شنبه , می 18 2024

نخستین تریلر Tales of the Shire: A The Lord of the Rings منتشر شد

[ad_1]

به تازگی اولین تریلر Tales of the Shire (Tales of the Shire: A The Lord of the Rings – داستان‌های شایر: ارباب حلقه‌ها) منتشر شد.

بازی ارباب حلقه ها که برای کنسول‌های Nintendo Switch، PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر می‌شود، به بازیکنان این را امکان می‌دهد تا در دهکده بای‌واتر زندگی یک هابیت را در نیمه دوم سال 2024 تجربه کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین تریلر Tales of the Shire: A The Lord of the Rings منتشر شد

این بازی که در ماه سپتامبر سال گذشته معرفی شد، توسط شرکت جلوه‌های ویژه و لوازم جانبی «Wētā Workshop» در نیوزلند ساخته می‌شود که به دلیل کارهایش بر فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت‌ها شهرت دارد. این بازی توسط لِیبل «Private Division» منتشر خواهد شد.

در بازی داستان های شایر ، بازیکنان می‌توانند هابیت خود را ایجاد، شخصی‌سازی، خانه خود را تزئین، دهکده بای‌واتر را بررسی و در فعالیت‌های آرامش‌بخش مانند آشپزی، ماهیگیری، جستجوی غذا و باغبانی شرکت کنند.

رسانه سوئدی «Embracer Group» روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد به سه بخش جداگانه تقسیم شود. این سه بخش، شرکت‌های مستقل و سهامی عمومی خواهند بود که هر کدام از آن‌ها را قادر می‌سازد تا بر روی استراتژی‌های اصلی مربوطه بهبود ببخشد و روایت‌های متفاوت و متمایزتری از سهام را برای سهامداران فعلی و جدید ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نخستین تریلر Tales of the Shire: A The Lord of the Rings چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یازده =