شنبه , می 18 2024

بسته الحاقی بزرگ بازی World of Warcraft معرفی شد

[ad_1]

شرکت بلیزارد پس از کلی انتظار بالاخره از سه بسته الحاقی جدید بازی World of Warcraft رونمایی کرد. این DLCها قرار است خط داستانی جدید دنیای وارکرفت با نام Worldsoul Saga را آغاز کنند و به مبدا داستان‌های جاه‌طلبانه بعدی تبدیل شوند.

بازی World of Warcraft با اینکه یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ پلتفرم پی سی محسوب می‌شود، در سال‌های اخیر کمی از قدرت پیشین خود را از دست داده است. اما ظاهرا شرکت بلیزارد دوست ندارد این رویه ادامه پیدا کند و می‌خواهد با عرضه بسته‌های الحاقی جدید تسلط مجددی روی بازار بازی‌های MMORPG پیدا کند. همین چند وقت پیش بود که متوجه شدیم کریس متزن قرار است به سمت خود در شرکت بلیزارد بازگردد تا به پی‌ریزی داستان‌های حماسی آینده این اثر بپردازد. این خبر با برگزاری رویداد بلیزکان 2023 رنگ رسمیت به خود گرفت تا نسبت به بسته الحاقی جدید World of Warcraft امیدوار شوید.

این تغییرات قرار است آغازگر یک خط داستانی جدید با نام The Worldsoul Saga باشند که می‌خواهد تمام رویدادهای گذشته دنیای بازی را به یک نتیجه بندی جامع برساند. علاوه بر این، خط داستانی The Worldsoul Saga قرار است شروعی برای داستان‌های جاه طلبانه و جذابی باشد که به مرور زمان برای بازی دنیای وارکرفت منتشر می‌شوند. این خط داستانی در قالب سه بسته الحاقی با نام‌های The War Within، Midnight و The Last Titan تعریف می‌شود و فوق‌العاده جذاب و عظیم به نظر می‌رسد.

بسته الحاقی بازی World of Warcraftخط داستانی جدید وارکرفت The Worldsoul Saga نام دارد

شرکت بلیزارد این خبرها را با یک تیزر سینمایی جذاب به عرصه نمایش گذاشت که درست مانند همیشه، ناامید کننده ظاهر نشدند. ما در این ویدیو شاهد دو شخصیت ترال و اندوین هستیم که تم به شدت دارک و سیاهی به خود گرفته‌اند. اما سوالی که احتمالا در این میان پیش می‌آید این است که این ماجراها بالاخره از چه تاریخی شروع می‌شوند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که DLC اول این خط داستانی با نام The War Within، در تاریخ نامشخصی از سال 2024 در دسترس قرار خواهد گرفت.

شرکت بلیزارد اعلام کرد که با عرضه این بسته الحاقی جدید گیمرها می‌توانند به قلب سرزمین Azeroth بروند و در این میان به گشت و گذار یک سری محیط فرعی هم بپردازند. علاوه بر این می‌توانید منتظر یک نژاد جدید با نام Earthen Dwarves باشید که قابلیت استفاده از آن‌ها را دارید. Delves نیز نام یک سری چالش‌های کوچک است که گیمرها می‌توانند در قالب تیم‌های دو تا پنج نفره به سراغ‌شان بروند و به تکمیل‌شان بپردازند. البته بدیهی است که محتویات مرسومی مانند Dungeonها، Raidها و موارد مشابه جدیدی نیز به بازی World of Warcraft اضافه خواهند شد.

دومین بسته الحاقی جدید World of Warcraft با نام Midnight شناخته می‌شود و بازیکنان را به Old World می‌برد. شما قادر هستید در این ماجراجویی جدید قبیله‌های مختلف الف‌های Azeroth را متحد کنید و به نبرد با تهدید جدیدی از سوی Void بپردازید.  در نهایت سومین DLC مذکور هم که The Last Titan نام دارد، داستان خود را در سرزمین‌های یخ زده Northrend تعریف می‌کند و روایتگر بازگشت تایتان‌ها است. هرچند که بسته الحاقی دوم و سوم بازی مورد بحث تاریخ عرضه دقیقی ندارند، اما کریس متزن اعلام کرد که خط داستانی The Worlsoul Saga سریع‌تر از آنچه که فکر کنید پیش خواهد رفت.

حال اگر از این بحث‌ها بگذریم باید بدانید که بلیزارد از محتویات جدید بازی WOW Classic هم رونمایی کرد. این محتوا جدید که با عنوان Cataclysm شناخته می‌شود، در نیمه ابتدایی سال 2024 به دست طرفداران خواهد رسید. شما می‌توانید همیین حالا از طریق پلتفرم پی سی به تجربه World of Warcraft و WOW Classic بپردازید.

نظر شما در مورد بسته الحاقی جدید بازی World of Warcraft چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هشت =