سه‌شنبه , می 14 2024

تصویر پشت صحنه فیلم Deadpool 3 تمرینات هیو جکمن را نشان می‌دهد

به تازگی تصویری از پشت صحنه فیلم Deadpool 3 منتشر شده که در آن، هیو جکمن در حال تمرینات بدنسازی است.

فیلم ددپول ۳ (Deadpool 3) یکی از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۴ میلادی به شمار می‌رود که هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد و فیلمبرداری آن شروع نشده است. اما بازیگران آن در حال تمرینات اختصاصی خودشان هستند.

هیو جکمن که مدتی پیش حضور دوباره‌اش در نقش ولورین در فیلم «ددپول ۳» تایید شده بود و در حال پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی‌اش است، به تازگی تصویری از خودش منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

این بازیگری تصویری از خودش در کنار مربی‌اش به نام بث لوئیس در داخل باشگاه را در صفحه اجتماعی‌اش در توییتر منتشر کرده است. او در این توییت خود نوشته:

رایان رینولدز فقط ۴۶ سال دارد. من مسن‌تر هستم اما این یک رقابت نیست.

هیو جکمن نه تنها با انتشار این تصویر به شکلی خنده‌دار به رابطه رقابتی خودش با رایان رینولدز در فیلم «ددپول ۳» اشاره کرده بلکه آمادگی خودش را با برداشتن وزنه‌های سنگین نشان داده است.

هیو جکمن - فیلم ددپول ۳

رابطه رقابتی و خنده‌دار میان هیو جکمن و رایان رینولدز خارج از دنیای سینما و در شبکه‌های اجتماعی برای اکثر هواداران آشکار است و مطمئنا ادامه پیدا کردن این رابطه در فیلم «ددپول ۳» می‌تواند لحظاتی بسیار جذاب و جالب‌توجه را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد.

طرفداران از مدت‌ها قبل خواهان ساخت فیلمی با حضور ددپول و ولورین بودند و حالا این فیلم قرار است ساخته شود ولی هنوز اطلاعات چندانی از مراحل تولید و داستان آن منتشر نشده است. فیلمبرداری فیلم «ددپول ۳» در سال جاری میلادی انجام می‌شود و این فیلم برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 9 =