شنبه , می 18 2024

معرفی انیمه نمایش مضحک قتل دختر نامیرا؛ داستان، شخصیت‌ها و نمرات

[ad_1]

اگر به دنبال چیزی تاریک، رازآلود و اکشن هستید، انیمه Undead Girl Murder Farce برای شما است. عاشقان انیمه های Seinen عاشق تماشای انیمه نمایش مضحک قتل دختر نامیرا خواهند شد.

کسانی که مانگای این اثر را خوانده‌اند، برای انیمه آن بسیار هیجان‌زده هستند و کسانی که هیچ ایده‌ای از این انیمه ندارند نیز از دیدن آن غافلگیر خواهند شد. انیمه نمایش مضحک قتل دختر نامیرا، یکی از انیمه های تابستان 2023 است که این روزها را برای ما دلچسب‌تر می‌کند. با ما همراه باشید تا با هم به معرفی انیمه نمایش مضحک قتل دختر نامیرا بپردازیم.

فهرست مطالب

بررسی انیمه Undead Girl Murder Farce

انیمه Undead Girl Murder Farce براساس مانگایی با همین نام ساخته شده که توسط یوگو آیوساکی (Yugo Aosaki) نیز نوشته و هاروکو تومویاما (Haruka Tomoyama) تصویرگری شده است. انتشار این مانگا در دسامبر سال 2015 آغاز شد و سه جلد از تا سال 2021 منتشر شد.

همچنین بخوانید :

در سال 2023 نیز یک انیمه اقتباسی از روی این مانگا ساخته شد. این انیمه توسط مامورو هاتاکه‌یاما (Mamoru Hatakeyama) کارگردانی شده و استودیو سازنده آن نیز Lapin Track بوده است. کارگردان این اثر یکی از پرافتخارترین کارگردانان انیمه‌ای است. او در کارنامه خود آثاری همچون «کاگویا- ساما عشق جنگه»، «نبرد مغز عشقی نابغه‌ها»، «پادشاهی» و «کاموی طلایی» را دارد.

زمان پخش انیمه آندد گرل مردر فرس برای اولین با در 6 جولای 2023 بوده و ژانر انیمه Undead Girl Murder Farce درام، فانتزی، معمایی است.

داستان انیمه نمایش مضحک قتل دختر نامیرا

داستان انیمه نمایش مضحک قتل دختر نامیرا

داستان انیمه نمایش مضحک دختر نامیرا با مردی به نام سوگارو شینوچی (Tsugaru Shinuchi) شروع می‌شود. او در یک سیرک کار می‌کند و برای سرگرمی مردم شیاطین را می‌کشد. این شیاطین آخرین بازمانده‌ها بعد از تطهیر بزرگ هستند. زمانی که تقریبا تمام شیاطین تطهیر شده و از بین رفتند.

سوگارو به نوبه خود یک نیمه شیطان-نیمه انسان است. آن طور که در انیمه می‌توانید ببینید مردی با عصایی مرموز او را به این شکل در آورده است. سوگارو می‌داند که دیر یا زود خواهد مرد. به همین دلیل، سعی می‌کند آخر عمر خود را در سیرک بگذراند و زمان مرگش که به یک شیطان (اونی) کامل تبدیل شد، نمایشی فراموش نشدنی با کشتن عوامل سیرک و مردم بر جای بگذارد.

یک شب بعد از این که نمایشش را تمام کرد به محل زندگیش برگشت. او با زنی که لباس خدمتکارها را به تن داشت روبرو شد. آن زن قفس پرنده‌ای را در دست داشت. سوگارو بدون این که بداند به قفس پرنده دست زد اما متاسفانه با واکنش شدید خدمتکار مواجه شد. پس از یک درگیری طولانی، ناگهان متوجه می‌شود که درون این قفس سر دختری وجود دارد که قادر به صحبت کردن است.

آن دختر آیا ریندو (Aya Rindo) نام دارد. دختر نامیرایی که توسط یک نیمه شیطان سرش جدا شده و بدنش به سرقت برده شده است. آیا از سوگارو می‌خواهد که به این زندگی فلاکت‌بارش خاتمه دهد. او می‌گوید زخمی که یک شیطان برجای بگذارد به سادگی خوب نخواهد شد و تنها یک شیطان می‌توانید یک نامیرا را بکشد.

با حرف‌های آیا، سوگارو متوجه می‌شود که کسی که آیا را به این روز انداخته درست همان شخصی است که او را به یک نیمه شیطان تبدیل کرده است. به همین دلیل، پیشنهاد می‌دهد به جای کشتن آیا به اروپا سفر کنند تا آن شخص را پیدا کنند. بدین ترتیب، سفر سه نفره آن‌ها شروع می‌شود. این سه نفر در اروپا سفر می‌کنند و پرونده‌های جنایی که هیچکس قادر به حل آن‌ها نیست را با هم حل می‌کنند. اگر می‌خواهید در ماجراجویی این سه همراه شوید، دانلود انیمه Undead Girl Murder Farce را به تاخیر نیاندازید.

همچنین بخوانید :

شخصیت های انیمه نمایش مضحک قتل دختر نامیرا

در انیمه Undead Girl Murder Farce شخصیت‌های تخیلی بی شماری وجود دارد. این شخصیت‌ها می‌توانند خون آشام، گرگینه، نامیرا و شیطان باشند. با سفر آیا، سوگارو و خدمتکارشان، مخاطب با شخصیت‌های جدیدی روبرو می‌شود که هر کدام پس از ایفای نقش خود رفته رفته محو خواهند شد. کاراکترهای انیمه Undead Girl Murder Farce به شرح زیر هستند:

آیا ریندو (Aya Rindo)

شخصیت های انیمه نمایش مضحک قتل دختر نامیرا

آیا دختر نامیرایی است که بدنش توسط یک نیمه شیطان ربوده شده است. از آن‌جایی که او یک نامیرا است، نمی‌تواند بمیرد؛ اگرچه سر بریده شدن توسط یک نیمه دیو به این معنی است که نمی‌تواند خود را درمان کند. بنابراین سرش به زندگی خود ادامه می‌دهد. او به همراه خدمتکارش به دور دنیا سفر کرده تا یک نیمه شیطان را پیدا کند. پس از پیدا کردن سوگارو، با او همراه می‌شود تا مردی را که آن دو را به این روز انداخته پیدا کنند.

آیا یک کارآگاه نیز هست که فقط پرونده‌هایی که مربوط به موجودات ماورایی هستند را حل می‌کند. او تاکنون 962 سال زندگی کرده، اما هنوز در غالب یک دختر نوجوان 14 ساله است. آیا شخصیت بسیار جالبی دارد. او همیشه خونسرد بوده و تا حدودی شوخ طبعی خود را حفظ کرده است. همچنین بسیار باهوش نیز هست به طوری که سوگارو او را «استاد» صدا می‌زند.

ویس اکتور این شخصیت تومویو کوروساوا (Tomoyo Kurosawa) است. این ویس اکتور جوان در انیمه‌های بسیاری همچون انیمه اسرافیل پایانی به جای شخصیت میرایی کیمیزوکی (Mirai Kimizuki) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

سوگارو شینیچی (Tsugaru Shinuchi)

کاراکترهای انیمه Undead Girl Murder Farce

سوگارو یک مرد جوان نیمه انسان و نیمه شیطان است. او در طول انیمه دستیار آیا می‌شود. در ابتدای انیمه او در یک نمایش عجیب و غریب به عنوان یک قاتل شیطان کار می‌کرد و بعدها به یک دستیار کارآگاه تبدیل شد. او شخصیتی گوشه گیر دارد و آیا را استاد خود می‌نامد. این دو گهگاه با هم بحث و جدل‌های ملایم و بامزه‌ای انجام می‌دهند. او ویژگی‌های یک «شیطان» را دارد و در مبارزه مهارت بالایی دارد.

سوگارو روی بدنش خط‌های آبی دارد که در نتیجه آزمایشات آن مرد مرموز ایجاد شده‌اند. او می‌داند که به زودی به یک شیطان کامل تبدیل شده و خواهد مرد. به همین دلیل، او مرتبا بزاق آیا را می‌خورد. چرا که خوردن بخشی از بدن یک نامیرا، طول عمر او را زیاد کرده و از شیطان شدنش جلوگیری می‌کند.

صداپیشگی این شخصیت را تاکو یاشیرو (Taku Yashiro) برعهده دارد. این ویس اکتور کار خود را از 2013 شروع کرده و در انیمه‌هایی همچون انیمه به سوی تو ای ابدی به جای شخصیت گوگو و در انیمه A Galaxy Next Door به جای شخصیت ایچیرو کوگا (Ichiro Kuga) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

شیزوکو هاسی (Shizuku Hasei)

ژانر انیمه Undead Girl Murder Farce

او خدمتکار وفادار آیا ریندو است که از یک سلاح مخصوص استفاده می‌کند. خدمتگذاری به خانواده ریندو یکی از سنت‌های خانواده هاسی بوده است. به همین دلیل، شیزوکو شدیدا به آیا وفادار بوده و هر کاری برای او می‌کند. او معمولا خونسرد و کم حرف است و به سوگارو به دیده تحقیر نگاه می‌کند. بعد از این که برای اولین بار سوگارو بزاق دهان آیا را خورد، شیزوکو از او متنفرتر شد. او سلاح مخصوصی به نام “Tachikage” حمل می‌کند که ترکیبی از تفنگ و شمشیر است.

ویس اکتور شیزوکو، ماکوتو کویچی (Makoto Koichi) است. او در انیمه بهشت جهنمیان به جای شخصیت نوروگای (Nurugai) صحبت کرده است.

همچنین بخوانید :

امتیازات انیمه آندد گرل مردر فرس

تعداد قسمت های انیمه نمایش مضحک قتل دختر نامیرا 13 قسمت است. این با وجود قسمت‌های کمی که دارد، اما به دلیل داستان جالب و شخصیت‌پردازی عالی توانسته نمرات خوبی را از سوی مخاطبین کسب کند. این انیمه در سایت MyAnimeList نمره 7.8 و در سایت IMDb نمره 8.6 از 10 را کسب کند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

بررسی و نقد انیمه نمایش مضحک قتل دختر نامیرا تا اینجا به پایان رسید. همانطور که ذکر کردیم این انیمه یکی از بهترین انیمه های تابستان 2023 است. به طوری که در چند هفته اول انتشارش از بین 10 انیمه محبوب رتبه 6 را به دست آورده بود. امیدواریم از دیدن این انیمه پر رمز و راز لذت ببرید و اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده داشته باشید. از این که ما را از نظرات ارزشمند خود بهره‌مند می‌کنید سپاسگزاریم.

[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + چهارده =