk را به اتمام برسانید. این ماموریت فرعی که در نقشه Overworld قابل مشاهده است، شاید برای شما چالش برانگیز باشد؛ بنابراین بهتر است برای تکمیل آن از ویدیویی که در ادامه قرار داده می‌شود کمک بگیرید:

لینک Youtube

You-Esquire

You, Esquire

در این نقطه از راهنمای تروفی‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands به تروفی You, Esquire می‌رسیم. برای کسب تروفی مورد بحث باید یک ماموریت فرعی با نام The Trail of Crooked-Eve Phill را به اتمام برسانید که از طریق نقشه Overworld قابل مشاهده خواهد بود.

So-Much-for-That-Guy

So Much for That Guy

ماموریت فرعی The Ditcher را به اتمام برسانید. روند به شدت ساده است، به Overworld بروید، ماموریت فرعی مذکور را پیدا کنید و سپس آن را به سرانجام برسانید. سپس تروفی So Much for That Guy به شما تعلق دارد.

No-Quest-Too-Small

No Quest Too Small

20 ماموریت فرعی یا Side Quest مختلف را به اتمام برسانید. برای اطلاعات بیش‌تر به تروفی Completionist Is Next to Godlines سر بزنید.

Completionist-Is-Next-to-Godliness

Completionist Is Next to Godlines

برای کسب این تروفی که یکی از مهم‌ترین گزینه‌های راهنمای تروفی‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands به شمار می‌رود، باید تمام ماموریت‌های فرعی موجود در اثر را به اتمام برسانید. به طور کلی، این بازی شامل 48 ماموریت فرعی یا Side Quest مختلف می‌شود که هر کدام جذابیت‌های خاص خود را دارند. هنگامی که به این دسته از مرحله‌ها نزدیک شوید، با یک علامت تعجب (!) زردرنگ روی نقشه برخورد خواهید کرد. کافی است دنبال تک‌تک این علامت‌های زرد را بگیرید و با تکمیل تمامی آن‌ها، تروفی Completionist Is Next to Godlines را به دست آورید. اگر در پیدا کردن ماموریت‌های فرعی به مشکل خوردید، می‌توانید به صفحه Tiny Tina’s Wonderlands All Side Quest Walkthrough سر بزنید.

Grab-My-Hand

Grab My Hand!

یکی از هم‌تیمی‌های خود را احیا یا Revive کنید. شما می‌توانید این کار را در حالت Co-op اسپلیت اسکرین یا Co-op آنلاین انجام دهید. اگر دوست خاصی برای تجربه بازی به صورت اسپلیت اسکرین یا آنلاین ندارید، می‌توانید از یک کنترلر اضافه استفاده کنید و کنترل آن را خودتان به دست بگیرید. توجه داشته باشید که Revive کردن NPCهای موجود در بازی حساب نیست و حتما باید یک بازیکن دیگر را احیا کنید تا تروفی برای شما آزاد شود.

هنگامی که تصمیم مورد نظر در مورد انتخاب هم‌تیمی را اتخاد کردید، بگذارید بمیرد و جان خود را از دست بدهد. سپس به سمت او بروید و با Revive کردن‌اش، Grab my Hand! را به لیست تروفی‌های خود اضافه کنید. همان‌طور که پیش از این هم اشاره شد تفاوتی در استفاده از Co-op آفلاین یا آنلاین وجود ندارد و نکته مهم، صرفا داشتن یک هم‌تیمی است.

Reversal-of-Fates

Reversal of Fates

در مقابل یک دشمن Badass یا Boss، یک Death Save به دست آورید. برای انجام این کار باید اول از همه با معنای Death Save آشنا شوید. هنگامی که خط سلامتی یا HP شما در حین مبارزه با دشمنان خالی می‌شود، روی زمین می‌افتید و با یک تایمر قرمز رنگ در وسط صفحه نمایش برخورد می‌کنید. حال برای اینکه یک Death Save به دست آورید، باید تا پیش از به پایان رسیدن این تایمر یکی از دشنان را بکشید و شخصیت خود را به زندگی بازگردانید. به عبارتی دیگر، هنگامی که در شرایط مذکور قرار دارید و یکی از دشمنان را بکشید، خود را Revive کرده و به جریان گیم‌پلی باز می‌گردید.

اما کسب تروفی Reversal of Fates آنقدرها هم راحت نیست و باید برای کسب آن، این Death Save را در مقابل یک دشمن Badass (مینی باس) یا یک باس فایت بزرگ به دست آورید. راحت‌ترین راه انجام این کار، رفتن به سراغ یک دشمن Badass و آسیب زدن به او است (تا جایی که خط سلامتی‌اش به حداقل برسد ولی نمیرد). هنگامی که دشمن مورد نظر ضعیف شد، خط HP خود را خالی کنید (بگذارید دشمن به شما آسیب بزند) تا روی زمین بیفیتد. سپس به دشمن Badass نشان شده آنقدری آسیب بزنید تا بمیرد و Death Save خود را به دست آورید. البته که شما قادر هستید این روند را روی یک باس فایت بزرگ هم انجام دهید؛ منتها از آنجایی که نبرد با Badassها به مراتب آسان‌تر به نظر می‌رسد ما آن‌ها را پیشنهاد می‌دهیم.

Put-the-RNG-in-Orange

Put the RNG in Orange

یک آیتم Enchanted Legendary را پیدا کنید. برای به دست آوردن این تروفی باید یک آیتم لجندری (آیتم‌های زرد رنگ) پیدا کنید که Enchanted هم باشد. در این باره باید بدانید که برخی از آیتم‌های لجندری Enchanted هستند و برخی دیگر از آن‌ها این ویژگی را ندارند. به محض اینکه آیتمی با مشخصات ذکر شده از جنازه یک دشمن بیفتد، تروفی Put the RNG in Orange برای شما آزاد خواهد شد. نکته قابل توجه این است که در این شرایط حتی نیازی به برداشتن آیتم مورد بحث ندارید و تنها افتادن آن از یک دشمن کافی خواهد بود. بدین ترتیب، شما به حتمال زیاد این تروفی را از دست نمی‌دهید و به طور طبیعی تا پایان روند بازی Tiny Tina’s Wonderlands آن را آزاد می‌کنید. بنابراین ذهن خود را زیاد درگیر این تروفی نکنید و آن را به دست شانس بسپارید و با انجام فعالیت‌های دیگر، به کسب آن امیدوار باشید (این اتفاق تا آخر روند بازی رخ خواهد داد).

Bursting-Coffers

Bursting Coffers

حداقل صد هزار واحد طلا (Gold) داشته باشید. برای کسب این تروفی باید تعداد مجموع Goldهای موجود در Inventory خود را به عدد صد هزار برسانید. توجه داشته باشید که طلاهای خرج شده برای این تروفی محسوب نمی‌شود و تنها مقداری که در Inventory خود حمل می‌کنید، حساب است. برای اطلاعات بیش‌تر به تروفی Goldionaire سر بزنید.

Goldionaire

Goldionaire

حداقل یک میلیون واحد طلا (Gold) داشته باشید. همان‌طور که کاملا واضح و مبرهن است، برای کسب تروفی مذکور باید مجموع Goldهای موجود در Inventory خود را به عدد یک میلیون برسانید. در ابتدای کار شاید این رقم به شدت زیاد و غیرقابل دسترس به نظر برسد، اما پس از رسیدن به Level یا سطح 40 و انجام Chaos Trialها شدنی است. شما می‌توانید اسلحه‌هایی که بیش از Level یا سطح 40 هستند را به قیمت زیادی بفروشید و از فروش آن‌ها پول خوبی به جیب بزنید. به طور کلی، هرچقدر که سطح شما بیش‌تر باشد پول بیش‌تری کسب خواهید کرد. هنگامی که برای کسب تروفی Controlled Chaos تلاش می‌کنید به راحتی یک میلیون واحد طلا جمع خواهید کرد.

Mag-of-Holding

Mag of Holding

در این نقطه از راهنمای تروفی‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands به تروفی Mag of Holding می‌رسیم  که برای کسب آن، باید بالاترین سطح یکی از Upgradeهای Inventory را بخرید. در واقع برای اینکه بتوانید تروفی مذکور را آزاد کنید، باید یکی از 9 دسته‌بندی Upgradeهای موجود برای Inventory را بخرید. ارزان‌ترین گزینه برای اینکار، Lost Loot است که برای ارتقا کامل آن به سه میلیون و دویست و هشتاد هزار واحد طلا نیاز دارید. برای اطلاعات بیش‌تر به تروفی Mule Character سر بزنید.

