یکشنبه , می 19 2024

انیمیشن جدید رزیدنت ایول جزیره مرگ ؛ تاریخ انتشار، داستان و اخبار

[ad_1]

انیمیشن جدید رزیدنت ایول جزیره مرگ یکی از آثار مورد انتظار سال 2023 است که خبر پخش آن طرفداران را به وجد آورده است. در این مقاله به آخرین اخبار انیمه رزیدنت ایول جزیره مرگ می‌پردازیم.

هرچقدر تاکنون اقتباس‌های سینمایی رزیدنت ایول کپکام با بداقبالی روبه‌رو شده‌اند، برعکس انیمیشن‌های آن موفقیت چشمگیری داشته‌اند. در سال 2008 شاهد اولین انیمیشن اقتباسی از این بازی یعنی رزیدنت ایول: تباهی (Resident Evil: Degeneration) بودیم. سپس در سال‌های 2012 و 2017 نیز دو انیمیشن دیگر از این بازی ویدیوئی ساخته شد که هردو با استقبال روبه‌رو شدند. حال منتظر چهارمین انیمیشن از این سری هستیم که در سال 2023 منتشر خواهد شد.

انیمیشن رزیدنت ایول جزیره مرگ (Resident Evil: Death Island) یک انیمیشن ژاپنی به کارگردانی الیچیرو هاسومی (Eiichirō Hasumi) و نویسندگی ماکوتو فوکامی (Makoto Fukami) است. این اثر چهارمین اثر از سری انیمیشن‌های رزیدنت ایول محسوب می‌شود که اقتباسی از بازی‌هایی ویدیوئی با همین نام است. در این مقاله پلازا با انیمه رزیدنت ایول جزیره مرگ بیشتر آشنا می‌شوید.

فهرست مطالب

تاریخ انتشار انیمیشن جدید رزیدنت ایول جزیره مرگ

ژانر انیمه رزیدنت ایول جزیره مرگ ترسناک و اکشن است. هنوز تاریخ دقیق انتشار این اثر مشخص نشده و هنوز از مدت زمان انیمیشن جدید رزیدنت ایول جزیره مرگ خبر نداریم. آنطور که مشخص شده این فیلم پویانمایی در سال 2023 منتشر خواهد شد.

همچنین بخوانید :

داستان انیمیشن Resident Evil: Death Island

خلاصه ی انیمیشن جدید رزیدنت اویل جزیره مرگ

قبل از اینکه به سراغ خلاصه ی انیمیشن جدید رزیدنت ایول جزیره مرگ برویم، باید درباره خط داستانی آن صحبت کنیم. اگر از طرفداران بازی‌های کپکام باشید، باید بدانید که این کمپانی تمام شخصیت‌های خود را در یک دنیا وخط زمانی قرار داده‌است و اکثر آنها با یکدیگر برخورد می‌کنند. در واقع این خاصیت دنیای رزیدنت ایول است که شخصیت‌های مختلف بالاخره به نحوی با همدیگر همکاری کنند. آنطور که مشخص است، این اثر در دنباله انیمیشن رزیدنت ایول: انتقام (Resident Evil: Vendetta) و سریال رزیدنت ایول: تاریکی بی نهایت (Resident Evil: Infinite Darkness) اتفاق می‌افتد. انیمه رزیدنت ایول جزیره مرگ در سال 2015  یعنی پس از وقایع بازی رزیدنت ایول 6 (در سال 2013) و قبل از اتفاقات رزیدنت ایول 7 (در سال 2017) اتفاق می‌افتد.

داستان این اثر زمانی اتفاق می‌افتد که مامور معروف لیان اس. کندی در طی ماموریتی باید دکتر آنتونیو تیلور را از دست ربایندگان او، نجات دهد اما زنی مرموز مانع او می‌شود. از طرف دیگر شاهد حضور کریس ردفیلد افسانه‌ای هستیم که در حال خنثی کردن حملات زامبی در سان فرانسیسکو است و نمی‌تواند منشا ابتلا به ویروس را پیدا کند. تنها نکته مشترک بین تمام قربانیان ویروس حضور اخیر آنها در جزیره آلکاتراز است و کریس نیز به همین دلیل قصد دارد با تیم خود به همین جزیره سفر کند. غافل از اینکه دردسر جدیدی در راه است.

بررسی انیمیشن جدید رزیدنت اویل جزیره مرگ

هنوز این فیلم منتشر نشده پس نقد انیمیشن Resident Evil: Death Island میسر نیست. اما بهتر است قبل از اینکه به سراغ شخصیت‌های این اثر برویم به چند نکته درباره آن اشاره کنیم.

همکاری دو شخصیت محبوب و قدرتمند دنیای رزیدنت ایول

با تریلر انیمه رزیدنت اویل جزیره مرگ، که تریلری کوتاه اما پربار بود، به چند مورد درباره فیلم برخورد می‌کنیم. نخست اینکه در ابتدا کریس و لیان را می‌بینیم و این نشانگر همکاری دوباره این دو شخصیت معروف دنیای رزیدنت ایول است. مثل اینکه سونی پیکچرز قصد دارد بدون ریسک به سمت پرمخاطب‌تر شدن برود.

جیل ولنتاین باز می‌گردد!

نکته دوم که از تریلر مشاهد می‌کنیم، حضور جیل ولنتاین در این اثر است. جیل ولنتاین که از نخستین شخصیت‌های کلیدی دنیای رزیدنت ایول محسوب می‌شود، مدت‌هاست که عملا نه در بازی‌ها و نه انیمیشن‌ و سریال‌ها حضور ندارد. یعنی اگر دقیق بخواهیم بگوییم، جیل از وقتی که در بازی رزیدنت ایول 5 تا آستانه مرگ رفت، ناپدید شد. حال قرار است برای اولین بار در دنیای رزیدنت اویل برخورد دو شخصیت معروف یعنی لیان و جیل را ببینیم که حقیقتا هیجان‌انگیز است. از طرفی دیگر طرفداران هنوز امیدوار هستند که ابراز عشق بین کریس و جیل را ببینند.

همچنین بخوانید :

زن مرموز کیست؟

بررسی انیمیشن جدید رزیدنت اویل جزیره مرگ

چند خط بالاتر را که بخوانید در قسمت خلاصه داستان از زنی مرموز صحبت کردیم که ماهیت او مشخص نیست. از آنجایی که ممکن است شماهم منتظر حضور ایدا وانگ، زن مرموز معروف، باشید باید ناامیدتان کنیم. مثل اینکه قضیه حضور ایدا نیست! زن با اینکه در لایه‌ای از ابهام نشان داده می‌شود، اما تیپی آشنا دارد. کمی به حافظه خود فشار بیاورید! در پایان رزیدنت ایول: انتقام دیدیم که ماریا گومز، همان زن مشکی پوش با چشمان سرخ، که به گلن اریاس کمک می‌کرد، پس از مرگ پدر خود ماسک باقی مانده از پدرش دیگو را برمی‌دارد و با چشمانی پر نفرت دیده می‌شود. به احتمال زیاد، زن مرموز خود ماریا باشد و این بار شاید آنتاگونیست اصلی نیز خود او شود.

شخصیت های انیمیشن جدید رزیدنت ایول جزیره مرگ

در این قسمت نیز به معرفی سه شخصیت کلیدی که در انیمه رزیدنت ایول جزیره مرگ حضور دارند می‌پردازیم.

لیان اس‌ کندی

انیمیشن جدید رزیدنت ایول جزیره مرگ

  • نخستین حضور: بازی رزیدنت ایول 2
  • پدیدآورندگان: هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، نوبورو سوگیمورا (Noboru Sugimura)

لیان اسکات کندی (Leon Scott Kennedy) یکی از شخصیت‌های اصلی بازی رزیدنت ایول است که نخستین بار در نقش یک افسر پلیس و جز یکی از دو شخصیت اصلی بازی رزیدنت ایول 2 در راکون سیتی ظاهر شد. پس از آن لیان را بارها در آثار مختلف کپکام دیدیم. لیان ظاهری جذاب دارد و بارها در بازی و انیمیشن جز مردانی محسوب می‌شود که خانم‌ها به او جذب می‌شوند و رفتار با آنها را به خوبی بلد است. لیان تنها یک نقطه ضعف دارد و آن نیز ایدا وانگ زنی قرمز پوش و مرموز است که بین آنها علاقه‌ای عجیب وجود دارد. او با حضور در بازی معروف رزیدنت ایول 4 به اوج محبوبیت خود رسید و در رزیدنت ایول 6 نیز حضور داشت. او در انیمه رزیدنت ایول جزیره مرگ جز شخصیت‌های اصلی است.

کریس ردفیلد

شخصیت های انیمیشن جدید رزیدنت ایول جزیره مرگ

  • نخستین حضور: بازی رزیدنت ایول 1996
  • پدیدآورندگان: شینجی میکامی (Shinji Mikami)، توکورو فوجیوارا (Tokuro Fujiwara)

کریس ردفیلد از شخصیت‌های اصلی و کلیدی بازی‌های رزیدنت ایول است. اصلا اگر بخواهیم اغراق نکنیم، همیشه یک سر تمام ماجراها به کریس می‌رسد. او فیزیک بدنی فوق‌العاده و اندامی ورزیده دارد و رئیس BSAA است. کریس نخستین بار جوانی عضو گروه استارز بود که در جریان راکون سیتی حضور داشت‌ سپس او را در بازی‌های مختلف این کمپانی دیدیم. او دشمنی اصلی به نام آلبرت وسکر داشت که موفق شد در رزیدنت ایول 5 وسکر را شکست دهد. او در رزیدنت ایول 6 حضوری پررنگ و در نسخه‌های 7 و 8 نیز حضور داشت. کریس از جمله شخصیت‌های کلیدی انیمیشن جدید رزیدنت ایول جزیره مرگ محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید :

جیل ولنتاین

معرفی انیمه رزیدنت ایول جزیره مرگ

  • نخستین حضور: رزیدنت ایول 1996
  • پدیدآورندگان: شینجی میکامی (Shinji Mikami)، ایسائو اوهیشی (Isao Ohishi)

جیل ولنتاین از اولین پروتاگونیست‌های زن سری بازی‌های رزیدنت ایول است که پس از بازی اول در نسخه سوم این بازی‌ها حضور داشت اما تا رزیدنت ایول 5 خبری از او نبود. این شخصیت پتانسیل بالایی در مبارزه و جذابیت ظاهری زیادی دارد. اگرچه این شخصیت‌ سال‌ها کنار گذاشته شده بود، اما از خاطر طرفداران پاک نمی‌شود و اکنون که خبر حضور جیل در انیمه رزیدنت ایول جزیره مرگ منتشر شده، آنها بی‌صبرانه منتظر نقش‌آفرینی او هستند.

کلام آخر

با معرفی انیمه رزیدنت اویل جزیره مرگ همراه شما بودیم و سعی کردیم آخرین اخبار منتشر شده درباره این اثر را با شما درمیان بگذاریم. پس از رزیدنت ایول 8 و انتظار برای نسخه بازسازی رزیدنت ایول 4 حال خیلی خرسندیم که شاهد انیمیشنی جدید از این دنیای جذاب خواهیم بود. آیا شما نیز بی‌صبرانه منتظر دانلود انیمیشن Resident Evil: Death Island هستید؟ به نظر شما داستان این اثر چگونه می‌تواند باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =