چهارشنبه , می 8 2024

جیم رایان قرارداد انتشار 10 ساله Call of Duty را رد کرد؛ او فقط نمی‌خواهد که ادغام اکتیویژن و مایکروسافت صورت بگیرد

جریان خریدن Activision Blizzard توسط مایکروسافت همچنان ادامه دارد. مایکروسافت پیشتر گفته بود که به سونی اجازه می‌دهد تا Call of Duty را در زمان عرضه بر پلی‌استیشن پلاس قرار دهد. علیرغم ارائه پیشنهاد قراردادی ده ساله برای حفظ این سری در پلی استیشن از سوی مایکروسافت، سونی مخالفت خود را اعلام کرده است. سونی ابراز نگرانی کرده و عقیده دارد که محبوبیت این فرنچایز روی انتخاب کنسول تاثیر می‌گذارد.

با اینحال اخبار جدیدی نیز منتشر شده است. در پاسخ به تحلیل رسانه The Verge از اسناد ارائه شده به سازمان رقابت و بازار بریتانیا، لولو چنگ مروی، مدیر ارشد امور شرکتی و مدیرعامل اجرایی در اکتیویژن بلیزارد، می‌گوید مایکروسافت به سونی یک قرارداد ده ساله «با شرایطی بسیار بهتر» از آنچه ناشر پیشنهاد داده ارائه کرده است. این قرارداد علاوه بر تضمین دسترسی طولانی مدت به عنوان Call of Duty است؛ اما سونی همچنان مخالفت می‌کند، چرا؟

جیم رایان، مدیر عامل سونی، در رابطه با این موضوع پاسخ داد: «من یک معامله جدید با نام Call of Duty نمی‌خواهم. من فقط می‌خواهم جلوی ادغام شما را بگیرم»

قرارداد فعلی سونی با Activision برای Call of Duty در سال 2024 منقضی می‌شود. کمیسیون اروپا تصمیم خود در مورد این خرید را تا اواخر آوریل به تعویق انداخته است، اما طبق گزارش‌ها نزدیک به تایید آن است، آن هم بدون اینکه مایکروسافت مجبور باشد هیچ گونه از دارایی Activision-Blizzard را بفروش برساند.

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با پی اس ارنا همراه باشید.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 7 =