Mule-Character

Mule Character

برای کسب این تروفی باید تمامی Upgradeهای موجود برای تمامی دسته‌بندی‌های Inventory را بخرید. این دسته‌بندی‌ها شامل Ammo (مهمات)، Backpack، Storage و Lost Loot می‌شود که برای ارتقا حداکثری آن‌ها به سیصد و شش میلیون و صد و هفتاد و سه هزار واحد طلا نیاز خواهید داشت.

همان‌طور که مشخص است، رقم ذکر شده به شدت بالا بوده و اگر بخواهید مسیر طبیعی گیم‌پلی را در پیش بگیرید، به آن نخواهید رسید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که از قابلیت Co-op آنلاین یا Split-Screen بهره ببرید؛ چرا که در این دو حالت دو برابر حالت معمولی طلا کسب می‌کنید. هنگامی که میزان طلا مورد نیاز را به همراه داشتید، می‌توانید به شهر Brighthoof بروید و اقدامات لازم برای ارتقا Inventory را انجام دهید.

Take-This

Take This

با یک بازیکن دیگر معامله کنید. شما می‌توانید این کار را از طریق حالت Split-Screen یا Co-op آنلاین انجام دهید. اگر هم فرد دیگری را ندارید که با او بازی کنید، می‌توانید کار خواسته شده را به لطف یک کنترلر اضافه و با استفاده از حالت Split-Screen به انجام برسانید.

حالا که برای خود یک هم‌تیمی پیدا کردید (با توجه به نکات ذکر شده)، به مقابل او بروید و با نگه داشتن دکمه مربع () درخواست تبادل یا Trade دهید. سپس هم‌تیمی شما باید با نگه داشتن دکمه تاچ‌پد درخواست تبادل را قبول کند تا ادامه روند شکل بگیرد. شما می‌توانید در این میان با اضافه کردن یک اسلحه (یا حتی پول) معامله را پیش ببرید و سپس با زدن دکمه Trade در پایین صفحه نمایش، روند را به پایان برسانید. کافی است چند ثانیه صبر کنید تا تروفی Take This بازی Tiny Tina’s Wonderlands به طور خودکار برای شما باز شود.

Shop-Drop-and-Roleplay

Shop, Drop, and Roleplay

یک آیتم تزئینی (Cosmetic Item) را بردارید و سپس آن را Redeem کنید. شما آیتم‌های تزئینی را در طول بازی به طور شانسی و به دفعات پیدا خواهید کرد. این آیتم‌ها که رنگ بنفش دارند، برای شخصی‌سازی ظاهری کاراکتر قابل کنترل به کار می‌آیند. هنگامی که یکی از آن‌ها را پیدا کردید، وارد منو شوید و آن را Equip یا انتخاب کنید. سپس روی همان آیتم بروید و با زدن دکمه ضربدر ()، آیتم تزئینی خود را Redeem کنید. هنگامی که این کارها را انجام دادید، تروفی مذکور برای شما آزاد خواهد شد.

Luck-Amok

Luck Amok

در این نقطه از مقاله راهنمای تروفی‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands به تروفی Luck Amok می‌رسیم که برای آزاد کردن آن، باید حداقل سه هزار واحد Loot Luck با خود داشته باشید. لازم به ذکر است که این تروفی بدون شک در طی انجام Chaos Trialها به دست می‌آید و به همین دلیل، اصلا نیاز نیست که خود را نگران آن‌ها کنید. Loot Luckها یک سری قابلیت‌های Passive هستند که شخصیت شما می‌تواند از آن‌ها بهره ببرید. برای اینکه بتوانید Loot Luckهای خود را ببینید لازم است که وارد Skills Menu شوید، دکمه مربع را برای باز کردن Hero Pointها فشار دهید و سپس به قسمت Loot Luckها در بالای صفحه بروید.

They-Haven’t-Invented-Podcasts-Yet

They Haven’t Invented Podcasts Yet

برای به دست آوردن این تروفی باید یک Lore Scroll را پیدا کنید. به طور کلی، در بازی تاینی تیناز واندرلندز 57 عدد Lore Scroll وجود دارد که برای تروفی مذکور، پیدا کردن تنها یکی از آن‌ها کافی خواهد بود. یکی از ساده‌ترین Lore Scrollهایی که می‌توانید پیدا کنید در Overworld وجود دارد. برای پیدا کردن این آیتم راه مخالف ورودی Queen’s Gate را دنبال کنید، با زدن دکمه R3 () درخت‌ها را نابود کنید و سپس Lore Scroll موجود در آن نقطه را بردارید (مکان دقیق آیتم مورد بحث را می‌توانید در این عکس مشاهده کنید).

Keep-On-Rollin

Keep on Rollin’

یک آیتم را Enchant یا Re-Enchant کنید. هنگامی که خط اصلی داستان بازی را به اتمام می‌رسانید، یک Main Quest جدید برای شما آزاد می‌شود که Epilogue نام دارد. حال اگر این Epilogue را دنبال کنید، به یک آهنگر در شهر Brighthoof می‌رسید. پس از اینکه با این آهنگر صحبت کنید، متوجه می‌شوید که شما قادر به Reroll کردن قابلیت‌ها و Modهای آیتم‌های مختلف هستید. برای Reroll کردن Enchantmentها، به یک Enchantment Roller Machine نیاز دارید که در نزدیکی آهنگری شهر Brighthoof پیدا می‌شود.

پس از اینکه دستگاه مورد نظر را پیدا کردید، از آن برای تغییر اسلحه‌ها و آیتم‌های خود پیدا استفاده کنید تا تروفی را به دست آورید. شما برای اینکار نیاز به Moo Orb دارید که پس از اتمام اپیزود Epilogue، حجم قابل توجهی از آن را پیدا می‌کنید. در این بین باید بدانید که یک Enchantment Roller Machine دیگر هم در Chamber of Chaos وجود دارد که می‌توانید از آن هم بهره ببرید.

Dungeon-Ender

Dungeon Ender

در این نقطه از راهنمای تروفی‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands به تروفی Dungeon Ender می‌رسیم که برای کسب آن، باید تمامی Dungeon Doorهای موجود در Overworld را تکمیل کنید. به طور کلی هفت Dungeon Door در بازی وجود دارد که هیچ کدام از آن‌ها از دست دادنی نیستند و می‌توانید هر موقع که خواستید به سراغ‌شان بروید. شما می‌توانید Dungeon Doorها را با توجه به جمجه‌هایی که روی آن‌ها قرار دارند شناسایی کنید. پس از اینکه آن‌ها را مشاهده کردید واردشان شوید و ادامه روند را در پی بگیرید. هر یک از این Dungeon Doorها شامل سه اتاق پر از دشمن می‌شود که اگر در حین کشتن آن‌ها بمیرید، باید کار را از اول شروع کنید. لازم به ذکر است که پس از اتمام هشتمین ماموریت اصلی بازی با نام The Son of a Witch، قابلیت دسترسی به تمامی Dungeon Doorها را پیدا می‌کنید. شما می‌توانید با مراجعه به ویدیویی که در ادامه قرار می‌گیرد محل تمامی Dungeon Doorها را پیدا کنید:

لینک Youtube

Back-Off

Back Off!

هنگامی که در Overworld قرار دارید یکی از دشمنان را Stun کنید. برای اینکار باید اول از همه وارد Overworld شوید و به گشت و گذار در محیط آن بپردازید. هنگامی که در حال جست و جو در این محیط هستید، برخی از دشمنان از میان چمن‌ها Spawn می‌شوند تا به شما حمله کنند. حال درست در این موقعیت و زمانی که Spawn می‌شوند، می‌توانید با فشردن دکمه R3 () روی کنترلر آن‌ها را Stun کنید. هنگامی که چنین کاری انجام دهید، دشمن شما Stun شده و ناپدید می‌شود تا تروفی را به دست آورید.

Fired-Festival

Fired Festival

10 تا از Encampmentهای موجود را تکمیل کنید. به طور کلی در بازی Tiny Tina’s Wonderlands دقیقا 12 عدد Encampment مختلف وجود دارد که برای کسب تروفی مذکور، باید 10 عدد از آن‌ها را تکمیل کنید. باید بدانید که هیچ یک از این Encampmentها از دست دادنی نیستند و می‌توانید پس از اتمام داستان اصلی دوباره به سراغ آن‌ها بروید. همچنین باید اشاره کنیم که شما پس از اتمام هشتمین ماموریت اصلی بازی با نام Son of a Witch به تمامی کمپ‌های موجود دسترسی پیدا خواهید کرد. Encampmentها کمپ‌های کوچکی هستند که می‌توانید آن‌ها را با توجه به چادر و آتشی که در سطح Overworld دیده می‌شوند، پیدا کنید.

