یکشنبه , می 19 2024

بررسی بازی The Texas Chainsaw Massacre

[ad_1]

در دنیای بازی های ویدیویی عنوانی جدید با لقب کشتار با اره‌برقی در تگزاس در دست توسعه قرار دارد که در این مقاله از سایت پلازا تصمیم به بررسی بازی The Texas Chainsaw Massacre را خواهیم داشت که پیشنهاد می شود با ما همراه باشید.

ژانر این بازی در سبک گیم های ترسناک قرار داشته که وظیفه توسعه بازی بردوش Sumo Digital بوده که قرار است شرکت Gun Interactive بازی را در سال جاری عرضه نماید. البته تعویق های مختلفی برای بازی تا به امروز درنظر گرفته شده است که طبق اطلاعات بدست آمده دلیل دیگری بر تعویق بازی وجود نخواهد داشت و در زمان مقرر میتوانید به بازی کشتار با اره برقی در تگزاس دسترسی داشته باشید. بی تردید حضور این بازی در میان بهترین بازی های کامپیوتری سال 2023 حتمی خواهد بود.

فهرست مطالب

بازی The Texas Chainsaw Massacre

بازی The Texas Chainsaw Massacre

اگر به تازگی اخبار جدیدی را از این بازی ترسناک شنیده اید باید بدانید که قرار است با یکی از ترسناک ترین بازی های ویدیویی در سال 2023 مواجه شوید. به این ترتیب میتوان گفت که بازی کشتار با اره برقی در تگزاس در بخش داستان و طراحی دست خوش تغییرات و ویژگی های جدیدی خواهد بود که برپایه آن گیمرها میتوانند برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشند و سرگرم جذابیت های بسیاری که برایشان درنظر گرفته شده است شوند. با ما جهت بررسی و معرفی بازی The Texas Chainsaw Massacre همراه باشید.

بررسی بازی کشتار با اره برقی در تگزاس

در اولین وهله از بررسی بازی قصد داریم شما را با شخصیت های بازی The Texas Chainsaw Massacre آشنا کنیم. بد نیست بدانید که در این زمینه شرکت توسعه دهنده یعنی Sumo Digital از تمام قدرت خود برای طراحی و ایده پردازی استفاده نموده زیرا در گیم پلی طولانی بازی قرار است با شخصیت های بسیاری مواجه شوید که این موضوع باید در حالی پیش میرفت که از خسته شدن گیمر جلوگیری کند. جذاب نبودن شخصیت در بازی های کامپیوتری یکی از اصلی ترین عوامل افت محبوبیت بوده که خوشبختانه این بازی با طراحی شخصیت های ساده ولی حرفه ای میتواند در این زمینه امتیاز بالایی را از منتقدین کسب کند.

همچنین بخوانید :

بسیاری از منتقدین و سایت های مطرح جهانی برای این بازی امتیاز بالایی را درنظر نگرفتند و با ثبت نظرات منفی در خصوص تعویق تاریخ انتشار به دنبال برهم زدن افکار عمومی نسبت به این بازی بودند. اگر نیم نگاهی به نقد بازی The Texas Chainsaw Massacre که در سراسر وب ثبت شده داشته باشید متوجه خواهید شد که این بازی نه تنها یک محصول بی ارزش نبوده بلکه گزینه بسیار خوبی برای سرگرمی است که به محض انتشار و دیدن گیم پلی آن متوجه این موضوع خواهید شد.

بررسی بازی کشتار با اره برقی در تگزاس

در خصوص گیم پلی بازی The Texas Chainsaw Massacre باید بدانید که یک ارتباط حرفه ای و عالی میان شخصیت ها وجود داشته که برای مدیریت آن باید از سد موانع بسیاری عبور کنید. برخی کاراکترهای فعال در بازی به عنوان دوست به شما نزدیک میشوند ولی در اصل دشمن شما هستند. این وظیفه شماست که بتوانید معماهای پیش رو را حل کنید و شخصیت های منفی که قصد نزدیک شدن به شمارا دارند شناسایی کنید. در ادامه توضیحات با دیگر ویژگی های بازی آشنا خواهید شد.

در داستان بازی بازی کشتار با اره برقی در تگزاس متوجه خواهید شد که اصلی ترین رکن بازی روی محوریت خانواده میچرخد و تمامی شخصیت های ارشد آنرا جزو یک خانواده تشکیل میدهند. به همین دلیل شما فارغ از اینکه باید حواستان به خودتان باشد باید روی دیگر شخصیت های بازی نیز تمرکز داشته باشید و آنها را از خطراتی که ممکن است برایشان خطرآفرین باشد رهایی دهید. به این ترتیب میتوان گفت که این بازی ترسناک فارغ از مزایای طراحی و ظاهری خود روی یک شعار مهم تمرکز داشته است.

سیستم مورد نیاز بازی کشتار با اره برقی در تگزاس

طراحی بازی کشتار با اره برقی در تگزاس به شکل کاملا حرفه ای در حال توسعه بوده که در این زمینه شرکت سازنده با بکارگیری موتور گرافیکی قدرتمند سعی دارد این بازی را به یکی از گرافیکی ترین و ترسناک ترین بازی های سال تبدیل کند. البته از هردو نظر بازی های خوب دیگری نیز وجود داشته که اگر این گیم بخواهد از انها سبقت بگیرد باید مسیر دشوارتری را طی کند. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ با ما در ادامه همراه باشید.

همچنین بخوانید :
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =