سه‌شنبه , می 21 2024

مایکروسافت و سونی بر سر Call of Duty به توافق رسیدند – مستر گیمرز

[ad_1]

مایکروسافت و سونی بر سر Call of Duty به توافق رسیدند و کالاف فعلا در پلی استیشن ماندگار است. با مسترگیمرز مرجع بازی ها همراه باشین.

مایکروسافت و سونی بر سر Call of Duty به توافق رسیدند

سونی با قراردادی ۱۰ ساله برای Call of Duty با مایکروسافت موافقت کرده است تا پس از خرید اکتیویژن بلیزارد، این فرنچایز را در پلی استیشن حفظ کند. فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ می گوید سونی و مایکروسافت با یک “توافق الزام آور” برای حفظ بازی Call of Duty در پلی استیشن به توافق رسیده اند.

این به نبرد تلخ بین شرکت‌هایی پایان می‌دهد که در سال گذشته پس از اعلام مایکروسافت پیشنهاد خرید اکتیویژن بلیزارد در ژانویه ۲۰۲۲، هم به صورت خصوصی و هم به صورت عمومی انجام شد.

در حالی که در اعلامیه اولیه مایکروسافت اشاره ای به ۱۰ سال بازی Call of Duty در پلی استیشن نشده است، کاری پرز، رئیس ارتباطات جهانی ایکس باکس، تعهد ۱۰ ساله  را تایید کرد. پرز بعداً  تأیید کرد که این معامله فقط برای Call of Duty است. این باعث می‌شود که این قرارداد شبیه به یک قرارداد ۱۰ ساله بین مایکروسافت و نینتندو باشد، اما نه قراردادهای مختلفی که مایکروسافت با انویدیا و دیگر پلتفرم‌های بازی ابری انجام داده است تا Call of Duty و سایر بازی‌های Xbox/Activision را به سرویس‌های رقیب برساند.

پیشنهاد اولیه مایکروسافت به سونی در ژانویه ۲۰۲۲ شامل حفظ «همه عناوین کنسول اکتیویژن موجود در سونی، از جمله نسخه‌های آینده در فرنچایز Call of Duty یا هر فرنچایز فعلی Activision در سونی تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۷» بود. شرایط معامله از زمان پیشنهاداوله به وضوح تغییر کرده است، با تمدید تا ۱۰ سال که فقط به Call of Duty محدود می شود.

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم که اگر این مقاله واقعا براتون مفید بود ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

MrG insta following banner copy



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =