جمعه , می 17 2024

تاریخ اکران فیلم Nightbitch مشخص شد

[ad_1]

چندی پیش به طور رسمی تاریخ اکران فیلم Nightbitch از استودیو Searchlight Pictures با بازی «امی آدامز» در تاریخ 6 دسامبر 2024 (16 آذر 1403) در سینماها اکران خواهد شد.

بر اساس لاگ لاین رسمی، «ایمی آدامز»، نامزد شش بار جایزه اسکار، نقش زنی را ایفا می‌کند که در روال خانه‌نشینی و بزرگ کردن کودک نوپایی در حومه شهر قرار داشته و به آرامی قدرت وحشی را که عمیقا ریشه در مادری‌اش دارد را به آغوش می‌گیرد.

از نشانه‌های عجیب و غیرقابل انکاری که در او اتفاق می‌افتد این است که احتمال دارد به زنی سگ‌مانند تبدیل شود. «اسکات مک‌ نیری» در نقش شوهر او اغلب در مسافرت به سر می‌برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Nightbitch

«ماریل هلر» فیلمنامه این اقتباس سینمایی از اولین رمان تحسین شده «راشل یودر» را می‌نویسد و کارگردانی می‌کند. او پیش از این، در سال 2015، دفترچه خاطرات یک دختر نوجوان را کارگردانی کرده بود که برای این اثر، جایزه Independent Spirit برای بهترین فیلم بلند و همچنین نامزدی DGA برای اولین فیلم بلند را به‌دست آورد.

از دیگر فیلم‌های کارگردانی شده توسط «هلر»، می‌توان به فیلم نامزد جایزه اسکار «فرد راجرز» به نام یک روز زیبا در همسایگی، اثر «ملیسا مک کارتی» به نام آیا می‌توانی من را ببخشی و همچنین، ساخت فیلم معنی قانون اساسی برای من، اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Nightbitch

او زمانی که در سال 2022 به عنوان کارگردان معرفی شد، گفت

کتاب «ریچل یودر»، نفس مرا بند آورد. از سال‌ها پیش که دفتر خاطرات یک دختر نوجوان را خواندم، هرگر چنین احساسی درباره هیچ کتابی نداشتم. داستان خنده‌دار و تاریک مادری باعث شد که احساس کنم دیده شده‌ام و تطبیق آن با انتخاب «ایمی آدامز» چیزی فوق‌العاده بود.

«آدامز» اخیراً در فیلم موزیکالی مربوط به سال 2022 دیزنی با نام Disenchanted دیده شد. فیلم Nightbutch توسط «هلر»، «آدامز»، «آن کری»، «سو نیگل»، «کریستینا اوه» و «استیسی اونیل» ساخته و در تاریخ 6 دسامبر 2024، مصادف با 16 آذر 1403 اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ اکران فیلم Nightbitch چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هجده =