جمعه , می 17 2024

مخاطبین باورنکردنی سریال های ایرانی در کشورهای جهان سال 2023

[ad_1]

«جیران»، «زخم کاری»، «هم» گناه»، «یاغی»، «ملکه گدایان»، «میخواهم زنده بمانم»، «نهنگ آبی» و «جزیره» از جمله سریال های شبکه نمایش خانگی است که در کشورهای همسایه ایران در حال پخش است.

هشت سریال شبکه نمایش خانگی ایران هم اکنون در شبکه های تلویزیونی و پلتفرم های ۱۵ کشور جهان در حال پخش است که می توان آن را صادرات فرهنگی بخش خصوصی کشور برای مردم مناطق مختلف جهان به شمار آورد.

بر اساس این گزارش سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در کشورهای، بنگلادش، قزاقستان، عراق و پاکستان در حال پخش است و قرار است در شبکه های تلویزیونی، ژاپن، روسیه، عراق، بوسنی، قطر، عمان، امارت متحده عربی، تونس، مراکش، الجزیره و لیبی نیز بزودی پخش شود.

سریال زخم کاری هم به کارگردانی محمد حسین مهدویان در کشورهایی مانند بنگلادش، عراق، مالزی و روسیه به زودی به روی آنتن خواهد رفت. این سریال همچنین هم اکنون در آمریکای شمالی روی پلتفرم PBS بارگذاری شده است.

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی نیز در تلویزیون های کشور بنگلادش، عراق پخش می شود.

سریال یاغی که محمد کارت کارگردانی آن را به عهده داشت هم در ژاپن عراق و مالزی پخش می شود. علاوه بر این دو، سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و میخواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در کشور عراق به نمایش درآمده است.

دو مجموعه نهنگ آبی به کارگردانی فریدون جیرانی و جزیره به کارگردانی سیروس مقدم هم در کشورهای بنگلادش و عراق در حال نمایش است.

 

پیشنهاد مطالعه مطلب مرتبط:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هشت =