شنبه , می 18 2024

پورت PC غیررسمی Spider-Man 2 تقریباً مشابه نسخه PS5 است – مستر گیمرز

[ad_1]

با مقایسه ای که انجام شده پورت PC غیررسمی Spider-Man 2 تقریباً مشابه نسخه PS5 است .  با مستر گیمرز مرجع بازی ها همراه باشید.

پورت PC غیررسمی Spider-Man 2 تقریباً مشابه نسخه PS5 است

Spider-Man 2 بزرگترین موفقیت در PS5 تاکنون بوده است. علیرغم اینکه یک جایزه هم در مراسم بهترین بازی سال نگرفت، این عنوان تا به امروز ۱۰ میلیون  نسخه فروخته است و به یکی از پرفروش ترین عناوین سونی تبدیل شده است.

همچنین انتظار می رود که این بازی در نهایت برای رایانه های شخصی نیز عرضه شود، اما حملات اخیر به Insomniac شرایط پیچیده ای را برای استودیو ایجاد کرده است.  در حال حاضر یک پورت PC غیررسمی  وجود دارد و از نظر ظاهری بسیار به ساخت PS5 نزدیک شده است.

طبق اطلاعات فاش شده، انتظار می‌رود نسخه رسمی Spider-Man 2 در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه شود. با این حال، با این سرعت، گیمرها ممکن است نیازی به صبر طولانی‌تر برای تجربه کامل روی رایانه شخصی نداشته باشند.

 

مقایسه

MrGamers Spiderman2PS5VsPC

همانطور که توسط ShyVortex به اشتراک گذاشته شده است، هر دو نسخه تقریباً یکسان هستند.

تصویر PS5 در سمت چپ نشان داده شده است و نسخه PC در تصویر سمت راست آورده شده است. همانطور که انتظار می رفت، اسکرین شات PS5  کامل تر به نظر می رسد، اما مقایسه نشان می دهد که این پورت PC چقدر سریع  تکامل یافته است.

از آنجایی که این پورت هنوز کامل نشده است، نسخه نهایی می تواند حتی بهتر از  PS5 به نظر برسد. همچنین لازم به ذکر است که نسخه رایانه شخصی در حال حاضر فاقد ردیابی پرتو است، که این تفاوت در کیفیت نور را توضیح می دهد.

مقایسه دیگری که توسط همان کاربر به اشتراک گذاشته شده است، تفاوت ها را با وضوح بیشتری نشان می دهد. با این حال، بسیاری از این تفاوت ها را می توان به استفاده از ray tracing در نسخه PS5 نسبت داد که انتظار می رود دیر یا زود در پورت غیر رسمی پیاده سازی شود.

با سرعتی که مودرها روی پورت PC کار می کنند احتمالا تا چند ماه آینده تکمیل خواهد شد .حتی بعشی از کاربران توییتر  بیان می کنند که نسخه رایانه شخصی در حال حاضر کمی بهتر به نظر می رسد و کار چشمگیر این تیم را به نمایش می گذارد.

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

خوشحال میشیم نظر خودتون رو زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 

MrG insta following banner



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یک =