یکشنبه , می 19 2024

هم‌اکنون بازی Dead Island 2 برای کنسول‌ها و PC در دسترس است

[ad_1]

بازی زامبی‌ – اسلشر Dead Island 2 پس از معرفی در سال ۲۰۱۴، در حال حاضر برای کامپیوتر‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری در دسترس است.

با ساخت بازی Dead Island 2 توسط استودیو Dambuster و انتشار آن توسط کمپانی Deep Silver، هم‌اکنون می‌توانید وارد بازی شده و پس از انتخاب یکی از شش قاتلی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد، در شهر لس‌آنجلس به کشتار خونین زامبی‌ها بپردازید و این شهر قرنطینه شده را از دست زامبی‌ها و ویروس ناشناخته‌ای که شیوع پیدا کرده، نجات دهید.

دومین بازی از این مجموعه بر خلاف سری قبلی جهان باز نیست و داستان و گیم‌پلی بازی در ساختاری خطی قرار داده شده است.  سلاخی و تکه‌تکه کردن زامبی‌ها با استفاده از سلاح‌ها و تجهیزاتی که در اختیار دارید، از موارد گیم‌پلی بازی است. کاوش در محیط و جمع‌آوری موارد مورد نیاز در بازی قرار داده شده است و همچنین نوعی دیگر از زامبی‌ها با عنوان زامبی Apex در بازی قرار داده شده‌اند که امکان تسخیر آن‌ها وجود دارد.

خوشبختانه سیستم جدید FLESH در بازی به شما اجازه می‌دهد تا بازخورد‌های فوق‌العاده‌ای را از بخش‌های احشایی زامبی‌ها دریافت کنید و پلک‌ها، جمجمه‌ها و دیگر اندام‌های زامبی‌ها را از جدا کرده و همچنین پس از اینکه بازیکن در برابر ویروس مصون شد، می‌تواند از حالتی با عنوان Fury Mode در بازی بهره ببرد.

در نهایت بازی Dead Island 2 پس از سال‌ها تاخیر در انتشار، تعویض مکرر استودیوی سازنده و ناامیدی بسیاری از گیمر‌ها، با متای بسیار خوب ۷۵ عرضه شد و نشان داد که در این ژانر همچنان حرف‌ها برای گفتن دارد؛ در پایان می‌توانید شاهد تریلر زمان عرضه‌ی این بازی محبوب باشید.

در ادامه، همراه اخبار بازی از سایت پی‌اس‌آرنا بمانید…

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 1 =