سه‌شنبه , می 21 2024

دموی بازی OCTOPATH TRAVELER II هم‌اکنون در دسترس است

[ad_1]

کمپانی SQUARE ENIX امروز اعلام کرد که نسخه دموی بازی OCTOPATH TRAVELER II برای پلتفرم‌های نینتند سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و استیم در دسترس است. در این نسخه شما درواقع Prologue بازی را تجربه خواهید کرد و می‌توانید بین 8 شخصیت اصلی بازی یکی را انتخاب و برای ساعت‌ها به تجربه بازی بپردازید. پیشرفت شما در این نسخه به بازی اصلی منتقل خواهد شد. بازی OCTOPATH TRAVELER II در تاریخ ۵ اسفند ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی OCTOPATH TRAVELER II را مشاهده کنید:

در بازی OCTOPATH TRAVELER II شما یک سفر هیجان انگیز را در دنیای Solistia تجربه خواهید کرد. این بازی که توسط تیم سازنده بازی اول ساخته شده است، همان جلوه بصری دو بعدی نمادین بازی را نگه داشته است و شخصیت‌های رترو مانند دو بعدی بازی را در یک دنیای سه بعدی قرار داده است.

خط داستانی و شخصیت‌های جدید این بازی آن را به بهترین نسخه برای ورود به دنیای بازی OCTOPATH TRAVELER تبدیل کرده است، درحالی که حس و حال بازی اصلی را برای طرفدران این سری حفظ کرده. در بازی OCTOPATH TRAVELER 2 هشت شخصیت جدید وجود دارد که هر کدام خط داستانی خود را دارند و شما باید در دنیای زیبای بازی به مبارزه با دشمنان بپردازید؛ مبارزه‌ای که در سبک نوبتی استراتژیک شکل می‌گیرد.

شما در این بازی به لطف سیستم Break & Boos بازی باید نقطه ظعف دشمنان را پیدا کنید تا بتوانید به آن‌ها بیشتر آسیب بزنید درحالی که قابلیت‌های همراهان خود را تقویت کنید.

راه‌های زیادی برای تعامل با NPCهای بازی وجود دارد، بسته به شخصیت شما تعاملات‌تان هم با این NPCها متفاوت است، مثلا اگر راه جنگجو را انتخاب کرده باشید، می‌توانید آن‌ها را به چالش دعوت کنید، یا به عنوان یک دزد وسایل آن‌ها را بدزدید. Path Actionها بسته به شخصیت و این که اکنون روز است با شب، متغیر است.

بازی OCTOPATH TRAVELER II

بازی OCTOPATH TRAVELER II هم‌اکنون برای پیش‌خرید در فروشگاه‌های Nintendo Switch, PS5, PS4 و PC توسط پلتفرم استیم در دسترس است.

بازی OCTOPATH TRAVELER II در تاریخ ۵ اسفند ۱۴۰۱  (24 فبریه) برای پلتفرم‌های نینتند سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و استیم منتشر خواهد شد.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − یک =