یکشنبه , می 19 2024

تصویر جدیدی از فیلم Napoleon منتشر شد

[ad_1]

در جدیدترین تصویر منتشر شده از فیلم مورد انتظار Napoleon، ناپلئون با بازی واکین فینیکس سوار بر اسب خود و آماده برای رزم به تصویر کشیده شده است.

تبلیغات

بدون شک اقتباس سینمایی ریدلی اسکات افسانه‌ای از زندگی امپراطور مشهور فرانسه، یعنی ناپلئون بناپارت با بازی هنرمند مشهور و توانمند سینما واکین فینیکس، یکی از مورد انتظارترین آثار سینمایی امسال به شمار می‌رود و حتی از همین الآن از این اثر به عنوان یکی از اصلی‌ترین شانس‌های جوایز اسکار نام برده می‌شود.

حال به تازگی از این فیلم مورد انتظار تصویر جدیدی منتشر شده است که ناپلئون بناپارت را در میدان جنگ نشان می‌دهد. ناپلئون در این تصویر با شمشیری برافراشته و سوار بر اسب که تصویر پرتره‌ی معروف وی را به ذهن بیننده تداعی می‌کند به تصویر کشیده شده است؛ هر چند که ژست او با پرتره‌ی مشهور وی متفاوت است. به نظر می‌رسد که او در حال سان دیدن از صفوف ارتش خود یا فرمان دادن به نیروهای خود برای آغاز نبرد است.

شما می‌توانید تصویر منتشر شده از فیلم Napoleon را در زیر تماشا کنید.

ریدلی اسکات در مورد شخصیت ناپلئون گفته است:

او شخصیتی مانند اسکندر مقدونی، آدولف هیتلر و ژورف استالین است. او دستش به خون بی‌گناهان آلوده است؛ اما در عین حال شجاعت، تسلط و فرماندهی بی‌نظیری دارد. او واقعاً یک شخصیت خارق‌العاده است.

همچنین ستاره‌ی این اثر، یعنی واکین فینیکس، فیلم Napoleon را یک اقتباس سینمایی ساده از یک قهرمان نمی‌داند و آن را روایتی از زندگی یک شخصیت پیچیده از لنز ریدلی اسکات توصیف می‌کند. او در اینباره می‌گوید:

ما قطعاً می‌خواستیم از یک روایت قهرمان‌انگارانه‌ی کلیشه‌ای از ناپلئون جلوگیری کنیم؛ حداقل از دید من، این فیلم یک اثر بیوگرافی حماسی ساده نیست. اگر شما می‌خواهید واقعاً شخصیت ناپلئون را درک کنید؛ باید خودتان شروع به تحقیق کنید؛ زیرا اگر شما این اثر را تماشا کنید؛ این یک روایت پیچیده از دید ریدلی اسکات خواهد بود، این فیلم واقعاً یک جهان پیچیده است! ما در این فیلم به دنبال به تصویر کشیدن احساسات وی بودیم.

فیلم Napoleon به کارگردانی ریدلی اسکات و بر اساس فیلمنامه‌ای از دیوید اسکارپا توسعه یافته است. اسکارپا همچنین وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی دیگر اثر در دست تولید ریدلی اسکات، یعنی دنباله‌ی فیلم ماندگار و تحسین‌شده‌ی گلادیاتور را نیز بر عهده دارد. از بازیگران فیلم Napoleon می‌توان به واکین فینیکس و ونسا کربی اشاره کرد.

فیلم Napoleon در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: کولایدر

تبلیغات
[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 15 =