شنبه , می 4 2024

معرفی سریال کره ای استودیو عکاسی نیمه شب (Midnight Photo Studio)

سریال کره ای استودیو عکاسی نیمه شب (Midnight Photo Studio) یک سریال جدید عاشقانه و فانتزی است که با 16 قسمت، برای پخش در سال جدید آماده شده است.

عاشقان سریال‌های کره‌ای گوش به زنگ باشید! سریال استودیو عکاسی نیمه شب (Midnight Photo Studio) در راه است. این سریال با عنوان اصلی 야한 사진관، با نام‌های محتلفی چون Nightly Photo Studio،  Photo Studio Limited In Night، Night Photo Studio و Yahan Sajingwan شناخته می‌شود. این سریال جدید کره‌ای به کارگردانی سونگ هیون ووک (Song Hyun Wook) از حضور بازیگران محبوبی چون جو وون و کوان نارا بهره برده است. پیش از این آثار محبوبی از این کارگردان، مانند سریال The Beauty Inside (2018) و سریال The King’s Affection (2021) را تماشا کرده‌ایم. کیم یی-رنگ (Kim Yi-rang) فیلمنامه سریال را براساس یکی از رمان‌های خودش به همین نام، نوشته است.

در ادامه این مقاله از پلازا با معرفی سریال Midnight Photo Studio 2024 در کنار شما هستیم. زمان پخش و داستان آن را می‌خوانیم و با بازیگران سریال آشنا میشویم. در ضمن خواندن مقاله مورد انتظارترین سریال‌های کره‌ای 2024 را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فهرست مطالب

زمان پخش سریال استودیو عکاسی نیمه شب

سریال کره ای استودیو عکاسی نیمه شب سریال جدیدی است که پخش آن از 11 مارس 2024 (21 اسفند 1402) آغاز خواهد شد. تاکنون ساخت یک فصل از این سریال تائید شده است. با توجه به اینکه تعداد قسمت های سریال استودیو عکاسی نیمه شب 16 قسمت است، انتظار می‌رود آخرین قسمت آن در 30 آوریل 2024 (11 اردیبهشت 1403) منتشر شود. هر قسمت سریال 60 دقیقه خواهد بود و هر دوشنبه و سه‌شنبه ساعت 10 شب از شبکه ENA و شبکه Genie TV پخش خواهد شد.

همچنین بخوانید :

خلاصه سریال کره ای استودیو عکاسی نیمه شب / تعداد قسمت های سریال استودیو عکاسی نیمه شب

داستان سریال استودیو عکاسی نیمه شب

ژانر سریال Midnight Photo Studio درام، عاشقانه و فانتزی اعلام شده است. داستان درباره عکاسی به نام سئو کی جو است که یک استودیو عکاسی کوچک را اداره می‌کند. او هفتمین صاحب این استودیو عکاسی است. این استودیو فقط به ارواح خدمات ارائه می‌دهد و سئو کی جو مسوول عکاسی از ارواحی است که به آتلیه می‌روند. هان بوم نیز یک وکیل عاشق کارش و متنفر از بی‌عدالتی است. طی اتفاقاتی هان بوم و سئو کی جو با هم شریک می‌شوند و داستان از اینجا آغاز می‌شود.

اگر به سریالهای کرهای علاقمندید مقاله بهترین سریال‌های کره‌ای و مقاله بهترین سریال‌های کره‌ای عاشقانه را از دست ندهید.

هنرپیشه های سریال کره ای استودیو عکاسی نیمه شب

حال که خلاصه سریال کره ای استودیو عکاسی نیمه شب را خواندیم، نوبت آن رسیده تا با بازیگران این سریال نیز آشنا شویم.

جو وون در نقش سئو کی-جو

زمان پخش سریال استودیو عکاسی نیمه شب / بازیگران سریال استودیو عکاسی نیمه شب

جو وون (Joo Won)،  با نام اصلی مون جون-وون (Moon Joon-won)، متولد 30 سپتامبر 1987 (8 مهر 1366) در شهر سئول، کره جنوبی، است. وی پس از اتمام تحصیلات در هنرستان Kaywon، برای ادامه تحصیل در رشته هنر و تئاتر به دانشگاه Sungkyukwan رفت. در سال 2013 نیز اعلام کرد تحصیلاتش را در دانشگاه Konkuk ادامه خواهد داد. جو وون با نمایش Spring Awakening توجهات را به خود جلب کرد. در سال 2010 برای اولین بار در یک سریال حضور یافت: سریال موفق King of Baking, Kim Takgu که سبب شد این بازیگر به شهرت برسد. او تاکنون در سریال‌های بسیاری حضور یافته که از شناخته‌شده‌ترین آنها می‌توانیم سریال Good Doctor (2013)، سریال My Sassy Girl (2017) و سریال Alice (2020) را نام ببریم.

