سه‌شنبه , می 14 2024

معرفی سریال ترکی زندگی فوق العادم Şahane Hayatim ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

سریال Şahane Hayatim یکی از جدیدترین پروژه های شبکه Fox tv است که به زودی اکران خواهد شد. با معرفی سریال ترکی زندگی فوق العادم با فیگار همراه باشید…

زندگی فوق العادم نام سریالی است که توسط شرکت آی یاپیم  تولید می‌شود. بازیگران اصلی این سریال شامل هیلال التینبیلک، اونور تونا، ییت اوزشنر، گکچه ایوبوغلو، سرکان کسکین و سومرو یاورجوک هستند که نویسنده این سریال مریچ اجمی است.

زندگی فوق العادم در حال حاضر در حال فیلمبرداری برای فصل جدید است. انتخاب بازیگران و پیشرفت سناریوی این سریال به سرعت ادامه می‌یابد که انتظار می‌رود این سریال در سال 2024 در شبکه FOX TV پخش شود.

ژانر سریال ترکی زندگی فوق العادم: درام و عاشقانه

زمان پخش سریال ترکی زندگی فوق العادم به زودی…

داستان سریال ترکی زندگی فوق العادم

معرفی سریال ترکی زندگی فوق العادم

خلاصه داستان سریال ترکی زندگی فوق العادم

شبنم، یک مادر جوان است که زندگی خود را به دختر کوچکش ساره اختصاص داده است. او همزمان با مبارزه با سختی‌های زندگی به تنهایی، با پرونده پدر پزشکی ساره نیز سر و کار دارد. زندگی شبنم با آشنایی اتفاقی با یک مرد جذاب و ثروتمند شروع به تغییر می‌کند. اما این مرد نیز رازها و مشکلات خود را دارد. عشقی شدید بین شبنم و این مرد به وجود می‌آید، اما در راه این عشق بسیاری از موانع قرار دارد.

تعداد قسمت های سریال ترکی زندگی فوق العادم به زودی…

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی زندگی فوق العادم

معرفی سریال ترکی زندگی فوق العادم

در سریال “زندگی فوق العادم”، که به زودی از شبکه FOX پخش خواهد شد، نسرین جوادزاده و سومرو یاوروجوک هنرنمایی می‌کنند… با حضور هیلال آلتین بیلک، اونور تونا، گوکچه ایوبوئلو، ییت اوزشنر و سرکان کسکین سریال جدید و دیدنی به نمایش بینندگان در می‌آید.

هیلال التینبیلک در نقش شبنم در سریال زندگی فوق العادم

معرفی سریال ترکی زندگی فوق العادم

هیلال التینبیلک، بازیگر زنی که در نقش اصلی زن سریال “زندگی فوق العادم” حضور دارد، در تاریخ 11 فوریه 1991 در ایزمیر متولد شد. او در دانشکده مدیریت دانشگاه اگه درس خواند و در حین تحصیل به عرصه بازیگری وارد شد. او با قد 175 سانتی‌متر و وزن 55 کیلوگرم، پس از گذراندن دورانی در حوزه فتومدلینگ، در مرکز هنری مجدت گزن نیز آموزش بازیگری را گذراند. هیلال التینبیلک که به عنوان زولیها در سریال “روزهای گذشته در چوکوروآدا” شناخته می‌شود، پیش از این در سریال‌هایی مانند “کاراگول” و “عشق زندگیم” نیز نقش داشته است.

اونور تونا در نقش مسعود در سریال زندگی فوق العادم

معرفی سریال ترکی زندگی فوق العادم

اونور تونا، بازیگری است که در نقش اصلی مرد سریال زندگی فوق العادم حضور دارد. او در تاریخ 2 ژوئیه 1985 در چاناکاله متولد شد. او در مرکز هنری مجدت گزن حدود 3 سال آموزش بازیگری را گذرانده است. اونور تونا که به تازگی در سریال “زندانی” در نقش وکیل فیرات حضور داشته است، پیش از این در سریال‌هایی مانند “دکتر عجیب”، “سیب ممنوعه”، “زندانی” و “قلب شجاع” نیز نقش داشته است.

نسرین جوادزاده در نقش ملیسا در سریال زندگی فوق العادم

معرفی سریال ترکی زندگی فوق العادم

نسرین جوادزاده، یکی از چهره های برجسته رسانه ترکیه با زیبایی خود است. او در تاریخ 30 ژوئیه 1982 در باکو متولد شد. او پس از فارغ‌التحصیلی از دانشکده ارتباطات دانشگاه مرمره، رشته سینما و تلویزیون، به مدت دو سال در استودیوی تکند درس بازیگری گرفته است. بازیگر زیبا قبلاً در سریال‌هایی مانند “سیب ممنوعه”، “سه پول”، “آقای کوچک” و “داستان ما” به عنوان بازیگر اصلی حضور داشته است.

تریلر سریال ترکی زندگی فوق العادم

معرفی سریال ترکی زندگی فوق العادم

فراگمان اول سریال جدید زندگی فوق العادم را ببینید:

بررسی سریال ترکی زندگی فوق العادم

معرفی سریال ترکی زندگی فوق العادم

نقد سریال Şahane Hayatim

طبق اطلاعات موجود از سریال ترکی زندگی فوق العادم که برنامه جدید شبکه Fox TV است می‌توان برای نقد سریال ترکی زندگی فوق العادم گفت که این سریال با داستان عاشقانه و درام خود مخاطبان زیادی خواهد داشت. در این میان البته که نقش بازیگران و عوامل سریال زندگی فوق العادم در جذب مخاطب قابل چشم پوشی نیست.

از دیگر نقاط قوت این سریال، داستان جذاب آن است که بعد از پخش اولین تریلر سریال، جلب توجه زیادی برای مخاطبان این سریال داشت. البته در این میان، داستان کشیده و طولانی شدن سریال ممکن است برخی از تماشاگران را خسته کند. همچنین، برخی از روند روابط عاشقانه در روایت‌پردازی سریال‌های ترکی راضی نیستند، و این نکته ممکن است برای این سریال هم تاثیرگذار باشد.

نمرات سریال ترکی زندگی فوق العادم به زودی…

جمع بندی

معرفی سریال ترکی زندگی فوق العادم

با معرفی و بررسی سریال ترکی زندگی فوق العادم با شما همراه بودیم. برای بررسی بیشتر جزئیات این سریال جذاب می‌توانید با دانلود سریال Şahane Hayatim به تماشای این سریال جذاب ترکی بنشینید.

بیشتر بخوانید:


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =