یکشنبه , می 19 2024

تریلر سینماتیک Immortals of Aveum، انیمیشن چهره و کشمکش‌های داخلی را به تصویر می‌کشد

[ad_1]

تریلر سینماتیک بازی Immortals of Aveum، انیمیشن‌های چشمگیر چهره و کشمکش‌های داخلی را به تصویر می‌کشد. در ادامه با ما همراه باشید.

تبلیغات

در این تریلر شاهد مناظره قهرمان داستان، جک (Jak) با ژنرال کرکان (Kirkan) و زندارا (Zendara) در مورد عدم تخریب یک شیء خطرناک و استفاده باالقوه از آن هستیم.

استودیوی Ascendant پیش از نمایش خود در کامیک‌کان سن دیگو، تریلر جدیدی از بازی Immortals of Aveum را منتشر کرده است. این نمایش، یک تریلر سینماتیک و in-game بوده که در جریان آن، جک با ژنرال کرکان و زندارا جلسه دارند. به بیان دقیق‌تر، جک به جای نابود کردن Binding Stone، به بازگرداندن آن تشویق می‌شود.

Binding Stone که به عنوان یک مصنوع بسیار قدرتمند توصیف شده، به قول کرکان سلاحی از زمان‌های قدیم بوده و غیرقابل کنترل است. در همین حال می‌بینیم که جک اصرار دارد می‌تواند آن را نابود کند، اما ژنرال مخالفت کرده و به او می‌گوید شیء را در قفل و کلید نگه دارد. به نظر می‌رسد همه چیز میان ایمورتال‌ها آن‌چنان منسجم نیست.

جدای از این موضوع، انیمیشن‌های چهره در نقطه‌ی اوج این نمایش قرار می‌گیرند.


عنوان Immortals of Aveum در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر می‌شود. در آینده منتظر دریافت جزئیات بیشتر باشید.

نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 3 =