Thank-the-Maker

Thank the Maker

یک دور از Chaos Chamber را به اتمام برسانید. برای اطلاعات بیش‌تر به تروفی Controlled Chaos مراجعه کنید.

You-Mean-the-Chaos-Levels

“You Mean the Chaos Levels?”

به سطح 10 از Chaos Level‌ برسید. برای اطلاعات بیش‌تر به تروفی Controlled Chaos مراجعه کنید.

Controlled-Chaos

Controlled Chaos

به سطح 20 از Chaos Level برسید. شما می‌توانید پس از اتمام داستان اصلی بازی Tiny Tina’s Wonderlands به Chaos Chamberها دسترسی پیدا کنید و در نتیجه، Chaos Level خود را بالا ببرید. پس از اینکه داستان اصلی به پایان رسید، شما یک Main Quest جدید با نام Epilogue دریافت خواهید کرد. حالا مرحله‌های Epilogue را دنبال کنید تا به Chaos Chamber که در شهر Brighthoof واقع شده، برسید. در این نقطه خود بازی یک آموزش کلی در مورد Chaos Chamberها و نحوه پشت سر گذاشتن آن‌ها ارائه می‌دهد.

Chaos Chamberها روندی به نسبت طولانی از اتاق‌های مختلف هستند که باید در تک‌تک آن‌ها با حجم عظیمی از دشمنان مبارزه کنید. در پایان هر اتاق می‌توانید با انتخاب گزینه مورد نظر خود، پاداشی که در اتاق بعدی به شما تعلق می‌گیرد را برگزینید. در پایان این اتاق‌ها همیشه یک باس فایت وجود دارد که پس از شکست آن‌ می‌توانید به خرید آیتم‌های موردنیاز خود بپردازید. پس از این نقطه Chaos Trial به پایان می‌رسد و شما به طور خودکار تروفی Thank the Maker را آزاد می‌کنید.

حال برای اینکه Chaos Level خود را بالا ببرید باید با Dragon Lord که در Chamber of Chaos حضور دارد صحبت کرده و گزینه Chaos Trial را انتخاب کنید. پس از انجام این کار وقتی که یک Chaos Trial را به پایان برسانید، Chaos Level شما افزایش پیدا می‌کند. هنگامی که 10 عدد از Chaos Trialها را به پایان برسانید، به سطح 10 از Chaos Level می‌رسید و تروفی “You Mean the Chaos Levels?” را به دست می‌آورید. در ادامه و هنگامی که 20 عدد از این Chaos Trialها را تکمیل کنید، به سطح 20 از Chaos Level می‌رسید و تروفی Controller Chaos را آزاد می‌کنید. فقط توجه داشته باشید که برای کسب سه تروفی اخیر وارد Featured Run، Normal و Extended Runها نشوید؛ چرا که آن‌ها Chaos Level شما را افزایش نمی‌دهند.

اگر در حین تجربه Chaos Trialها جان خود را از دست دادید، می‌توانید به راحتی همه چیز را Restart کرده و از ابتدا شروع کنید. در Chaos Trialهای ابتدایی می‌توانید آن‌ها را در زمانی حدود 20 الی 30 دقیقه به پایان برسانید؛ اما با پیشروی در روند بازی با Trialهای سخت‌تری مواجه می‌شوید که برای تکمیل آن‌ها حدود 40 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. بنابراین و با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شوید که برای کسب تروفی Controlled Chaos به زمانی حدود 10 ساعت نیاز خواهید داشت. بنا بر همین موضوع سعی کنید از روند لذت ببرید و زیاد درگیر سختی و طولانی بودن آن نشوید. برای اطلاعات بیش‌تر می‌توانید از ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید، کمک بگیرید:

لینک Youtube

  جمع‌بندی

به طور کلی اگر به راهنمای تروفی‌های بازی Tiny Tina’s Wonderlands توجه کنید، می‌توانید تروفی پلاتینیوم این بازی را به راحتی هر چه تمام‌تر کسب کنید. از آنجایی که هم تروفی از دست دادنی خاصی وجود ندارد و هم امکان پایین آوردن درجه سختی ممکن است، قادر هستید تنها با کمی تلاش تمامی تروفی و اچیومنت‌های بازی مورد بحث را به دست آورید.

نظر شما در مورد راهنمای تروفی و اچیومنت بازی Tiny Tina’s Wonderlands چیست؟ آیا موفق به کسب تمامی آن‌ها شدید؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Powerpyx

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =