جمعه , می 17 2024

عصبانیت گیمرها از تبلیغات درون بازی Assassin’s Creed

[ad_1]

در طی چند روز اخیر گیمرها شاهد تبلیغ‌هایی بودند که سایر نسخه‌های بازی Assassin’s Creed را تبلیغ می‌کنند. این تبلیغات که با محوریت تخفیف‌های مختلف به مناسب بلک فرایدی پخش شده، عصبانیت برخی از گیمرها را برانگیخته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده در سطح اینترنت، برخی از گیمرها در حین متوقف کردن بازی‌های Assassin’s Creed با تبلیغ‌های آزار دهنده‌ای روبرو شده‌اند. این تبلیغ‌ها که با محوریت جمعه سیاه یا بلک فرایدی به نمایش در می‌آیند، به تخفیف‌هایی که به نسخه‌های مختلف بازی اساسینز کرید مربوط می‌شوند. اشاره دارند. برای مثال، یکی از کاربران توییتر در حین متوقف کردن بازی Assassin’s Creed Odyssey با تبلیغات بازی Assassin’s Creed Mirage روبرو شده که به خاطر جمعه سیاه 20 درصد تخفیف خورده است.

چنین موضوعی در حین تجربه آثاری که پول زیادی بابت آن‌ها پرداخت شده تقریبا غیرقابل قبول است. به همین دلیل یوبیسافت هم متوجه این موضوع شده و به روش خود از کنار آن گذشته است. طبق گفته این شرکت فرانسوی تبلیغ‌های موجود در بازی Assassin’s Creed حاصل یک مشکل فنی بوده که در حال حاضر دیگر وجود ندارد. هرچند که دیگر خبری از این تبلیغ‌های آزار دهنده وجود ندارد، اما باور اینکه موضوع مورد بحث اتفاقی بوده و مربوط به یک مشکل فنی می‌شود، غیرقابل قبول به نظر می‌رسد.

بازی Assassin's Creed

تبلیغات بازی‌های اساسینز کرید نتیجه یک مشکل فنی بوده است

یوبیسافت در قالب یک توییت این گونه به ماجرا واکنش نشان داد:«ما متوجه شدیم که دیروز برخی از گیمرها در حین تجربه نسخه‌های مختلف بازی Assassin’s Creed با یک سری تبلیغ روبرو شده‌اند. این قضیه مربوط به یک مشکل فنی بود که به محض اطلاع یافتن از آن، در سریع‌ترین زمان ممکن حلش کردیم.»

آخرین نسخه مجموعه اساسینز کرید که همان Assassin’s Creed Mirage باشد، واکنش‌های متوسطی دریافت کرده است. اما با این حال و با توجه به اطلاعاتی که خود یوبیسافت منتشر کرده، میراژ در زمینه فروش عملکرد خوبی داشته و انتظارات شرکت فرانسوی را برطرف کرده است.

نظر شما در مورد تبلیغ‌های موجود در بازی اساسینز کرید و نسخه‌های مختلفش چیست؟ نظرات خود را با تیم پارسی گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: Eurogamer

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + نوزده =