شنبه , آوریل 27 2024

جزئیات جدیدی درباره اسپین‌آف بازی Control منتشر شد

«کاندور»، جزئیات جدیدی را درباره اسپین‌آف بازی Control در بازار «لایو سرویس» منتشر کرد. این بازی با کمک موتور داخلی «Northlight» ساخته می‌شود.

پروژه Condor، جزئیات و اطلاعات جدیدی را منتشر کرد. این پروژه، کوآپ و چندنفره است و به‌عنوان اسپین‌آف بازی محبوب Control شناخته می‌شود. با انتشار این اثر، سازندگان Alan Wake 2 نخستین گام خود را در بازار عناوین «لایو سرویس» به اشتراک می‌گذارند می‌گذارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جزئیات جدیدی درباره اسپین‌آف بازی Control منتشر شد

پروژه Condor در سال جاری وارد مراحل اصلی تولید خواهد شد و از موتور داخلی شرکت Northlight استفاده خواهد کرد. این پروژه مبلغ ابتدایی 27.1 میلیون دلار را دریافت کرده است. پلتفرم‌های مقصد بازی نیز شامل PlayStation 5، Xbox Series X/S و PC می‌شوند.

«رمدی» در جلسه مالی خود درباره اسپین آف Control اظهار داشت:

پس از حمله Hiss، دفتر مرکزی سازمان کنترل تحت قرنطینه قرار گرفته و به یک محیط ناپایدار و پرخطر از نیروهای فراطبیعی تبدیل شده است.

Control Spinoff details 1

«رمدی» در ادامه گفت:

فرنچایز کنترل به‌عنوان یک مجموعه بسیار بزرگ‌تر از یک بازی یا یک شخصیت در نظر گرفته می‌شود. با پروژه Condor، ما بازیکنان را به سفری در قلب دفتر مرکزی سازمان کنترل دعوت می‌کنیم. در این محیط، آن‌ها با دشمنان و موانع عظیمی روبرو خواهند شد؛ اما با استفاده از ابزارها و با همکاری با یکدیگر، شانسی برای بقا خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جزئیات جدیدی درباره اسپین‌آف بازی Control منتشر شد چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamerant


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + بیست =