همچنین بخوانید :

کوان نارا در نقش هان بوم

هنرپیشه های سریال کره ای استودیو عکاسی نیمه شب / نقد سریال کره ای استودیو عکاسی نیمه شب

کوان نارا (Kwan na-ra)، با نام اصلی کوان آه-یون (Kwon Ah-yoon) که بیشتر با نام نارا شناخته می‌شود، متولد 13 مارس 1991 (22 اسفند 1369) در کره جنوبی است. این بازیگر و خواننده کره‌ای بیش از هرچیز به عنوان یکی از اعضای گروه دخترانه Hello Venus شناخته می‌شود. نارا همراه با گروه و به طور مستقل چندین آهنگ و آلبوم منتشر کرده است. در سال 2017 برای اولین بار بازیگری را با سریال Suspicious Partner تجربه کرد. در سال 2018 در دو سریال، سریال My Sister و سریال Your Honor، حضور یافت. او در سال 2019 در سریال Doctor Prisoner برای اولین بار نقش اول یک سریال بود. نارا تاکنون در جشنواره‌های بسیاری شرکت جسته و 7 نامزدی و 3 برد را از آن خود کرده است.

یو این-سو در نقش دستیار مدیر گو

بررسی سریال کره ای استودیو عکاسی نیمه شب / معرفی سریال Midnight Photo Studio 2024

یو این-سو (Yoo In-soo) بازیگر کره‌ای متولد 25 مارس 1998، برابر با 5 فروردین 1377، است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2016 آغاز کرد و تاکنون در 3 فیلم سینمایی، 16 سریال تلویزیونی و 6 سریال اینترنتی بازی کرده است. یو این-سو با بازی در نقش یون گوی-نام در سریال All of Us Are Dead (2022) و نقش پارک دانگ-گو در سریال Alchemy of Soul (2022-2023) به شهرت رسید. وی برای بازی در سریال همه ما مرده‌ایم نامزد جایزه بهترین بازیگر در جشنواره جوایز هنری باکسانگ شد.

اوم مون-سوک در نقش باک نام-گو

ژانر سریال Midnight Photo Studio / نمرات سریال استودیو عکاسی نیمه شب

اوم مون-سوک (Eum Moon-suk) بازیگر و خواننده کره‌ای، متولد 7 دسامبر 1982 (16 آذر 1361) است. وی را با نام هنری SIC می‌شناسیم. او فعالیت هنری خود را از سال 2005 آغاز کرد و تاکنون دو آلبوم موسیقی، آلبوم SIC 01 (2005) و آلبوم Today (2006) را منتشر کرده است. اوم مون-سوک تاکنون در 8 سریال بازی کرده که در میان آنها میتوانیم سریال The Fiery Priest (2019)، سریال Backstreet Rookie (2020) و سریال Hello, Me! (2021) را نام ببریم. حضور در فیلم Pipeline (2021) و فیلم The Roundup (2022) نیز بر شهرت وی افزود.

همچنین بخوانید :

در فهرست زیر نام و نقش دیگر بازیگران سریال استودیو عکاسی نیمه شب را برای شما آماده کرده‌ایم:

  • پارک جونگ-آه (Park Jung-ah) در نقش کانگ سو-می: یک وکیل بااستعداد و ارشد بوم
  • لی بوم-سو-ری (Lee Bom-so-ri) در نقش کیم جی-وون: بهترین دوست بوم
  • کیم یونگ-اوک (Kim Young-ok) در نقش سو گئوم-سون: مادربزرگ بوم
  • هان گرو (Han Groo) در نقش جین نا-رائه: همسر نام-گو
  • آهن چنگ-هوان (Ahn Chang-hwan) در نقش لی سئون-هو: افسر پلیس

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا با بررسی سریال کره ای استودیو عکاسی نیمه شب با شما همراه شدیم. این سریال جدید کره‌ای به زودی منتشر خواهد شد و امیدواریم تبدیل به یکی از بهترین آثار کره‌ای سال جدید شود. پس از انتشار سریال بخش جدیدی با عنوان “نقد سریال کره ای استودیو عکاسی نیمه شب” به مقاله می‌افزاییم و نگاهی به نظرات منتقدین و نمرات سریال استودیو عکاسی نیمه شب خواهیم داشت. نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا منتظر پخش آن هستید؟ به نظر شما کدام بازیگر بهتر از همه ظاهر خواهد شد؟ اگر نظر یا اطلاعات بیشتری درباره سریال دارید خوشحال می‌شویم آن را با ما و دیگر خوانندگان محترم در میان بگذارید.

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =