دوشنبه , می 20 2024

بازی Unrecord واقعا یک گیم است یا فیلم؟

[ad_1]

به تازگی تریلر جدیدی از بازی Unrecord روانه وبسایت های خبری و شبکه های اجتماعی شده که گیمرهای بسیاری را به اشتباه انداخته است زیرا بسیاری از اشخاص براین باور هستند که آن رکورد یک فیلم است نه یک بازی کامپیوتری. به همین دلیل قصد داریم شما را با بخش های مختلفی از این بازی آشنا کنیم.

به محض قرار گیری بازی آن رکورد در شبکه استیم گیمرها مطمئن شدند که قرار است با یک بازی کاملا گرافیکی مواجه باشند. در این بازی خبری از اکشن های تصویری و یا گرافیک اچ دی و حتی 4K نخواهد بود زیرا قرار است با صحنه هایی مواجه شوید که مانند واقعیت شبیه سازی و پیاده سازی شده اند. این بازی شوتر اول شخص از سوی استودیو DRAMA در دست توسعه قرار دارد که براساس اطلاعات بدست آمده قرار است همین شرکت بازی را منتشر نماید. با پایان معرفی بازی Unrecord به سراغ بررسی آن خواهیم رفت.

فهرست مطالب

بازی Unrecord

بازی Unrecord

بی تردید نسل بازی های کامپیوتری به شکل عجیبی در حال رشد بوده که در سال های آینده اخبار بیشتر و بهتری را از بازی های این چنینی خواهیم شنید. امروزه موتور های گرافیکی و استودیو های سازنده بازی به قدری قدرتمند شده اند که در نمونه کارهای هر یک شاهکارهای خوبی را خواهیم دید. بازی آن رکورد یکی از موارد جدیدی بوده که قرار است در سال های اخیر سروصدای بسیاری را در سبک بازی های کامپیوتری و شوتر برپا کند. ما نیز مانند همیشه قصد بررسی آن را خواهیم داشت.

بررسی بازی آن رکورد

این بازی یک محصول اکشن و FPS اول شخص از سوی شرکت نه چندان شناخته شده ی DRAMA بوده که قرار است زین پس اخبار بیشتری را از آن بشنوید. سیرتکاملی بازی های ویدیویی خوشبختانه به نحوی در حال پیش روی است که نمیتوان سقفی را برای آن درنظر داشت. در این میان برخی مدیران اجرای بازی براین باور هستند که نسل ساخت بازی های اکشن و نقش آفرینی رو به پایان است ولی به محض انتشار تریلر رسمی این بازی تمامی شایعات مبتنی براین موضوع با نقدهای شدید کاربران مواجه شدند.

همچنین بخوانید :

بازی آن رکورد از سوی یک استودیو خوش فکر توسعه یافته که در آن نقش یک گروه نظامی را خواهید داشت. داستان بازی شما را در مکان های مخروبه و عمومی بسیاری قرار میدهد که برای شکست دادن دشمنان و تروریست ها باید تمرکز بالایی داشته باشید. این مزیت سبب شده تا گیم پلی بازی آن رکورد به نحوی که شایسته اش است در دید کاربران قرار گیرد و امروزه قبل از انتشار بازی امتیازات و نقد بازی Unrecord سربه فلک بکشد.

تمامی رخدادها و رویدادهای بازی متکی بر واقعیت هستند که این موضوع سبب خواهد شد تا به شکل عجیبی فکر کنید که این بازی یک فیلم بوده است. شخصیت های بازی Unrecord چندان شناخته شده نیستند ولی سبک بازی آن رکورد که در حالت شوتر تاکتیکی بوده به گیمرها این امکان را میدهد تا با تجربه ای جدید و همه جانبه مواجه باشند. استفاده از دیالوگ های پیچیده و کاملا حرفه ای در ساختار بازی سبب شده تا ژانر بازی آن رکورد در حالت های مختلفی قرار گیرد.

استفاده از مکانیک های خلاقانه در کنار معضلات اخلاقی و سیستم تیراندازی منحصر به فرد میتواند شما را با چالش های بسیاری در این زمینه مواجه کند. همانطور که گفته شد این بازی روایتگر یک داستان پلیسی بوده که بسیاری از بخش های آن برگرفته از رمان پلیسی بوده که به دنبال هیجان در داستان زندگی اش است. بررسی پرونده های جنایی به شما این امکان را میدهد تا با شخصیت های مختلفی در طول بازی مواجه شوید و به آنها مشکوک شوید که آیا با پرونده شما مرتبط هستند یا خیر.

تاریخ انتشار بازی Unrecord

این بازی مجموعه ای از توالی گیم های حرفه ای بوده که با پیچش داستانی خود میتواند هر گیمری را سرگرم نماید. اگر احساس میکنید که به اندازه کافی در بازی های امروزی سرگرم شده اید میتوانید از زاویه ای جدید با این بازی محبوب دست و پنجه نرم کنید که بی تردید گزینه خوبی برای سرگرمی در دراز مدت بوده است. اما نکته حیاطی و مهمی که سبب محبوبیت بازی شده است طراحی آن بوده که در ادامه اطلاعات بیشتری را از این بخش برایتان شرح خواهیم داد.

استودیو سازنده بازی یعنی DRAMA در تکاپوی دستیابی به یک محصول ایده آل بوده که توانست آن رکورد را طراحی کند. وجود بخش های واقع گرایانه سبب شده تا نیازی به گرافیک های عجیب و غریب نداشته باشد ولی از زاویه ای دیگر باید تمرکز خود را روی تمامی بخش های بازی قرار میداد تا به واقعیت نزدیک باشد. صداگذاری هیجانی و عالی بازی میتواند گیم پلی بازی را تحت تاثیر مزیت های خود قرار دهد و این موضوع اصلی ترین نکته ای بوده که گیمرهای امروزی به دنبال آن بوده اند. در ادامه توضیحات با دیگر اطلاعات تکمیلی بازی مواجه خواهید شد که پیشنهاد می شود با ما همراه باشید.

تاریخ انتشار بازی Unrecord

«To be announced» واژه ای بوده که برای زمان انتشار بازی در استیم قرار گرفته است و به این موضوع اشاره داشت که زمان انتشار بازی در آینده اعلام می شود. تا به امروز اطلاعات درست درمانی از زمان انتشار بازی عرضه نشده ولی پیش بینی های ما براین موضوع بوده که قرار است این بازی در سال 2024 عرضه شود که اگر اطلاعات مهمی در این زمینه منتشر شد آنها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی آن رکورد

حداقل سیستم مورد نیاز بازی آن رکورد

متاسفانه برای سیستم اجرایی بازی برای PC هم اطلاعاتی منتشر نشده و شرکت سازنده در حال حاظر روی توسعه بازی متمرکز بوده که نتوانسته اخبار جدید بازی را منتشر و یا در استیم بارگذاری کند. ولی با توجه به شرایط طراحی بازی میتوان انتشار یک سیستم قوی و حتی گیمینگ را داشت.

همچنین بخوانید :

پلتفرم های بازی آن رکورد

متاسفانه این بازی هیجان انگیز و دوست داشتنی تنها برای مایکروسافت ویندوز درنظر گرفته شده و قرار نیست هیچ یک از کنسول های بازی از مزایای برجسته بازی بهرهمند باشند. نظر شما در این خصوص چیست؟ میتوانید با ما در ادامه همراه باشید.

سخن پایانی

بررسی بازی Unrecord به اتمام رسید که سعی نمودیم به تمامی بخش های مهم بازی اشاره ای هرچند کوتاه داشته باشیم. نظر شما در مورد بازی آن رکورد چیست؟ آیا این بازی میتواند در میان بهترین های جهان جایگاه خوبی داشته باشد یا خیر؟ شما عزیزان میتوانید نظرات و نقد های خود راجب این بازی اکشن و شوتر را برایمان ارسال کنید که اینکار سبب رشد مقاله از زوایای مختلفی خواهد شد و به مانیز کمک خواهد نمود تا به شکل بهتری بتوانیم بررسی بازی را مطرح کنیم.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 12 =