یکشنبه , می 19 2024

در توسعه‌ی بازی Final Fantasy 16 نوآوری‌های مهمی صورت گرفته است

[ad_1]

سرانجام، امروز بازی مورد انتظار Final Fantasy 16 منتشر شد و قرار است یک تابستان را با ماجراجویی‌های احساسی و اکشن Clive بگذرانیم، حدس بزنید که با چه نوآوری‌های مهمی در بازی جدید سری روبرو هستیم.

سری محبوب و البته قدیمی Final Fantasy برای سال‌هاست که نسل‌های متعددی از علاقه‌‌مندان را درگیر هویت خاص و جذاب خود کرده است. این مجموعه با هویت نقش‌آفرینی جذاب خود که با چاشنی موارد بصری جذاب، داستان‌های غنی و تخیلی، شخصیت‌های به یاد ماندنی و نوآوری‌های فنی و گیم‌پلی همراه شده، خاطره‌ساز میلیون‌ها گیمر و بازیکن بوده است که هر یک تمجیدهای بسیاری را برانگیخته‌اند. کافی‌ست به فروش ۱۷۵ میلیون نسخه‌ای سری در تمام دوران نگاه کنید تا محبوبیت آن را دریابید.

اکنون پس از ۳۵ سال، شاهد انتشار بازی Final Fantasy 16 از این مجموعه به تهیه‌کنندگی Naoki Yoshida هستیم که قرار است جذابیت‌های بی‌شماری را به ارمغان بیاورد. این بازی که برای اولین بار در تاریخ سری، در ژانر اکشن نقش‌آفرینی ساخته شده است. یک گیم‌پلی هیجان‌انگیز تحویل مخاطب خود می‌دهد. این گیم‌پلی جذاب از سیستم مبارزات اکشن همزمان و البته المان‌های جذاب و درگیر کننده‌ی نقش‌آفرینی بهره می‌برد تا هیجان کافی را در رگ‌هایتان تزریق کند. کمپانی اسکوئر انیکس محتوای جذابی را تدارک دیده است.

 

در توسعه‌ی بازی Final Fantasy 16 نوآوری‌های مهمی صورت گرفته است

 

بازی از قابلیت Timely Accessories پشتیبانی می‌کند که در طی تجربه‌ی بازی خواهید توانست تا دشواری بازی را متناسب با سبک گیم‌پلی خود تنظیم و شخصی‌سازی کنید. ویژگی بعدی بازی، Active Time Lore است که به بازیکن اجازه می‌دهد تا حتی در حین تماشای کات‌سین‌های بازی از طریق نوشته‌هایی، اطلاعات مربوط به کاراکترها و جهان بازی را کسب کنند و آشنایی بیشتری پیدا کنند. بیش از ۲۸۰۰ نوشته در بازی وجود دارد که درباره‌ی سرزمین Valisthea و جزییات مربوط به آن وجود دارد.

توسعه دهندگان نسخه‌ی دموی بازی را تا پیش از عرضه‌ی بازی اصلی در دسترس بازیکنان قرار دادند تا بتوانند بخش مقدمه‌ی بازی را تجربه و وارد بخش حیاتی و مهم داستان بشوند. بخش مقدمه درباره‌ی انگیزه‌های Clive و دلایل او برای ماجراجویی است و بازیکن را آماده‌ی تجربه‌ی نسخه‌ی اصلی می‌کند. همچنین سیستم مبارزات جذاب و درگیر کننده، از بخش‌های قرار داده شده در دمو بود که بازیکنان را با تغییرات رخ داده در گیم‌پلی بازی روبرو می‌کند. اگر نسخه‌ی دموی بازی را تجربه کرده باشید، اکنون وقت انتقال فایل‌های ذخیره‌ی شما به نسخه‌ی اصلی است.

بازی Final Fantasy 16، بازیکنان را با یک داستان به طور کامل جدید در جهان سری روبرو می‌کند، یک داستان فانتزی، حماسی و البته تاریک که در قلمرو Valisthea رخ می‌دهد. شما این سرزمین را در حالی می‌یابید که درگیر تهدیدی به نام Blight شده است که سرزمین را به سوی نابودی می‌کشاند. اکنون Clive باید به لطف قدرت Eikon های مختلف، سرزمین را از شر تهدیدی که درگیر آن شده نجات دهد.

این داستان Clive Rosfield، قهرمان بازی است، جنگجویی که لقب «محافظ بزرگ Rosaria» را در اختیار دارد و قسم خورده تا از برادرش Joshua، سلطه‌ی ققنوس و Eikon آتش محافظت کند. وی اکنون درگیر توطئه‌ و حمله‌ی یک Eikon تاریکی به نام Ifrit شده است که باید از او انتقام بگیرد و جلوی رخ دادن مصیبت‌های مختلف از سوی وی را بگیرد.

بازی Final Fantasy 16 هم‌اکنون برای پلی استیشن ۵ در دسترس است.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس‌ آرنا بخوانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =