پنج‌شنبه , می 16 2024

فیلم مادر ۲۰۲۳ (The Mother) | داستان، بازیگران و تاریخ اکران

[ad_1]

فیلم The Mother 2023 یک اثر درام اکشن آمریکایی است که در سال جدید میلادی منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا به معرفی فیلم مادر ۲۰۲۳ بپردازیم و بیشتر با این فیلم سینمایی آشنا شویم.

فیلم مادر ۲۰۲۳ اثری به کارگردانی نیکی کارو (Niki Caro) با فیلمنامه‌ای از میشا گرین (Misha Green)، آندره آ برلوف (Andrea Berloff) و پیتر کریگ (Peter Craig) بر اساس داستانی از گرین است. در این فیلم جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)، جوزف فاینز (Joseph Fiennes)، عمری هاردویک (Omari Hardwick) و گائل گارسیا برنال (Gael García Bernal) به ایفای نقش پرداخته‌اند. تاریخ انتشار فیلم The Mother 2023 روز 12 مه 2023 (22 اردیبهشت 1402) اعلام شده است و قرار بر این است که این اثر توسط نتفلیکس منتشر شود. در این مقاله از پلازا به معرفی این فیلم سینمایی جدید جنیفر لوپر می‌پردازیم. برای آشنایی با بهترین فیلم‌های درام تاریخ نیز می‌توانید نگاهی به این مقاله داشته باشید.

فهرست مطالب:

همچنین بخوانید :

داستان فیلم The Mother 2023

فیلم مادر ۲۰۲۳

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، ژانر فیلم مادر ۲۰۲۳ درام و اکشن است. اگر کنجکاوید بدانید مدت زمان فیلم The Mother 2023 چند دقیقه است، باید بگوییم که هنوز اطلاعاتی در این باره منتشر نشده است. در خلاصه فیلم مادر ۲۰۲۳ می‌خوانیم که یک زن قاتل خطرناک از مخفیگاهش بیرون می‌آید تا از دخترش که سال‌ها قبل رها کرده بود، محافظت کند. این در حالی است که خودش در حال فرار از دست مردانی خطرناک است.

بازیگران فیلم The Mother 2023

در فوریه 2021، اعلام شد که جنیفر لوپز در فیلمی با کارگردانی نیکی کارو، بر اساس فیلمنامه‌ای از میشا گرین و آندریا برلوف، به گروه بازیگران پیوسته است و قرار است نتفلیکس توزیع کننده آن باشد. در سپتامبر 2021، اعلام شد که جوزف فاینز، عمری هاردویک، گائل گارسیا برنال، پل راسی و لوسی پائز به بازیگران فیلم پیوسته‌اند. اکتبر 2021 بود که مشخص شد، جسی گارسیا و ایوان سنات جونز به بازیگران فیلم پیوستند.

فیلمبرداری در ونکوور در 4 اکتبر 2021 آغاز شد. در 11 ژانویه 2022، فیلمبرداری به دلیل شیوع کووید به حالت تعلیق درآمد و سپس در ماه مارس 2022، در جزیره گران کاناریا اسپانیا با استفاده از شهر قدیمی لاس پالماس د گرن کاناریا به عنوان شهری در کوبا ادامه پیدا کرد. تیزر فیلم مادر ۲۰۲۳ نیز در سپتامبر 2022 در اختیار علاقه‌مندان این فیلم قرار گرفت. در ادامه به معرفی برخی از هنرپیشه های فیلم مادر ۲۰۲۳ می‌پردازیم.

همچنین بخوانید :

جنیفر لوپز

فیلم The Mother 2023

جنیفر لین لوپز مشهور به جی لو، متولد 24 جولای 1969 در نیویورک است. این خواننده و بازیگر مشهور و محبوب آمریکایی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1986 آغاز کرد. او در سال 1993 تصمیم گرفت بازیگری را به صورت جدی دنبال کند و 4 سال بعد، اولین نقش اصلی خود را در فیلم Selena تجربه کرد. جنیفر اولین بازیگر لاتین است که بیش از 1 میلیون دلار برای بازی در یک فیلم دریافت کرد و طی سال‌های بعد، تبدیل به گران‌قیمت‌ترین بازیگر لاتین در هالیوود شد.

جنیفر لوپز تا کنون 8 آلبوم موسیقی و 65 تک‌آهنگ منتشر کرده است. او در سریال‌ها و فیلم‌های بسیاری نیز حضور داشته که از میان آنها می‌توانیم سریال Shades of Blue (2016-2018)، فیلم Hustlers (2019) و فیلم Marry Me (2022) را نام ببریم. وی امروزه یک نماد فرهنگی محسوب می‌شود و نامش تا کنون بارها در فهرست جذاب‌ترین زنان، تأثیرگذارترین مردم و بهترین سرگرم‌کننده‌ها آمده است. وی تا کنون 3 بار ازدواج کرده و طلاق گرفته و اخیرا نیز ازدواج او با بن افلک مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

جوزف فاینز

فیلم سینمایی مادر 2023

جوزف آلبریک توئیسلتون وایکهام فاینز، معروف به جوزف فاینز، بازیگر انگلیسی سینما، صحنه و تلویزیون است. به گفته زوئی ویلیامز، روزنامه نگار «به نظر می‌رسد او بازیگر مورد علاقه تاریخ فرهنگی انگلیس است». فاینز به ویژه برای تطبیق پذیری با دوره‌اش شناخته شده است. جوایز او شامل یک جایزه انجمن بازیگران سینما و نامزدی جایزه فیلم آکادمی بریتانیا است.

او به خاطر ایفای نقش ویلیام شکسپیر در فیلم Shakespeare in Love (1998) شهرت دارد که برای آن نامزد جایزه بفتا برای بهترین بازیگر نقش اول مرد و جایزه انجمن بازیگران سینما برای بهترین بازیگر مرد شد. از نقش‌های او کمیسر دانیلوف در Enemy at the Gates (2001)، مارتین لوتر در Luther (2003) و مونسینور تیموتی‌ هاوارد در فصل دوم مجموعه تلویزیونی American Horror Story (2012-2013) را می‌توانیم نام ببریم. او در سال 2018 برای ایفای نقش فرمانده فرد واترفورد در مجموعه تلویزیونی The Handmaid’s Tale (2017–2021) نامزد جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در یک سریال درام شد.

عمری هاردویک

معرفی فیلم مادر ۲۰۲۳

عمری لطیف هاردویک متولد 9 ژانویه 1974 یک هنرپیشه آمریکایی است که به خاطر بازی در نقش جیمز «شبح» سنت پاتریک، قهرمان داستان مجموعه تلوزیونی Power و نقش وندروهه در Army of the Dead (2021) شناخته می‌شود. از دیگر نقش‌هایش می‌توان فیلم‌ جنایی درام Dark Blue، جنگی ایتالیایی Miracle at St. Anna، کمدی سیاه Kick-Ass، درام For Colored Girls، مجموعه تلوزیونی Being Mary Jane را معرفی کرد.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

نقد فیلم مادر ۲۰۲۳

در این مقاله از پلازا به بررسی فیلم The Mother 2023 پرداختیم، ما بی‌صبرانه منتظر اکران فیلم مادر ۲۰۲۳ هستیم. پس از انتشار این فیلم نیز نقد فیلم مادر ۲۰۲۳ را با شما به اشتراک می‌گذاریم و امکان دانلود فیلم The Mother 2023 را فراهم می‌کنیم. آیا از طرفداران سبک درام هستید و انتظار فیلم سینمایی مادر 2023 را می‌کشید؟ تریلر فیلم The Mother 2023 را دیده‌اید؟  فکر می‌کنید فیلم سینمایی مادر 2023 می‌تواند جایی در فهرست بهترین فیلم‌های 2023 با حتی بهترین فیلم‌های آی‌ام‌دی‌بی داشته باشد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین پلازا درباره فیلم سینمایی مادر 2023 به اشتراک بگذارید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =