دوشنبه , می 20 2024

تصاویر جذاب و خیرکننده مونیکا بلوچی؛ چه خبر از جواد کاظمیان؟

[ad_1]

مونیکا آنا ماریا بِلوچی، معروف به مونیکا بلوچی هنرمندی حرفه‌ای و خوش‌چهره که شاید کمتر کسی هست که آوازه زیبایی و جذابت او را نشنیده باشد. مونیکا بلوچی، متولد 30 سپتامبر سال ۱۹۶۴ در زمینه مدل و هنرپیشگی فعالیت دارد. بلوچی که ایتالیایی تبار است، فعالیت هنری خود را با مدلینگ شروع کرد و به خاطر زیبایی بی‌نظیری که دارد در چند فیلم ایتالیایی ایفای نقش کرد.

اما هنر بازیگری وی محدود به سینمای ایتالیا نشد و توانست بعد از مدتی وارد سینمای هالیوود شود. نقش‌آفرینی در سینمای هالیوود باعث شد بلوچی شهرتی در سطح جهانی داشته باشد و در حال حاضر، افراد زیادی آثار این هنرمند خوش‌چهره را هم در زمینه مدلینگ و هم فیلم و سینما با علاقه فراوان دنبال می‌کنند.

مونیکا فعالیت در زمینه مدلینگ را از سال ۱۹۷۷ شروع کرد و تا به امروز در این حرفه پردرآمد به فعالیت خود ادامه می‌دهد. علاوه بر آن، بازیگری را نیز از سال ۱۹۹۰ شروع کرده است و هم اکنون نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. مدتی بود که مونیکا بلوچی در حال آماده سازی فوتوشوت‌های جدید برای مجله VOGUE بود.

در واقع، ایشان مورد مناسبی برای افزایش فروش مجلات است؛ چرا که محبوبیت زیادی بین علاقه‌مندان به مدلینگ و بازیگری دارد و در واقع، افراد زیادی با دیدن تصویر او در مجلات اقدام به خرید مجله می‌کنند؛ اما فعالیت او به مدلینگ محدود نشده و قرار است فیلم Mafia mamma که مونیکا در آن نقش‌آفرینی کرده است، نیز پخش شود.

مونیکا بلوچی و جواد کاظمیان

بلوچی در ایران نیز طرفدارن زیادی داشته و دارد. جواد کاظمیان که همه ما او را به عنوان بازیکن سابق تیم ملی می‌شناسیم نیز یکی از این طرفداران و البته می‌توان گفت عاشقان این مدل ایتالیایی است. او که متولد سوم اردیبهشت سال ۱۳۶۰ است، در پاسخ به سوال مرحوم مهرداد میناوند در یک برنامه اینترنتی در خصوص عشق چنین پاسخ داده بود: «فقط یک بار، من عاشق مونیکا بلوچی هستم. از شانزده، هفده سالگی او را دوست دارم و هنوز هم عاشق او هستم. مونیکا را شناخته‌ام، به نظرم او زیباترین و جذاب‌ترین زن دنیاست!»

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =