یکشنبه , می 19 2024

چه بلایی سر کره زمین در Starfield آمده است؟ + نحوه سفر به زمین

[ad_1]

داستان بازی Starfield در آینده‌ای دور جریان دارد، جایی که انسان توانسته مسافت‌های طولانی میان سیارات و منظومه‌های مختلف را بپیماید و سفینه‌های فضایی بسازد که نزدیک به‌سرعت نور حرکت می‌کنند. سؤال بزرگ آن است که چه بلایی بر سر کره زمین آمده و آیا انسان‌ها همچنان روی آن زندگی می‌کنند و اینکه آیا اصلاً کره زمین در استارفیلد قابل دسترسی است؟ یک خبر خوب و یک خبر بد برایتان داریم. خبر خوب آن است که می‌توان به کره زمین سر زد، اما خبر بد آن است که زمین به یک سیاره غیرقابل‌سکونت تبدیل شده است.

کره زمین در بازی Starfield به یک محیط خالی از آب تبدیل شده و آنچه باقی‌مانده، شن و ماسه و سنگ و سخره است. کره زمین جزو آن تقریباً هزار سیاره‌ای است که می‌توانید با استفاده از سفینه‌های فضایی به آن سر بزنید. داستان علمی تخیلی استارفیلد این‌طور نوشته شده که کره زمین به دلیل تغییرات آب و هوایی غیرقابل‌سکونت می‌شود و بخشی از بشریت به کره مریخ نقل‌مکان می‌کنند و این آغاز کلونی‌های بشری در سراسر کره کهکشان است. گفتنی است داستان بازی را به هیچ عنوان اسپویل نخواهیم کرد و تنها شیوه یافتن زمین در این بازی را شرح خواهیم داد.

کره زمین بازی Starfieldسرنوشت زمین در بازی استارفیلد

اگر خیلی ساده و مختصر به سؤال اصلی مطلب پاسخ دهیم، باید بگوییم که کره زمین در Starfield قابل سکونت نیست. ماجرا در سال 2150 میلادی آغاز می‌شود و محققان اعلام می‌کنند که جو کره زمین در شرف نابودی است. انسان به این نتیجه می‌رسد که پنجاه سال برای فرار وقت دارید و در غیر ای صورت منقرض می‌شود. این‌طور است که کره زمین رها می‌شود و بشریت به دیگر سیاره‌ها مهاجرت می‌‌کند. این اتفاق در موزه ویژه‌ای در شهر نیوآتلانتیس شرح داده شده و آنجاست که می‌فهمید چه بر سر زمین آمده است.

طبق اطلاعات ارائه‌شده در موزه، کره زمین در سال 2203 میلادی به‌طور کامل غیرقابل‌سکونت می‌‌شود و در نهایت در سال 2230 به یک سیاره رها‌شده و خالی از حیات تبدیل می‌شود. بشریت به لطف حکومت کلونی‌های متحد که مشابه ایالات‌متحده است به خارج زمین سفر می‌کند و در سیاره‌های دیگری ساکن می‌شود. جالب است بدانید که بشریت به چند دسته تبدیل می‌شود و پس از مهاجرت از زمین، جنگ‌های کلونی استارفیلد آغاز می‌شوند.

نحوه یافتن زمین Starfieldچطور کره زمین را در بازی Starfield پیدا کنیم؟

سیاره زمین به دلیل از بین رفتن جو و تابش شدید نور خورشید و اشعه‌ی مضر به یک مکان خطرناک تبدیل شده است. اگرچه سیاره به یک فضای پر از شن و سنگ تبدیل شده، اما می‌توان منابع باارزشی پیدا کرد. آب، کلر، سرب، مس، کلروسیلان. اگر می‌خواهید به سیاره زمین سر بزنید، حتماً لباس فضایی با قابلیت بازتابش اشعه فرابنفش را بپوشید، در غیر این صورت صدمه جدی به شما وارد می‌شود. استارفیلد اگرچه اثری علمی تخیلی است، اما قرار نیست قوانین فیزیک نقض شوند. برای یافتن کره زمین در Starfield از راه زیر استفاده کنید:

  1. در نقشه ستارگان، منظومه یا سیستم Sol را پیدا کنید
  2. گزینه سفر به منظومه Sol را انتخاب کنید
  3. نقشه را باز کنید و کره زمین را پیدا کنید
  4. نقطه فرود را تعیین کنید
  5. به محل فرود سفر کنید

دقت کنید که این منظومه بسیار دور است و یک سفینه فضایی ضعیف نمی‌تواند سریع به این نقطه برسد. بهتر است مدتی مشغول ارتقاء سفینه فضایی خود باشید و سپس به کره زمین سفر کنید. البته هیچ نقطه فرودی هم وجود ندارد و بهتر است شخصاً نقطه فرود را انتخاب کنید. البته می‌توانید یک مقر کوچک ایجاد کنید تا گزینه «سفر سریع» برایتان باز شود. جالب است بدانید که سفر به قمر زمین نیز ممکن است. کافی است Luna را پیدا کنید و به آن سر بزنید.

کره ماه بازی استارفیلد

تمام آنچه لازم بود در مورد سرنوشت کره زمین در Starfield بدانید را بیان کردیم. آیا ماجراجویی را آغاز کرده‌اید یا منتظر انتشار رسمی بازی هستید؟

منبع: TheLoadout

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =