سه‌شنبه , می 21 2024

راهنمای بازی Elden Ring : روش شکست دادن Margit – مستر گیمرز

[ad_1]

شکست دادن باس Margit برای شما سخت هست؟ با مستر گیمرز مرجع بازی ها و راهنمای بازی Elden Ring : روش شکست دادن Margit همراه باشین.

راهنمای بازی Elden Ring

قبل از اینکه در اعماق دنیای باز غنی Elden Ring غوطه ور شوید، بهتر است آماده باشید.  راهنماهای ابتدایی، نکات پیشرفته، ساخت‌ها، پیش‌بینی‌های محتوا و موارد دیگر را می‌توانید در زیر بیابید. سفر شما در سراسر سرزمین های میانه (نقشه بازی) سخت و طولانی خواهد بود. آماده سازی کلید موفقیت در Elden Ring است. قبل از اینکه وارد اولین بازی خود شوید، مطمئن شوید که یک کلاس در ذهن دارید و درک کاملی از مکانیک این بازی دارید.

پرش به بازی مانند Elden Ring می تواند یک تلاش دلهره آور برای تازه واردان سری Souls باشد. درمان محدود، دشمنان سخت‌گیر، و دنیای باز وسیع الدن رینگ، اگر آماده نباشید، می‌تواند ناامیدکننده باشد. حتی پیشکسوتان Souls ممکن است در چند ساعت اول بازی خود با مشکل مواجه شوند.

 

سایر راهنماهای بازی الدن رینگ

 

راهنمای بازی Elden Ring : روش شکست دادن Margit

Margit، The Fell Omen اولین اصلی‌ترین موجود برای رویارویی در منطقه Limgrave در Elden Ring است که در مقابل ورودی قلعه Stormveil Legacy Dungeon نگهبانی می‌دهد و شما را مجبور می‌کند که بهترین راه را برای دسترسی به آن داشته باشید. در حالی که کمبود دشمنان سخت در لیمگریو وجود ندارد، مارگیت سرسخت ترین رئیسی است که در ابتدای بازی خود با آن مبارزه خواهید کرد.

حملات مارگیت سریع، حساب شده و بی امان هستند و سطح تمرکز و نظم و انضباط را می طلبند که هیچ رئیس دیگری تا کنون به آن نیاز نداشته است. راه‌های زیادی برای نزدیک شدن به این نبرد وجود دارد، اما در اینجا راه‌هایی وجود دارد که برای ما مفید بوده است تا بتوانید آنها را در استراتژی خود پیاده‌سازی کنید.

Margit, The Fell Omen بررسی کلی
Castleward Tunnel, Limgrave موقعیت
خیر اختیاری
پلیر و اسپریت اش احضار کردن
Talisman Pouch آیتم
خونریزی و حمله پرشی ضعیف در برابر

Margit یک نقطه سختی بزرگ از طرف رئیس هایی است که قبلاً با آنها مبارزه کرده اید. توصیه می کنیم قبل از رویارویی با این باس چند بار لول خود را بالا ببرید و اسلحه خود را به +۲ برسانید. به دست آوردن روحیه خوب و حتی شاید یک شریک تعاونی ایده بدی نیست، زیرا خواندن حملات مارگیت دشوار است.

Baziwall Banner Wide2

مشابه با باس‌هایی که قبلاً با آن‌ها مبارزه کرده‌اید، مارگیت پس از شکسته شدن گاردش در معرض ضربه‌های کریتیکال قرار می‌گیرد، بنابراین حملات غوغایی یا حملات پرش سنگین می‌تواند او را به راحتی متحیر کند. همچنین می‌توان مارگیت را خونریزی کرد، و وقتی گیج‌سنجش پر شد، تکه‌های بزرگ نوار سلامتی او را از بین برد. ما مطمئن نیستیم که آیا او برای خونریزی ضعیف است یا خیر، اما او مستعد خونریزی است، بنابراین ما آن را در جدول بالا ذکر کردیم.

 

حملات Margit

مارگیت در طول این مبارزه فضای کمی برای بهبودی می دهد. حملات او بی امان هستند و پیش بینی آنها تا حدودی سخت است، با این حال بادهای آهسته و نوسانات بالای سر او به شما فرصتی برای تغییر موقعیت یا ضدحمله می دهد.

حملات خنجر

منبع اصلی حملات Margit از تیغه درخشانی است که آنها احضار می کنند. آنها از تیغه خود برای تخلیه سریع تعداد زیادی ترکیب حمله به سمت شما استفاده می کنند، که می تواند از ۲ ضربه تا ۳ تا یک توالی کامل از حملات چرخشی باشد که اگر شما را غافلگیر کرد، شما را نابود می کند.

 آرام بمانید و منتظر گشایش باشید، اما حریص نشوید.

حملات چوبدستی

دومین راه اصلی که Margit به شما حمله می کند از طریق چوبدستی بزرگ آنها است، اما به نوعی ممکن است پیش بینی نکنید. مارگیت به جای اینکه شما را طلسم کند یا به شما جادو کند، چوبدستی بزرگ را به سمت شما بچرخاند و در صورت ضربه خوردن، آسیب زیادی به شما وارد کند.

نکته:  هر تاب چوبدستی آهسته و دست و پا گیر است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی و به سرعت از سر راه خارج شوید.

حمله شارژ

هر زمان که مارگیت را می‌بینید که برای یک حمله شارژ می‌کند، آنها دو حمله نوسانی بزرگ انجام می‌دهند که اولین حمله معمولاً  به راحتی می‌توان آن را جاخالی داد. در مقابل، دومی کمی دور از ذهن است.

نکته: در حین چرخش دوم، حمله را جاخالی دهید. این به شما یک پنجره مناسب برای حمله به باس می دهد.

پرتاب خنجر

مارگیت علاوه بر چوبدستی خود، خنجر درخشانی نیز در دست دارد که آنها به چند روش از آن استفاده می کنند. او آن را در سراسر جنگ به سمت شما می‌اندازد .

حمله با چکش

بهترین لحظات حمله به باس

 

 

نکات

  • قبل از انجام این مبارزه، سلاح های خود را ارتقا دهید و ارتقا دهید. اگر بلافاصله بعد از آموزش به این مبارزه عجله کنید، نابود خواهید شد.
  • قبل از انجام این مبارزه قفل Spirit Ashes را باز کنید.
  • استفاده از رblood grease یا سلاح هایی که می توانند باعث خونریزی شوند را در نظر بگیرید. خونریزی مارگیت می تواند این مبارزه را به شدت تسریع کند.
  • هنگامی که مارگیت در حال ریکاوری از یک حمله است، سلاح خود را با دو دست بگیرید و از یک حمله پرش سنگین استفاده کنید. این باعث می شود که پویز بسیار آسیب ببیند و فقط در چند ضربه پویز او را به طور کامل شکسته است.

متشکریم که همراه مستر گیمرز مرجع بازی ها هستید، خوشحال میشیم نظر خود را در مورد راهنمای بازی Elden Ring : روش شکست دادن Margit  ، در پایین همین پست برایمان ارسال کنید.

MrG insta following banner copy



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − نه =